• Zodra de zomer aanbreek vertrekken er bussen vol naar kamp Ashville. Een jongeren kamp waar de knappe koppen van het begeleidingsteam de overhand hebben. Voordat de bussen aankomen, komen de jongens van het begeleidingsteam bij een komt het beruchte boek tevoorschijn. Het boek waar heel het kamp om is gaan draaien. De oudste begeleider heeft in dit boek voor iedere jongen een meisje dat op het kamp is opgeschreven en zodra er koppels zijn gevormd, gaat de strijd van start. Elke begeleider moet voor het einde van het zomerkamp het meisje waaraan hij is gekoppeld in bed weten zien te krijgen. Degene die het niet lukken, worden zonder pardon uit het begeleidingsteam gezet. Charmes worden in de strijd gegooid en de jongens doen er alles aan om de namen op de lijst te kunnen afstrepen. Het enige probleem is, dat bijna iedereen op het kamp van het boek weet, omdat het al een eeuwen oude traditie is en iedereen altijd elk jaar terugkomt. De meiden hoeven er alleen achter te komen of ze opeens zoveel aandacht krijgen, omdat ze op de lijst staan of omdat het echte liefde is.
    Ze gaan opzoek naar het boek en besluiten de jongens terug te pakken. Alleen misschien hebben de jongens dit jaar al genoeg problemen, zonder de meiden die hun op de hielen zitten. Echte relatie's die tot stand komen. Verliefd zijn op iemand anders dan waar degene aan gekopeld is. Misschien valt er iemand wel helemaal niet op meisjes.
    Een ding is zeker. Dit jaar word zwaarder dan ooit.


    Rollen
    Uiteraard moeten de jongens en meisjes van het boek gelijk blijven.
    Begeleidingsteam:
    • Matty Trevor Howard -Kellin_Quinn
    • Raphael Finlay Sanders ClintonFrancisB
    • Charles Reed -Coachella
    • Florentin d'Auby -GusWaters
    • Trevor Paul Haynes -Bomer
    • [R] Matthew Roger Stewart -Conaway

    On the list:
    • Lucia Selena McMahon-Murray -901FreeAtLast
    • Brooklyn Melodee Davidson JudithSuzann
    • [R] -The_Glue
    • Hélene Laure Anverd -MeganKM
    • [R] April Woods -EgoTerreo
    • Molly Grace Robertson -Conaway

    kampgasten:
    • [R] -Balloo
    • Kellin Victor Howard -Kellin_Quinn


    Invullen
    Volledige naam •
    Leeftijd •
    Innerlijk •
    Uiterlijk •
    Hoelang komt hij/zij er al en waarom •
    Extra's •


    Regels

    •Minimaal 200 worden.
    •alleen aanmelden als je zeker weet dat je blijft reageren.
    • OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    • 16+
    • Geen Mary Sue's of Gary Stu's.
    • Naamsveranderingen doorgeven.
    • Geen personages van anderen besturen.
    • Wees realistisch

    [ bericht aangepast op 3 mei 2015 - 16:53 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ik pas Florentin nog aan, ik zal het laten weten wanneer hij af is (:


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Is Florentin zo ongeveer goed?
    Moet er nog iets aangepast worden?


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    mag ik als het kan een meisje on the list?


    The Clock Is An Illusion And We Are All Trapped In It. Fye • Onism • Astrophe • Alazia

    Ik wil eigenlijk vanavond of uiterlijk morgen het speeltopic openen, aangezien ik denk dat iedereen wel genoeg tijd heeft gehad zijn rol in te vullen en af te maken.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Fye schreef:
    mag ik als het kan een meisje on the list?

    Sorry ik heb nu een even aantal, dus dat zal moeilijk gaan.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Vanavond en morgen ben ik niet thuis, dus dan zal ik niet kunnen posten ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Kellin_Quinn schreef:
    Ik wil eigenlijk vanavond of uiterlijk morgen het speeltopic openen, aangezien ik denk dat iedereen wel genoeg tijd heeft gehad zijn rol in te vullen en af te maken.


    Yay! ^^


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    Ik maak mijn rol morgen af. Wss veranderd er nog wel een hoop want ben er niet tevreden over x) Maarja, moest vandaag werken en dat gaat toch echt even voor ;p


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."




    Volledige naam • Molly Grace Robertson

    Leeftijd • Molly is 19 jaren jong.

    Innerlijk • Molly is een ontzettende spring in 't veld. Ze is altijd duidelijk aanwezig en haar mond zit bijna nooit dicht. Molly kan doordat ze zo druk is, moeilijk orde houden en vaak gebeuren er dan weer dingen die niet zouden moeten gebeuren. Ze raakt bijvoorbeeld weer iets kwijt, struikelt over haar eigen voeten of zegt iets wat ze niet moet zeggen. Molly is namelijk een enorme flapuit. Door haar ietwat lompe gedrag komt Molly best dom over, maar dit is ze absoluut niet! Ze is zeer intelligent en dat was op school ook te merken, want ze was altijd een van de beste leerlingen. En dat terwijl ze zich moeilijk kan concentreren! Toch flikte ze het altijd weer om goede cijfers te halen, puur omdat Molly kennis wel makkelijk opslaat. Molly's uitbundige gedrag kan soms best intimiderend zijn als je haar net kent, maar al snel zul je ontdekken dat het gewoon bij haar hoort. Je kunt ook echt beste vrienden worden met Molly, want aangezien ze extreem is in haar gedrag, kan ze ook extreem aardig zijn. Ze is heel begrijpend en steunt haar vrienden door en door. Ze zal het ook altijd voor ze opnemen. Op feestjes is Molly zeker wel gezellig, maar zal ze nooit overdreven doen. Hoewel je het misschien wel zou denken, hoeft Molly namelijk niet persé in het middelpunt van de aandacht te staan. Liever heeft ze gewoon een gezellige avond met haar vrienden. Mensen om haar heen hebben is heel belangrijk voor Molly. Ze kan niet goed tegen alleen zijn. Daar gaat ze zich heel neerslachtig door voelen.

    Uiterlijk • Molly heeft blond haar en blauwe ogen. In de winter zijn haar haren donkerblond en in de zomer lichten haar haren op naar echt 'blond blond.' Ze draagt weinig make-up. Wel werkt ze haar wenkbrauwen dagelijks bij, die vindt ze heel belangrijk. Ze heeft een voluptueus lichaam en een gemiddelde lengte van 1.70. Molly heeft een gevarieerde kledingstijl. Het is niet zo dat ze in een hokje te plaatsen is. De ene dag kan ze namelijk supervrouwelijk zijn met een fleurig jurkje en hakken. De volgende dag kan ze juist weer heel casual gekleed zijn met een jeans en een hemd of t-shirt met sneakers. Ze ziet er nooit hetzelfde uit. Natuurlijk heeft ze niet elke dag nieuwe kleren aan, maar ze zorgt wel dat ze het steeds anders matcht.

    Hoelang komt hij/zij er al en waarom • Molly komt hier voor de eerste keer. Ze kent het kamp eigenlijk alleen van 'horen zeggen' en wilt het nu wel eens met eigen ogen meemaken.

    Extra's • Molly heeft een tweelingzus en gaat dit jaar voor het eerst zonder haar weg. Ze hoopt dat ze geen heimwee krijgt en heeft haar zus beloofd elke dag even te bellen of te skypen.

    [ bericht aangepast op 2 mei 2015 - 0:38 ]


    Tell me about it, stud.

    Sorry maar waarom staat mijn rol er niet meer bij? Ik had als een van de eerste een meisje gereserveerd en ze staat niet bij de rollen.

    Ik heb het topic twee keer door gelezen en ik zie ook geen afmeldingsberichtje van mezelf dus ik snap het niet helemaal :').


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Dionysia schreef:
    Sorry maar waarom staat mijn rol er niet meer bij? Ik had als een van de eerste een meisje gereserveerd en ze staat niet bij de rollen.

    Ik heb het topic twee keer door gelezen en ik zie ook geen afmeldingsberichtje van mezelf dus ik snap het niet helemaal :').

    Omdat ik 2x gevraagd heb wat de mensen die een iemand wilde, voor rol wilde. Daarna heb ik nog gezegd dat de mensen die dat gezegd hebben op de lijst gezet heb. De mensen die het niet hebben gezegd, kan ik moeilijk ergens neer zetten als ik niet weet wat voor rol ze willen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ikke heb mijn meids innerlijk even heel kort, want ik heb moeite met in het speeltopic me er aan te houden.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Kellin_Quinn schreef:
    (...)
    Omdat ik 2x gevraagd heb wat de mensen die een iemand wilde, voor rol wilde. Daarna heb ik nog gezegd dat de mensen die dat gezegd hebben op de lijst gezet heb. De mensen die het niet hebben gezegd, kan ik moeilijk ergens neer zetten als ik niet weet wat voor rol ze willen.


    Oke, bedankt voor de uitleg.


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Daggers went 901FreeAtLast


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Ik schrijf me toch maar uit, excuses.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded