• Ik heb altijd veel problemen met de voorpagina te maken, snappen jullie? De pagina die je ziet zodra je op de titel van het verhaal klikt.

    Ik heb nu twee perfecte GIF's gevonden en een hele leuke tekst. Toch heb ik het gevoel dat er wat mist.

    Onderaan komt nog extra info, zoals taal en begin datum.

    Wat denken jullie?

    http://nl.tinypic.com/view.php?pic=apjs6a&s=8#.VTbaCyG8PGc

    PS. Op het plaatje staat om een of andere reden de naam van Ashton in het midden, hij staat in het echt rechts, zoals Kate haar naam.

    [ bericht aangepast op 22 april 2015 - 1:32 ]


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Je bedoelt dat de namen normaal rechts staan, toch? Kate haar naam staat rechts. Zelf vind ik het mooi als foto's kruislings van elkaar staan. Dus de GIF van het meisje links, met rechts daarvan de tekst over haar. Of je doet dit bij de GIF van de jongen. Dit is alleen iets dat ik zelf zou doen. Ik vind dat het goed genoeg staat, zoals jij het hebt staan.


    Ik wil een tuin vol egels

    FoxAngel schreef:
    Je bedoelt dat de namen normaal rechts staan, toch? Kate haar naam staat rechts. Zelf vind ik het mooi als foto's kruislings van elkaar staan. Dus de GIF van het meisje links, met rechts daarvan de tekst over haar. Of je doet dit bij de GIF van de jongen. Dit is alleen iets dat ik zelf zou doen. Ik vind dat het goed genoeg staat, zoals jij het hebt staan.


    Oh, hey, dat is wel eens een idee, dat geeft wat afwisseling. Even kijken.


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Er is 1 puntje, ik krijg mijn plaatje niet links en mijn tekst rechts.


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    xClaudiaaa schreef:
    Er is 1 puntje, ik krijg mijn plaatje niet links en mijn tekst rechts.


    Maak gebruik van onderstaande codes zoals ze er staan:
    [right]
    [img][/img][/right][left]
    [/left]
    of right en left natuurlijk van plaats veranderen.

    Of maak gebruik van kolommen (moest je het niet weten, nextcol is om een nieuw vak te krijgen):
    [columns]
    [nextcol]
    [/columns]

    [ bericht aangepast op 22 april 2015 - 1:38 ]


    16 - 09 - '17

    Dylazing schreef:
    (...)

    Maak gebruik van onderstaande codes zoals ze er staan:
    [right]
    [img][/img][/right][left]
    [/left]
    of right en left natuurlijk van plaats veranderen.

    Of maak gebruik van kolommen (moest je het niet weten, nextcol is om een nieuw vak te krijgen):
    [columns]
    [nextcol]
    [/columns]


    Ik gebruik de Codes, ik kopieer ze even haha




    I would love to know what you're thinking.
    Every little river, running through your mind.
    You give and you take, you come and you go.
    You leave me here wondering if I will ever know how much you care or how much you don't.


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    xClaudiaaa schreef:
    Er is 1 puntje, ik krijg mijn plaatje niet links en mijn tekst rechts.

    Hmm, vreemd. Geen foutje met de afsluiting van de BB-codes? Misschien die [/...] ergens verkeerd staan, of ergens vergeten?
    Ik heb wel opgemerkt dat het niet goed werkte bij reacties op stories etc. Maar weet niet of hetzelfde probleem bij de beschrijving van stories is.

    Als je je story een minuutje wil activeren zodat ik je code kan overpakken en eens kan kijken of er iets fout in zit, wil ik dat wel doen. ^^


    Ik wil een tuin vol egels

    Even geactiveerd:
    http://www.quizlet.nl/stories/149603/titel-volgt-nog/


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Oké, ik ga er nu even naar kijken. Je mag het weer inactiveren als je wil. : )

    + ik denk dat die codes met die kolommen handiger zijn, maar heb ze zelf nog nooit gebruikt. :')

    [ bericht aangepast op 22 april 2015 - 1:44 ]


    Ik wil een tuin vol egels

    FoxAngel schreef:
    Oké, ik ga er nu even naar kijken. Je mag het weer inactiveren als je wil. : )


    Bedankt!


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Hmm... inderdaad vreemd dat het niet werkt, ik zie namelijk geen fouten in de codes.
    Gebruik de kolommen anders eens?

    [ bericht aangepast op 22 april 2015 - 1:45 ]


    16 - 09 - '17

    Dylazing schreef:
    Hmm... inderdaad vreemd dat het niet werkt, ik zie namelijk geen fouten in de codes.
    Gebruik de kolommen anders eens?


    Ah, wat vervelend! (huil)

    Welke moet ik daarvoor gebruiken? Ik gebruik die nooit en snap er niks van haha.

    [ bericht aangepast op 22 april 2015 - 1:46 ]


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    xClaudiaaa schreef:
    (...)

    Ik gebruik de Codes, ik kopieer ze even haha




    I would love to know what you're thinking.
    Every little river, running through your mind.
    You give and you take, you come and you go.
    You leave me here wondering if I will ever know how much you care or how much you don't.


    I would love to know what you're thinking.
    Every little river, running through your mind.
    You give and you take, you come and you go.
    You leave me here wondering if I will ever know how much you care or how much you don't.


    16 - 09 - '17

    Ah, met de kolommen werkt het! Quote mijn reactie hierboven en kopieer het gewoon zoals ik het heb gezet, dan kan je het vervolgens in je story plakken?


    16 - 09 - '17

    Dylazing schreef:
    Ah, met de kolommen werkt het! Quote mijn reactie hierboven en kopieer het gewoon zoals ik het heb gezet, dan kan je het vervolgens in je story plakken?


    Je bent mijn held, heel erg bedankt!


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    xClaudiaaa schreef:
    (...)

    Je bent mijn held, heel erg bedankt!


    Graag gedaan (:


    16 - 09 - '17