• House of Glycias.




    De tijd waarin slaven, mannen in jurken, intriges, gladiatoren en driehoeksverhoudingen volkomen normaal was, is één familie te vinden, de Glycias familie, een immens rijk gezin dankzij hun prijsgladiatoren. Dit gezin met twee ouders — die beiden hun eigen geheim dragen — en hen kinderen, die zelf ook niet heilig blijken te zijn.
          Een groot huis is echter niet enkel gebouwd op de familie zelf, maar ook op degene die hen helpen — niet iedereen even vrijwillig — zoals hun slaven en gladiatoren, die ook ieder een uniek verhaal hebben.
          Zal de familie in gaan zien dat slaven soms ook gevoelens hebben, en dat hun rebelsheid hen ook in de problemen zou kunnen brengen. Vooral nu er word gesproken over Spartacus en zijn Ludus die aangevallen is door hem en de andere slaven..


    Rollen.
          Familie Glycias.
    » Faustus en Hadriana Glycias. || Ouders. || 1.6

    » Tatyana Aquilia Glycias. || Dochter. || DarkAng3l || 1.2
    » Livia Vesni Glycias. || Dochter. || Mhyresa || 1.3
    » Aurelia Agnesca Glycias. || Dochter. || Malachai || 1.8

    » Alistair Deborus Glycias. || Zoon. || Dumbledore || 1.5
    » Castor Remus Glycias. || Zoon. || C6H12O6 || 1.5
    » Horatius Bonito Glycias || Zoon. || TonyTurtlePerry || 1.5

          Slaven.
    » Charis. || Slavin. || Wrestler || 1.1
    » Nymeria. || Slavin. || Dionysia || 1.6
    » Varinia. || Slavin. || Eavan || 16
    » Nerissa. || Slavin. || Iraious || 1.6
    » Kalani. || Slavin. || Dumbledore || 1.7
    » Canace. || Slavin. || McCarthy || 1.11
    » Gereserveerd. || Slavin. || Sereine

    » Dionysius. || Gladiator. || Wrestler || 1.1
    » Saul. || Gladiator. || Blurryface || 1.1
    » Egan. || Slaaf. || Esca || 1.2
    » Mitxel. || Gladiator. || DarkAng3l || 1.2
    » Todor. || Gladiator. || Dionysia || 1.7
    » Cord. || Gladiator. || Wrestler || 1.8
    » Thorn. || Gladiator. || LakeTown || 1.11


    Regels.
    » Doe alsjeblieft niet mee als je denkt dat je er geen tijd voor hebt.
    » Er is een maximum van twee rollen per persoon.
    » Minimum van 200 woorden, dit moet gemakkelijk haalbaar zijn.
    » 16+ is toegestaan voor schelden of seksueel getinte onderwerpen.
    » Naamsveranderingen graag doorgeven in het praattopic.
    » Geen OOC in het speeltopic, daar is het praattopic voor.
    » Geen ruzies rondom dit RPG.
    » Relaties worden besproken in het praattopic, en ik wil ook dat iedereen met iedereen een relatie noteert.


    Relatielijst. Verplicht!
    Familie Glycias.
    × Tatyana Aquilia Glycias. »
    × Livia Vesni Glycias. »
    × Aurelia Agnesca Glycias. »
    × Alistair Deborus Glycias. »
    × Castor Remus Glycias. »
    × Horatius Bonito Glycias. »

    Slaven.
    × Charis. »
    × Nymeria. »
    × Varinia. »
    × Nerissa. »
    × Kalani. »
    × Gereserveerde slavin McCarthy. »
    × Gereserveerde slavin Sereine. »
    × Dionysius. »
    × Saul. »
    × Egan. »
    × Mitxel. »
    × Todor. »
    × Cord. »
    × Thorn. »

    Dit zijn enkel de rollen die al af zijn, hiermee mogen relaties al bepaald worden. c: Iedereen moet zo'n lijst invullen, de keus is aan jou of je nu al een begin maakt of dat je wacht tot iedereen klaar is. ;D


    Shipnamen.
    Namen.
    Dionysius × Tatyana.
    Egan × Castor.
    Saul × Charis.

    Shipnaam.
    Dionaya,
    Cagan.
    Chaul.

    Slavenlijst.
    Familielid.
    Tatyana Aquilia Glycias.
    Livia Vesni Glycias.
    Aurelia Agnesca Glycias.
    Alistair Deborus Glycias.
    Castor Remus Glycias.
    Horatius Bonito Glycias.

    Lijfslaaf.
    Charis.
         
         
    Nerissa.
    Egan.
    Varinia.

    Namen.
    Gebruikersnaam.
    Wrestler
    Mhyresa
    C6H12O6
    Iraious
    Sereine
    Blurryface
    LakeTown
    Esca
    DarkAng3l
    Malachai
    Dumbledore
    Dionysia
    Eavan
    McCarthy
    Naam.
    Cherona.
    Nien.
    Kyle.
    Anaïs.
    Maia.
    Newt.
    Lieke.
    Xanthe.
         
         
         
    Amber.
         
         

    [ bericht aangepast op 25 april 2015 - 22:57 ]


    I'm your little ray of pitch black.

    Blurryface schreef:
    (...)
    Great!
    Dat van die drie leiders vind ik trouwens helemaal prima. (;


    Sowieso heb ik het idee dat de gladiatoren wat beter samen gaan werken en iedereen zijn plek straks kent in tegenstelling tot de slaven boven zouden doen - aangezien Chasis al tegen het hele gebeuren in zal gaan - dus dat wordt ook leuk. ;D


    I'm your little ray of pitch black.

    C6H12O6 schreef:
    (...)

    Castor zou het niet zo erg vinden mocht hij meegenomen worden door Egan :W


    Haha, ik ben ook erg benieuwd naar hun dynamiek. ;D


    I'm your little ray of pitch black.

    Wrestler schreef:
    (...)

    Haha, ik ben ook erg benieuwd naar hun dynamiek. ;D

    Ik eigenlijk zelf ook :')


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wrestler schreef:
    (...)

    Sowieso heb ik het idee dat de gladiatoren wat beter samen gaan werken en iedereen zijn plek straks kent in tegenstelling tot de slaven boven zouden doen - aangezien Chasis al tegen het hele gebeuren in zal gaan - dus dat wordt ook leuk. ;D

    Aw ik denk dat het trouwens echt cute gaat worden, want Saul kijkt op tegen Dionysus en dan moet hij hem ineens 'lesgeven'. ;')


    Caution first, always.

    Hmmm ik twijfel over hoe ik Alis uit zal werken. Aan de ene kant wil ik dat hij zo'n papa's boy wordt, maar aan de andere kant wil ik zo'n stugge maar goede jongen maken. Help meh!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Blurryface schreef:
    (...)
    Aw ik denk dat het trouwens echt cute gaat worden, want Saul kijkt op tegen Dionysus en dan moet hij hem ineens 'lesgeven'. ;')


    Voor Dio zal het ook niet al te makkelijk zijn, dus het zal ongemakkelijk én schattig worden. Haha.

    Dumbledore schreef:
    Hmmm ik twijfel over hoe ik Alis uit zal werken. Aan de ene kant wil ik dat hij zo'n papa's boy wordt, maar aan de andere kant wil ik zo'n stugge maar goede jongen maken. Help meh!


    Ik zit erover na te denken - aangezien niemand de ouders op zich neemt - even een snel lijstje te maken over hoe zij zijn. Misschien dat de kinderen van hen mij daarmee kunnen helpen, wat jullie beeld was, en dat je zo kan kiezen?


    I'm your little ray of pitch black.

    Wrestler schreef:
    (...)

    Ik zit erover na te denken - aangezien niemand de ouders op zich neemt - even een snel lijstje te maken over hoe zij zijn. Misschien dat de kinderen van hen mij daarmee kunnen helpen, wat jullie beeld was, en dat je zo kan kiezen?


    Sure! c: Zal ik je een PB erover sturen?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ugh, oké, nou. Het innerlijk is zo wel af denk ik, maar wat is die slecht zeg. Zo laag in mijn inspiratieniveau heb ik volgens mij nog nooit gezeten.
    Als er iets niet duidelijk is hoor ik het graag, want ik krijg het allemaal niet verwoord. (no_chears)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dumbledore schreef:
    (...)

    Sure! c: Zal ik je een PB erover sturen?


    Ja hoor. c:


    I'm your little ray of pitch black.

    Ik zal Nymeria dit weekend afmaken! (:


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Ik heb de ouders een beetje gemaakt, ik hoop dat het jullie een beetje bevalt? Er mogen altijd aanpassingen gemaakt worden, en ik zoek eigenlijk voor beide ouders een favoriet kind. ;D


    I'm your little ray of pitch black.

    Horatius Bonito Glycias
    Familie Glycias.
    × Tatyana Aquilia Glycias. » Ross is heel beschermend over zijn kleine zusje en zal er alles aan doen om haar te beschermen. Is is misschien niet helemaal het toonbeeld wat een Romeinse vrouw hoort te zijn, maar hij wil koste wat het kost voorkomen dat met haar hetzelfde gebeurt als met zijn andere zus. Toch probeert hij haar ook wel een beetje over te halen zich in elk geval in het openbaar iets hoffelijker op te stellen, maar hij zal haar nooit wat opleggen.
    × Livia Vesni Glycias. » Livia is Ross' oogappeltje. Hij vind het verschrikkelijk wat er met haar is gebeurt en heeft zijn ouders er een flinke uitbrander, de enige ooit, voor gegeven. Hij kan zichzelf ook nogsteeds niet vergeven dat hij haar niet heeft kunnen beschermen. Hij hoopt haar ooit weer in te kunnen laten zien dat liefde wel zeker waard is om nog een kans te geven, maar wil het haar niet opdringen, wetend dat ze het toch af zal schieten. Hij neemt altijd presentjes voor zijn familie mee van zijn reizen met het leger, maar altijd iets extra's voor zijn favoriete zusje, zijn zusje die dat het meest nodig heeft. Op dit punt is hij aan het denken dat het misschien beter voor haar is om een Vestaalse Maagd, of een priesteres van Bona Dea, Fenta Fauna, al is ze daar misschien wat oud voor. Daarbij wil hij zijn zusje echt niet kwijt.
    × Aurelia Agnesca Glycias. »
    × Alistair Deborus Glycias. » Ross leeft eigenlijk een beetje langs dit broertje heen. Ze kunnen goed overweg als het nodig is, maar zoeken elkaar niet zo snel op. Ze hebben hun eigen levens en bemoeien zich van dag tot dag niet teveel met elkaar.
    × Castor Remus Glycias. » Ross en Cas hebben een heftige haat-liefderelatie. Om het kleinste meningsverschilletje vliegen de twee broers elkaar fel in de haren. Toch zou Ross zich geen andere broer willen wensen. Hij houd enorm veel van zijn broertje en zal voor hem sterven, voor hij iemand hem wat aan zal laten doen, maar no-way dat hij dat aan Cas zal vertellen. Het is misschien heel kinderachtig, maar het werkt voor de twee.
    × Horatius Bonito Glycias. »

    Slaven.
    × Charis. » Ross ziet Charis een beetje als een van zijn zusjes, omdat ze al zo lang bij de familie is. Hij heeft een zwak voor het meisje en was vroeger goede vrienden met haar. Hij ziet haar zo nogsteeds, maar voelt ook wel dat er wat is verandert sinds hij bij het leger is gegaan. Hij weet dat ze een slavin is, maar zal haar nooit zo kunnen behandelen, juist omdat ze samen zijn opgegroeid.
    × Nymeria. » Ross haar waardeert voor haar harde werk, maar haar wel degelijk gebruikt als slaaf. Hij is streng maar rechtvaardig met haar, zal haar niet snel straffen, of vervelende bevelen geven, maar laat haar wel klusjes voor hem opknappen. In tegenstelling tot Charis, die hij meer als zusje ziet.
    × Varinia. » Dit is de lijfslaaf van Ross. Ze was er nog niet toen Ross de vorige keer thuiskwam, maar hij toen wel een andere lijfslaaf, Aemelia, aan wie hij erg gehecht was. Zonder zijn weten is dat meisje verkocht aan een hoerenhuis, omdat ze maar weinig voor de rest van het gezin deed als Ross weg was. Varinia is de vervanging van haar, maar Ross snapt er eigenlijk niets van en is erg afstandelijk naar haar omdat ze de plek van zijn vriendin inneemt. Toch ziet hij ook wel hoe kwetsbaar ze is en begint langzaam wat naar haar toe te groeien.
    × Nerissa. » Ross is blij met wat Nerissa doet voor de familie, maar harde werk, haar respect, en haar kalmte. Toch is hij wat terughoudend naar haar toe, omdat ze zo nu en dan nog best moeilijk te lezen is en hij niet precies weet wat er allemaal in haar hoofdje omgaat. Toch gelooft hij echt dat ze wel een goed meisje is.
    × Kalani. » Ross beschouwd Kalani niet eens als een zusje, maar zelfs als een dochter, of nichtje. Hij wil het meisje beschermen tegen al het kwaad en een goed leven geven. Nu weet hij ook wel dat het meisje wordt opgeleid tot huishoudster, maar weet ook dat er met slavinnen soms verschrikkelijke dingen gebeuren. Hierom wil hij dan ook absoluut niet dat ze ergens alleen heen gaat, en dat ze zoveel mogelijk in het huis blijft. Misschien brengt hij dit niet altijd handig over, maar hij bedoelt het allemaal goed.
    × Gereserveerde slavin McCarthy. »
    × Gereserveerde slavin Sereine. »
    × Dionysius. » Ross is vrij terughoudend tegenover Dionysius. Hij kan hem moeilijk doorzien, en ondanks dat hij erg ijverig en dapper is, weet hij niet goed hoe hij de man moet benaderen. Hij zou hem graag als soldaat onder hem hebben, zelfs al is hij wat brutaal, maar als gladiator niet. Hij is te dominant en zelfstandig om echt te dienen, in zijn ogen. Ook vind hij het brutale gedrag van hem absoluut niet kunnen
    × Saul. » Ross mag Saul wel. Hij doet hem erg denken aan zichzelf, zeker zichzelf voor het leger, en vreest voor wat er met de lieve jongen kan gebeuren in de ring. Hij is namelijk een van de weinigen met wie hij echt kan praten, vooral omdat ze ongeveer dezelfde leeftijd hebben. Als Ross straks wordt uitgezonden naar Alexandria, wil hij eigenlijk aan Saul vragen of hij opzoek moet gaan naar zijn ouders, om hem te bedanken voor zijn trouwe dienst voor de familie, maar hij weet niet hoe de gladiator erover denkt.
    × Egan. » Ross vertrouwd Egan nog minder ver dan dat hij hem kan gooien. Hij is kil en enorm arrogant, maar loopt als een getrainde vechter. Dit is hem vroeger nooit opgevallen, maar nu hij terug is in Rome zeker wel. Ook kan hij het brutale gedrag van Egan, net als van Dionysius, in geen enkele mogelijkheid waarderen. Ross probeert dan ook zijn ouders zo ver te krijgen om hem te verkopen, of de ring in te sturen.
    × Mitxel. » Ross ziet Mitxel als een prima hardwerkende jongen met een eerlijk hart. Hij hoopt dat hij zijn vrijheid weet bij elkaar te vechten of iemand zijn vrijheid voor hem koopt. Hij zou hem heel graag in zijn legioen hebben, maar weet dat dit niet kan, en als Mitxel eenmaal zijn vrijheid heeft, hij waarschijnlijk niet voor het leger zou kiezen als carrière. Hij is misschien niet zo close met hem als met Saul, maar mag hem zeker.
    × Todor. » Ross vind Todor wat luid en respectloos. Toch weet hij ook dat de jongen erg trouw is, hoe hij zich ook gedraagt, en dat is het belangrijkst voor Ross. Toch kan hij soms flink naar hem uitvallen omdat de gladiator echt erg op zijn zenuwen werkt en hij het niet meer kan hebben, maar dit gebeurt niet vaak. Todor is niet slecht van hart en heeft goede idealen, wat Ross wel in hem kan waarderen.
    × Cord. » Ross heeft het absoluut niet op deze gladiator. Hij vertrouwd hem beter dan Egan, maar is blij dat het een gladiator is en hij niet constant in het huis aanwezig is. Hij is Ross te luid, te arrogant en te egoïstisch. Hij heeft dan ook maar heel weinig geduld met hem en gaat hem liever uit de weg, of springt uit zijn vel, al probeert hij dat te voorkomen. Hij vind het dan ook echt niet erg als hij de ring in gaat.

    [ bericht aangepast op 25 april 2015 - 18:48 ]


    Bowties were never Cooler

    Het innerlijk van mijn rol is er al hoor, dus jullie kunnen relaties overleggen met mij.

    [ bericht aangepast op 24 april 2015 - 14:48 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    C6H12O6 schreef:
    Het innerlijk van mijn rol is er al hoor, dus jullie kunnen relaties overleggen met mij.


    Kunnen Ross en Cas een enigsinds gespannen relatie hebben, maar onder dat toch van elkaar houden? Ze vliegen elkaar om het minste of geringste meningsverschilletje naar de keel, maar kunnen zeker niet zonder elkaar?


    Bowties were never Cooler

    Iemand al ideeën voor een relatie met Alistair? c:


    Big girls cry when their hearts are breaking