• Zodra de zomer aanbreek vertrekken er bussen vol naar kamp Ashville. Een jongeren kamp waar de knappe koppen van het begeleidingsteam de overhand hebben. Voordat de bussen aankomen, komen de jongens van het begeleidingsteam bij een komt het beruchte boek tevoorschijn. Het boek waar heel het kamp om is gaan draaien. De oudste begeleider heeft in dit boek voor iedere jongen een meisje dat op het kamp is opgeschreven en zodra er koppels zijn gevormd, gaat de strijd van start. Elke begeleider moet voor het einde van het zomerkamp het meisje waaraan hij is gekoppeld in bed weten zien te krijgen. Degene die het niet lukken, worden zonder pardon uit het begeleidingsteam gezet. Charmes worden in de strijd gegooid en de jongens doen er alles aan om de namen op de lijst te kunnen afstrepen. Het enige probleem is, dat bijna iedereen op het kamp van het boek weet, omdat het al een eeuwen oude traditie is en iedereen altijd elk jaar terugkomt. De meiden hoeven er alleen achter te komen of ze opeens zoveel aandacht krijgen, omdat ze op de lijst staan of omdat het echte liefde is.
    Ze gaan opzoek naar het boek en besluiten de jongens terug te pakken. Alleen misschien hebben de jongens dit jaar al genoeg problemen, zonder de meiden die hun op de hielen zitten. Echte relatie's die tot stand komen. Verliefd zijn op iemand anders dan waar degene aan gekopeld is. Misschien valt er iemand wel helemaal niet op meisjes.
    Een ding is zeker. Dit jaar word zwaarder dan ooit.


    Rollen
    Uiteraard moeten de jongens en meisjes van het boek gelijk blijven.
    Begeleidingsteam:
    • Matty Trevor Howard -Kellin_Quinn
    • Raphael Finlay Sanders ClintonFrancisB
    • Charles Reed -Coachella
    • Florentin d'Auby -GusWaters
    • Trevor Paul Haynes -Bomer
    • [R] Matthew Roger Stewart -Conaway

    On the list:
    • Lucia Selena McMahon-Murray -901FreeAtLast
    • Brooklyn Melodee Davidson JudithSuzann
    • [R] -The_Glue
    • Hélene Laure Anverd -MeganKM
    • [R] April Woods -EgoTerreo
    • Molly Grace Robertson -Conaway

    kampgasten:
    • [R] -Balloo
    • Kellin Victor Howard -Kellin_Quinn


    Invullen
    Volledige naam •
    Leeftijd •
    Innerlijk •
    Uiterlijk •
    Hoelang komt hij/zij er al en waarom •
    Extra's •


    Regels

    •Minimaal 200 worden.
    •alleen aanmelden als je zeker weet dat je blijft reageren.
    • OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    • 16+
    • Geen Mary Sue's of Gary Stu's.
    • Naamsveranderingen doorgeven.
    • Geen personages van anderen besturen.
    • Wees realistisch

    [ bericht aangepast op 3 mei 2015 - 16:53 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    GusWaters schreef:
    Wacht de jongens die niet op de lijst staan, weten die ook af van de lijst of niet?

    Iedereen weet van de lijst, omdat het al een eeuwe oude traditie is. Alleen niemand, behalve de jongens van de begeleiding weten wie er op de lijst staat. maar je moet nog even zeggen of je een normale jongen of een begeleider wilt. ;3

    [ bericht aangepast op 29 april 2015 - 21:20 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    PierceTheVeil schreef:
    (...)
    Iedereen weet van de lijst, omdat het al een eeuwe oude traditie is. Alleen niemand, behalve de jongens van de begeleiding weten wie er op de lijst staat. maar je moet nog even zeggen of je een normale jongen of een begeleider wilt. ;3


    Mmh ik weet het niet goed maar doe maar een begeleider.


    Ik wil vrij zijn zoals de wind




    Volledige naam • Raphael Finlay Sanders
    Leeftijd • 23. Hij is geboren op 28 mei.
    Innerlijk • Raph is de levendige jongen die altijd druk door het huis stuitert en de gekste dingen uithaalt, als hij je eenmaal kent. Als hij je niet kent kijkt hij toch wel stil de kat uit de boom van een afstandje tot hij zeker weet dat je hem niets aan gaat doen. Hij is lief, zorgzaam, loyaal aan zijn vrienden en familie en eigenlijk altijd vrolijk, of in elk geval dat lijkt zo. Hij is net een klein ondeugend kind en als je hem snapt kan hij zelfs nog wel eens mokkend in een hoek gaan zitten. Hij wil het liefst dat iedereen om wie hij geeft vrolijk is en en probeert hen dan ook altijd op te vrolijken, hoe slecht deze pogingen soms ook uitpakken. Als je naar hem toekomt met problemen, of een opdracht, kan Raph erg serieus zijn, maar dit is echt een uitzondering. Door zijn loyale karakter is hij ook zeker geen jongen die liefje na liefje neemt, al is hij door zijn extreme aanhankelijkheid erg geneigd tot het zichzelf vasthechten aan mensen zodra ze ook maar erkennen dat hij bestaat. Dit heeft hem genoeg relaties gekost. Hij is heel trouw en vrij snel jaloers. Overspel is voor hem uit den boze. Daardoor is hij ook altijd degene die gedumpt wordt, niet degenen die de ander dumpt. Hij zit daar soms wel erg mee, maar spreekt dit bijna nooit uit. Zijn werkelijke emoties kropt hij namelijk meestal op, tot hij 's nachts gaat gitaar of piano spelen en alles eruit laat stromen. Ook heeft hij soms nog wel eens nachtelijke huilpartijen waar niemand van weet. Raph is erg aanhankelijk aan zijn vrienden en familie en houd er totaal niet van om buitengesloten te worden of alleen te zijn. Hij heeft een hele rits rare trekjes en is heel impulsief, maar zal nooit iemand opzettelijk pijn doen. Hij is gewoon een gestoorde hyperactieve kleuter op speed, iets waar lang niet iedereen tegen kan, zeker niet om 2 uur 's nachts. Hij wil graag dat iedereen altijd vrolijk is, en probeert altijd iedereen vrolijk en aan het lachen te houden, maar dit lukt niet altijd en dan wordt hij zelf triest, of hij gaat te ver en krijgt een klap voor zijn kop. Hij kan ook zijn mond eigenlijk niet houden, wat vaker dan eens voor irritaties zorgt. Raph leeft echt naar het patroon van lang leven de lol en als iets niet leuk is heeft hij dan ook grote problemen om het vol te houden, zeker als hij er geen doel van in ziet.
    Uiterlijk • Raph is een kleine jongen, 1.65 at most, met een grootse persoonlijkheid en ook een uiterlijk wat je moeilijk over het hoofd ziet. Zijn haren zijn ravenzwart en zijn ogen donkerbruin, die altijd jongensachtig stralen en voor kattenkwaad zitten. Deze stralende poorten tot een wereld vol streken worden omringt door een bril, waar hij niet zonder kan lopen als hij niet tegen alles en iedereen op wil botsen, en zijn haren zijn vaak bedekt door een pet. Als hij zijn pet niet op heeft, staan ze wat slordig omhoog met wat wax of gel. Raph's huis is licht getint, net als die van zijn Mexicaanse ouders, en is overspoeld met tattooages. Hij is zelf inmiddels ook de tel kwijt, zelfs al is hij nog grotendeels kaal van zijn heupen omlaag. Ook zijn buik is nog een leeg canvas, maar op zijn enkels staan wel enkele woorden in zwarte inkt. Hij is trots op elk van de plaatjes op zijn huid, ze vertellen zijn verhaal en weerspiegelen zijn karakter. Op het eerste gezicht deken ook velen daarom dat hij intimiderend is, zeker van een afstandje, maar deze kleine opdonder is niets anders dan een lieve kwajongen met geen enkel grammetje slechtheid in zich.
    Hoelang komt hij/zij er al en waarom • Raph gaat sinds zijn 12e op kamp en is zo doorgestroomd naar dit jongerenkamp, waar hij op zijn 18e lid is geworden van het begeleidingsteam. In eerste instantie werd hij door zijn ouders op kamp gestuurd om zijn Engels te verbeteren en om van de straat te blijven, maar het tweede jaar ging hij al graag uit zichzelf en hield hier echt vrienden aan over. Na zijn middelbare school is hij pas bij de begeleiders gegaan, gewoon om alles voor zichzelf ook overzichtelijk en duidelijk te houden. Hij heeft het er nogsteeds enorm naar zijn zin en heeft er sinds zijn twaalfde al vrienden voor het leven gemaakt.
    Extra's • Raph heeft nu niet echt een bijzonder leven, maar hij heeft wel een hond. Eigenlijk kwam dit meer uit een spontane bui, toen hij 16 was. Met een paar vrienden is hij toen naar het asiel gegaan en hij heeft daar Alfie geadopteerd. Zijn ouders waren er verre van blij mee, maar de twee hadden in de hele korte periode dat ze bij elkaar waren al zo'n band opgebouwd, dat ze het ook niet over hun hart konden halen om de hond weer terug te sturen. Sindsdien zijn de twee letterlijk onafscheidelijk, en zelfs het bed delen de twee elke nacht weer. Dit kan soms wat onhandig worden omtrent seks, maar vaak wacht de hond dan tot zijn baasje klaar is, voor hij toch tegen hem aan kruipt. Laatst heeft Alfie nog zo'n stunt uitgehaald en haalde Martha uit het asiel. Beide honden hebben een eigen verhaal en een lang verleden, maar nu is de familie compleet en ziet de toekomst er voor de drie musketiers erg rooskleurig uit. Alfie gaat al jaren met Raph mee naar het kamp, en is daar een graag geziene gast, en hij verwacht dat het met Martha even goed, al dan niet beter, zal gaan.
    Raph komt uit een Mexicaans gezin wat naar deze omgeving is verhuist toen hij bijna 12 was, opzoek naar een betere toekomst voor hun kinderen. Raph heeft namelijk nog 3 zussen en een klein broertje, maar is zelf de tweede van het gezin, alleen zijn zus Maria is ouder met een jaar. Ondanks dat hij veel moeite heeft gehad, en nogsteeds zo af en toe wel heeft, met de taal, is het hem altijd goed af gegaan met school, waardoor hij inmiddels alweer bijna afgestudeerd is. Hij is aan het plannen weer terug naar Mexico te verhuizen, om daar te gaan werken, maar is wel van plan begeleiding te blijven op het kamp, omdat hij dat veel te leuk vind.
    Raph speelt gitaar en piano. Dit gebruikt hij als uitlaatklep en om anderen te entertainen. Hij heeft het van zijn grootvader geleerd op een oude gitaar, waar hij nogsteeds op speelt en die ook elk jaar weer meegaat op kamp.

    [ bericht aangepast op 30 april 2015 - 17:35 ]


    Bowties were never Cooler

    Tony!! <3


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''



    Volledige naam • Charles Reed, maar hij luistert ook naar de bijnaam Charlie
    Leeftijd • 26 maart 1995 is Charles op de wereld gekomen, wat hem momenteel 20 maakt.
    Innerlijk •
    Charlie is wat je noemt, een nonchalant en avontuurlijk persoon, maar hij kent zijn grenzen. Vaak zal hij de eerste zijn om iets voor te stellen, om pret te maken of wat dan ook, maar wanneer het fout loopt, deinst hij er niet voor terug om alle verantwoordelijkheid op zich te nemen. Hij geeft veel om andere mensen, ook al kent hij ze amper. Omdat hij weet dat dit toch wel wat mensen afschrikt, probeert hij tegelijkertijd zijn gevoelens -en hiermee ook zichzelf- af te schermen voor anderen. Charlie ziet zichzelf als een afhankelijk persoon, want hoewel hij probeert enthousiast, vrolijk en optimistisch te zijn, heeft hij vaak goedkeuring nodig van anderen. Verder probeert hij zoveel mogelijk mensen tevriend te houden, aangezien hij graag sociaal overkomt en wel degelijk veel mensen wil leren kennen. Zijn idee is dat ieder persoon hem een ander avontuur kan bezorgen.
    Op het vlak van het andere geslacht is hij dan iets minder zelfzeker. Hij heeft hier en daar al wel eens een flirt gehad, maar echt serieus is hij nog nooit met iemand samengeweest. Hij is een hopeloze romanticus, maar probeert dit zo goed mogelijk te verbergen voor anderen. Dit is een van de redenen waarom hij graag meekomt naar kamp Ashville.
    Uiterlijk • fc Derek Theler
    Charlie is op zich een nette jongen. Hij probeert zo goed mogelijk voor de dag te komen, aangezien hij dat belangrijk vindt als iemand die leiding geeft. Zijn kledingsmaak is casual, meestal bestaande uit een shirt met een al dan niet gescheurde jeans, en zijn immer trouwe Allstars. Zijn warrige bruine haren laat hij enkel knippen wanneer hij ze te lang vindt, en schenkt er voor de rest niet al te veel aandacht aan. Evenmin aan zijn gezichtsbeharing. Het kan best zijn dat hij slechts eenmaal per week zich scheert, en dat is dan al wanneer hij er echt zin in heeft. Meestal zal hij dus rondlopen met een klein stoppelbaardje.
    Met zijn meter negentig is hij redelijk groot, maar hier ziet hij enkel het positieve van in.. In het algemeen is hij redelijk tevreden over zijn uiterlijk. Naast zijn lengte, vallen zijn blauwe ogen, die vaker dan goed voor hem is succes hebben bij het andere geslacht, het meest op.
    Dat Charlie in zijn vrije tijd graag sport, is te merken aan zijn sportieve en redelijk gespierde bouw. Hier is hij best wel trots op, maar dat zal hij niet gauw laten merken.
    Hoelang komt hij er al en waarom •
    Charles is toevallig bij kamp Ashville gekomen door een vriend die hem op zijn zeventiende meesleurde. Deze vriend is slechts een keer meegegaan, maar Charlie is blijven plakken. Dit zou het eerste jaar zijn dat hij in de begeleiding zit, en ergens vindt hij het wel spannend. Het zou namelijk niet zijn enige eerste keer in iets zijn, maar dit houdt hij steevast geheim. Daarom vindt hij het belangrijk dat hij deze stap zet, en eindelijk zijn imago een beetje waarmaakt.
    Extra's • Charlie's hobbies bestaan uit sport -hardlopen, fitness, zwemmen en boksen. Verder heeft hij een jongere zus, Bella, en heeft hij bijna een panische angst voor honden.


    Ik denk dat Charles af is. Is ie goed zo? ^^

    [ bericht aangepast op 29 april 2015 - 22:05 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    prima :3


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Yay ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Wanneer moeten de rollen af zijn?


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Even een vraagje, gewoon omdat ik nieuwsgierig ben.. Hoe wordt bepaald welke jongen en welk meisje samen moeten?


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    JudithSuzann schreef:
    Even een vraagje, gewoon omdat ik nieuwsgierig ben.. Hoe wordt bepaald welke jongen en welk meisje samen moeten?

    ik denk dat ik dat gewoon via randomizer ga doen. of mensen moeten echt een voorkeur hebben.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    PierceTheVeil schreef:
    (...)
    ik denk dat ik dat gewoon via randomizer ga doen. of mensen moeten echt een voorkeur hebben.


    Dudes, als ik een van die meisjes was, ik wou Charlie :')
    Maar ik denk dat een randomizer het eerlijkst is? ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik schrijf me toch uit, sorry. Deze RPG leek me ontzettend leuk maar ik zal het niet kunnen bijhouden denk ik. Veel plezier nog!

    [ bericht aangepast op 29 april 2015 - 23:02 ]


    I just caught the wave in your eyes

    PierceTheVeil schreef:
    (...)
    ik denk dat ik dat gewoon via randomizer ga doen. of mensen moeten echt een voorkeur hebben.


    Oke! Dat lijkt inderdaad het eerlijkste!


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    Psychopaths schreef:
    Ik schrijf me toch uit, sorry. Deze RPG leek me ontzettend leuk maar ik zal het kunnen bijhouden denk ik. Veel plezier nog!

    Jammer, maar ik zal je van de lijst afhalen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Mag ik een on the list meid?


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."