• Hooi! (:

    Ik heb twee treinkaartjes over. Die alleen in het weekend geldig zijn, en ik heb geen flauw idee wat ik ermee wil.
    Dus bij deze heb ik besloten weer een A'dam meeting te organiseren, aangezien de vorige geweldig was! :3
    So who's in? C:



    Waar?
    Amsterdam natuurlijk.

    Wanneer?
    Zondag 24 mei!

    Hoelaat?
    Om 13.00 uur.

    Waar afspreken?
    Het lijkt me het handigst om af te spreken, daar waar we de vorige keer afspraken. Amsterdam Centraal station dus. Ik heb even uit een ander A'dam topic een plattegrond en plaatje genomen, ter verduidelijking.


    Klik voor groter.

    Herkenningspunt:



    De plattegrond zelf.






    Wie komt er? (geef even duidelijk aan of je bij ''misschien'' of ''zeker'' wil komen te staan.)
    Usernameswijzigingen doorgeven a.u.b.

    Sowieso:
    GandalfTheSexy ~ Yolanda ~ 18 ~ Van Emmen via Zwolle en Lelystad Centrum
    Overkill ~ Sarah ~ 18 ~ Van Heerhugowaard
    Suuz ~ 18
    Locksley ~ Sofie ~ 19 ~ Van Den Bosch via Utrecht Centraal -> Samenreiskorting
    Assassin ~ Nikki ~ 22 ~ Van Purmerend -> Kan 3 personen meenemen met korting
    Dauth ~ Mitchell ~ 20 ~ Van Purmerend -> Kan 3 personen meenemen met korting
    Adaline ~ Daniela ~ 22 ~ Van Groningen
    Wiarda ~ Jip ~ 16 ~ Van Alkmaar
    Square ~ Inge ~ 18 ~ Van Groningen

    Misschien:
    Mylintis ~ Nina ~ 16
    Khronos ~ Savannah ~ 17
    Blodsvept ~ Belle ~ 17
    Whatsapp ~ Tamara ~ 14
    Seppia ~ Julia ~ 14
    Homan ~ Evi ~ 15
    Mechanic ~ Megan ~ 17
    TOMLINSON ~ Eva ~ 15
    Dionysia ~ Amber ~ 15 ~ Van Utrecht Centraal
    Fay1D ~ Fay ~ 14
    Andria ~ Ellen ~ 17

    ER IS EEN WHATSAPP GROEP!
    Stuur mij even je nummer (of app me) wanneer je erin wilt!
    In de spoiler staat mijn nummer.


    06 - 25 16 43 71

    [ bericht aangepast op 21 mei 2015 - 13:03 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Overkill schreef:
    (...)

    Heerhugowaard, hehe ^^.


    Oja, shit. Ik vergeet telkens dat daar ook nog gewoon een station is. :')


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik wil! (Als mensen het leuk vinden om mij te meeten). Maar ik kan alleen als het de 10de is.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Nou, haal mij maar van de lijst. Ik zie in de poll dat het de 24e wordt en dan kan ik (we) niet. Volgende keer beter.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Zet mij maar op zeker , ik kan de 24ste ook, dat is zelfs beter


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Van de 17 stemmers zijn er 15 stemmen gegeven. En die laatste twee stemmen kunnen er niet voor zorgen dat 10 mei zal winnen, dus bij deze is de winnaar 24 mei en zal op die datum de meeting plaatsvinden!
    Ik heb er in ieder geval zin in, jullie ook? c:



    Ik zal de beginpost direct even aanpassen. Jammer dat je niet kunt komen, Kyle!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Tja, alleen 9 of 10 mei had ik gekund.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wiarda schreef:
    (...)

    Oja, shit. Ik vergeet telkens dat daar ook nog gewoon een station is. :')


    Ja ja ja, zelfs wij hebben er een :Y). Sterker nog, zelfs Obdam heeft er een.


    i put the fun in funeral

    Inge en Yolanda, jullie gaan samen treinen toch? Zou ik dan met jullie mee mogen reizen? :--)

    Homan schreef:
    Inge en Yolanda, jullie gaan samen treinen toch? Zou ik dan met jullie mee mogen reizen? :--)


    Geen idee of Inge ook gaat, aangezien zij nog op ''misschien'' staat. Maar ik ga sowieso en had sowieso in de planning staan om te vragen aan jou (en Inge als zij wel gaat) om samen te reizen. Dus wat mij betreft graag! :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik heb geen idee wat de handigste route zou zijn van Groningen naar Amsterdam, maar als het op een of andere manier op jullie weg ligt, lijkt dat me gezellig. Als ik met mensen samen kan reizen klinkt het wel meteen al een stuk aantrekkelijker, moet ik zeggen, haha. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Ik heb geen idee wat de handigste route zou zijn van Groningen naar Amsterdam, maar als het op een of andere manier op jullie weg ligt, lijkt dat me gezellig. Als ik met mensen samen kan reizen klinkt het wel meteen al een stuk aantrekkelijker, moet ik zeggen, haha. ^^


    Om van Groningen naar Amsterdam te gaan kan je de trein op spoor 2B naar Den Helder nemen en op schiphol overstappen naar Centraal.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Square schreef:
    Ik heb geen idee wat de handigste route zou zijn van Groningen naar Amsterdam, maar als het op een of andere manier op jullie weg ligt, lijkt dat me gezellig. Als ik met mensen samen kan reizen klinkt het wel meteen al een stuk aantrekkelijker, moet ik zeggen, haha. ^^


    Jij en Evi kunnen sowieso samen reizen, want jullie moeten geloof ik beiden vanuit Groningen.

    Ik heb net even gekeken en jullie gaan dan vanuit Groningen naar Lelystad Centrum en vanuit daar naar A'dam centraal. Maar eventueel zouden jullie ook via Zwolle en dan naar Lelystad Centrum kunnen gaan. Is zelfs 7 minuten korter en dan kan ik me eerder bij jullie voegen. :p lolol. Maar das dus wel een keer vaker overstappen, en overstappen is kut. x)

    Ik moet van Emmen naar Zwolle, dan naar Lelystad Centrum en dan A'dam centraal. Dus in Lelystad zouden we eventueel samen kunnen reizen?

    Stom dat onze reizen beiden even lang duren en ik toch vaker moet overstappen. (cat) .

    [ bericht aangepast op 30 april 2015 - 14:44 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    C6H12O6 schreef:
    (...)

    Om van Groningen naar Amsterdam te gaan kan je de trein op spoor 2B naar Den Helder nemen en op schiphol overstappen naar Centraal.


    Ja, maar er zijn volgens mij wel meer opties, toch? Ik geloof dat ik met school een keer ben overgestapt in Utrecht, of zo? Dunno, ik zal binnenkort wel een keer naar 9292 kijken. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Ja, maar er zijn volgens mij wel meer opties, toch? Ik geloof dat ik met school een keer ben overgestapt in Utrecht, of zo? Dunno, ik zal binnenkort wel een keer naar 9292 kijken. ^^


    Ja klopt. Als je om 15 over gaat moet je 2 keer overstappen en als je om 45 gaat is het 1 keer. Voor mij in elk geval, want ik ga wel vaak vanuit Groningen naar Purmerend, maar je moet sowieso wel in die buurt zijn om naar Centraal te gaan.

    [ bericht aangepast op 30 april 2015 - 14:47 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Je kan toch ook overstappen op Amersfoort?


    Your make-up is terrible