• De meeste zullen het wel al kunnen raden door de titel, maar ik zit met een 'bloederig probleempje' aka ongesteldheid. Dit was absoluut niet de bedoeling want ik slik normaal de pil door tot aan de vakanties (anders kan ik niet naar school, zo shit ga ik me er door voelen), maar gisteravond heb ik hem dus niet gehad. Mijn moeder herinnerd pakt onze pil altijd en geeft die aan mij, maar zij heeft dit dus vergeten.
    Nu ben ik dus binnen een dag ongesteld geworden, voel ik me kut en het ergste is nog dat ik donderdag gala heb....in een LICHT OUD ROZE JURK. Ik ben dus ten einde raad want ik lek soms door terwijl ik een extra lang maandverband in heb met daarachter nog eens drie inlegkruisjes naast elkaar. Ik heb vanavond dus wel weer de pil geslikt en ik vroeg me dus af of iemand er ervaring mee heeft hoe snel het dan weer weg gaat? OF weet iemand wat ik kan doen om het sneller weg te laten gaan? Ik ben bang dat ik niet naar mijn gala durf te gaan als ik donderdag nog ongesteld ben en dat terwijl ik 180 euro heb uitgegeven uit eigen zak.=(


    You were born original, don't die as a copy.

    Jemig, dat jij als je je pil één dag niet inneemt, dat je dan gelijk de dag erna ongesteld bent. Ik word pas ongesteld vier dagen nadat ik mijn laatste pil van de strip heb genomen. Maar dit is natuurlijk voor iedereen verschillend. Ik heb het echt met je te doen dat het bij jou zo erg is.

    Zoals de andere meiden al vertellen, tampons gebruiken, iets over je ondergoed aantrekken.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Avandra schreef:
    (...)De eerste keer dat ik stopte met de pil had ik dat eerlijk gezegd ook. Nu duurt het meestal wel 4 dagen.


    Maar dit is niet haar eerste keer, tot zover ik op kan maken uit haar post.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Maar dit is niet haar eerste keer, tot zover ik op kan maken uit haar post.


    Nee dit is like de oneindigste keer want ik ben nu al 7/8 jaar ongesteld.:') Bedankt voor alle tips allemaal, zoals het er nu uitziet ga ik ze toch niet nodig hebben want het bloeden is na vanmorgen eigenlijk weer gestopt. Ik denk dat de pil slikken gisteravond toch effect heeft gehad.(: Maakte ik me toch zorgen om bijna niks blijkbaar. Normaal word ik binnen een a twee dagen ongesteld (blijkbaar is dat dus niet zo normaal als ik dacht?:'d), bijna altijd twee tough.


    You were born original, don't die as a copy.