• House of Glycias.




    De tijd waarin slaven, mannen in jurken, intriges, gladiatoren en driehoeksverhoudingen volkomen normaal was, is één familie te vinden, de Glycias familie, een immens rijk gezin dankzij hun prijsgladiatoren. Dit gezin met twee ouders — die beiden hun eigen geheim dragen — en hen kinderen, die zelf ook niet heilig blijken te zijn.
          Een groot huis is echter niet enkel gebouwd op de familie zelf, maar ook op degene die hen helpen — niet iedereen even vrijwillig — zoals hun slaven en gladiatoren, die ook ieder een uniek verhaal hebben.
          Zal de familie in gaan zien dat slaven soms ook gevoelens hebben, en dat hun rebelsheid hen ook in de problemen zou kunnen brengen. Vooral nu er word gesproken over Spartacus en zijn Ludus die aangevallen is door hem en de andere slaven..


    Rollen.
          Familie Glycias.
    » Faustus en Hadriana Glycias. || Ouders. || 1.6

    » Tatyana Aquilia Glycias. || Dochter. || DarkAng3l || 1.2
    » Livia Vesni Glycias. || Dochter. || Mhyresa || 1.3
    » Aurelia Agnesca Glycias. || Dochter. || Malachai || 1.8

    » Alistair Deborus Glycias. || Zoon. || Dumbledore || 1.5
    » Castor Remus Glycias. || Zoon. || C6H12O6 || 1.5
    » Horatius Bonito Glycias || Zoon. || TonyTurtlePerry || 1.5

          Slaven.
    » Charis. || Slavin. || Wrestler || 1.1
    » Nymeria. || Slavin. || Dionysia || 1.6
    » Varinia. || Slavin. || Eavan || 16
    » Nerissa. || Slavin. || Iraious || 1.6
    » Kalani. || Slavin. || Dumbledore || 1.7
    » Canace. || Slavin. || McCarthy || 1.11
    » Gereserveerd. || Slavin. || Sereine

    » Dionysius. || Gladiator. || Wrestler || 1.1
    » Saul. || Gladiator. || Blurryface || 1.1
    » Egan. || Slaaf. || Esca || 1.2
    » Mitxel. || Gladiator. || DarkAng3l || 1.2
    » Todor. || Gladiator. || Dionysia || 1.7
    » Cord. || Gladiator. || Wrestler || 1.8
    » Thorn. || Gladiator. || LakeTown || 1.11


    Regels.
    » Doe alsjeblieft niet mee als je denkt dat je er geen tijd voor hebt.
    » Er is een maximum van twee rollen per persoon.
    » Minimum van 200 woorden, dit moet gemakkelijk haalbaar zijn.
    » 16+ is toegestaan voor schelden of seksueel getinte onderwerpen.
    » Naamsveranderingen graag doorgeven in het praattopic.
    » Geen OOC in het speeltopic, daar is het praattopic voor.
    » Geen ruzies rondom dit RPG.
    » Relaties worden besproken in het praattopic, en ik wil ook dat iedereen met iedereen een relatie noteert.


    Relatielijst. Verplicht!
    Familie Glycias.
    × Tatyana Aquilia Glycias. »
    × Livia Vesni Glycias. »
    × Aurelia Agnesca Glycias. »
    × Alistair Deborus Glycias. »
    × Castor Remus Glycias. »
    × Horatius Bonito Glycias. »

    Slaven.
    × Charis. »
    × Nymeria. »
    × Varinia. »
    × Nerissa. »
    × Kalani. »
    × Gereserveerde slavin McCarthy. »
    × Gereserveerde slavin Sereine. »
    × Dionysius. »
    × Saul. »
    × Egan. »
    × Mitxel. »
    × Todor. »
    × Cord. »
    × Thorn. »

    Dit zijn enkel de rollen die al af zijn, hiermee mogen relaties al bepaald worden. c: Iedereen moet zo'n lijst invullen, de keus is aan jou of je nu al een begin maakt of dat je wacht tot iedereen klaar is. ;D


    Shipnamen.
    Namen.
    Dionysius × Tatyana.
    Egan × Castor.
    Saul × Charis.

    Shipnaam.
    Dionaya,
    Cagan.
    Chaul.

    Slavenlijst.
    Familielid.
    Tatyana Aquilia Glycias.
    Livia Vesni Glycias.
    Aurelia Agnesca Glycias.
    Alistair Deborus Glycias.
    Castor Remus Glycias.
    Horatius Bonito Glycias.

    Lijfslaaf.
    Charis.
         
         
    Nerissa.
    Egan.
    Varinia.

    Namen.
    Gebruikersnaam.
    Wrestler
    Mhyresa
    C6H12O6
    Iraious
    Sereine
    Blurryface
    LakeTown
    Esca
    DarkAng3l
    Malachai
    Dumbledore
    Dionysia
    Eavan
    McCarthy
    Naam.
    Cherona.
    Nien.
    Kyle.
    Anaïs.
    Maia.
    Newt.
    Lieke.
    Xanthe.
         
         
         
    Amber.
         
         

    [ bericht aangepast op 25 april 2015 - 22:57 ]


    I'm your little ray of pitch black.

    Ieder familielid moet ook een lijfslaaf hebben, dat wil ik ook nog even aanduiden.
          Bovendien heb ik ook de lieverdjes toegevoegd bij de ouders.

          Fautus. » Alistair, Tatyana, Horatius.
          Hadriana. » Alistair, Livia, (hier zal Castor ook bij komen te staan, moet alleen nog bedenken wáárom, waarschijnlijk omdat hij zichzelf wil zijn.)


    I'm your little ray of pitch black.

    Wrestler schreef:
    Bovendien, nogmaals, iemand die de lieverdjes van hun ouders wil zijn. Ze kunnen er eventueel ook meerdere hebben. c: Dat zijn de kinderen die overal mee weg weten te komen, dus dat lijkt me een privilege. ;D
          Ook als iemand iets wil toevoegen aan de ouders, dan is dat ook welkom. Iedereen zal er al wel een beeld van hebben gehad, Dumbledore heeft me ook al geholpen, dus iedereens hulp is gewoon welkom. c:


    Castor wil wel :Y)

    Can you read my mind? :W

    [ bericht aangepast op 24 april 2015 - 15:34 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dumbledore schreef:
    (...)

    Alistair (pagina 5) zou haar wel mogen, juist omdat ze onderdanig is. Alis houdt niet zo van aandachttrekkende mensen en Nymeria is dat dus niet. Hij zou dus zeker vriendelijk tegen haar doen en haar met wederzijds respect behandelen! :3


    Yes, fijn! Ik zal bij haar rol neerzetten wat zij van hem vindt. Nymeria zal hem ook wel mogen omdat hij liever op de achtergrond treedt. :Y)

    Wrestler schreef:
    (...)

    Misschien dat Nymeria Chasis eens het bed in heeft gesproken en dat Chasis dat altijd even wat zenuwachtig in haar buurt maakt, maar dat ze haar - vreemd genoeg - toch als een goede vriendin ziet? Of misschien dat Nymeria degene is die iets boven Chasis' hoofd heeft, en haar een soort van 'chanteert' met iets?


    Aangezien Nymeria niet iemand snel zal chanteren — is denk ik het eerste idee beter :3. Ik zal haar zo bij Nymeria’s relaties zetten.

    TonyTurtlePerry schreef:
    (...)

    Misschien dat Ross haar waardeert voor haar harde werk, maar haar wel degelijk gebruikt als slaaf. Hij zal streng maar rechtvaardig met haar zijn, niet snel straffen, of vervelende bevelen geven, maar haar wel voor hem laten werken? In tegenstelling tot Charis, die hij meer als zusje ziet.


    Fine with me! Net zoals de anderen zal ik hem even bij haar rol neerzetten. (:


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Wrestler schreef:
    Ieder familielid moet ook een lijfslaaf hebben, dat wil ik ook nog even aanduiden.
          Bovendien heb ik ook de lieverdjes toegevoegd bij de ouders.

          Fautus. » Alistair, Tatyana, Horatius.
          Hadriana. » Alistair, Livia, (hier zal Castor ook bij komen te staan, moet alleen nog bedenken wáárom, waarschijnlijk omdat hij zichzelf wil zijn.)


    Iemand die Nymeria als lijfslaaf wilt hebben?


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Iemand van de slaven die bevriend wil zijn met Nerissa?


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Iraious schreef:
    Iemand van de slaven die bevriend wil zijn met Nerissa?


    Ik heb Nymeria voor je?

    Ik heb trouwens haar relaties erbij gezet.


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    TonyTurtlePerry schreef:

    × Egan. » Ross vertrouwd Egan nog minder ver dan dat hij hem kan gooien. Hij is kil en enorm arrogant, maar loopt als een getrainde vechter. Dit is hem vroeger nooit opgevallen, maar nu hij terug is in Rome zeker wel. Ook kan hij het brutale gedrag van Egan, net als van Dionysius, in geen enkele mogelijkheid waarderen. Ross probeert dan ook zijn ouders zo ver te krijgen om hem te verkopen, of de ring in te sturen.


    Kil: wat wil je, zijn hele familie is uitgemoord :'D
    Vechter: stiekem is hij dat ook, maar dat weten zij niet :Y)

    [ bericht aangepast op 24 april 2015 - 15:58 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Relaties Alistair:

    Slaven:
    Charis: Alistair vindt haar aardig, maar gaat niet zo veel met haar om. Dit komt omdat ze wat ouder is dan dat hij is. Hij is echter wel altijd vriendelijk tegen haar en zal haar niet zomaar afsnauwen, omdat hij Charis een goed persoon vindt. Toen Alistair nog wat jonger was, had hij een klein oogje op Charis. Dit is nu niet meer zo, maar hij zal er nooit voor uit komen dat het ooit zo was.
    Dionysius: Alistair heeft eigenlijk niet echt een mening over hem. Natuurlijk heeft deze jongen wat vooroordelen klaar staan, maar hij kent Dionysius niet echt. Hij is wel vriendelijk tegen hem, maar kan ook flink tegen hem snauwen omdat hij ergens geïntimideerd is door de kolossale man.
    Saul: Alistair heeft niks met hem en ziet hem ook echt als minder. Dit komt omdat hij zijn karakter niet echt geweldig vindt. Alistair zal dan ook niet veel met hem praten, alleen als het echt nodig is.
    Egan: Alistair heeft een zwak voor hem. Niet op een manier van leuk vinden, maar omdat hij hem heel aandoenlijk vindt. Dit heeft niet echt een reden, het is gewoon zo. Alistair doet meestal ook aardig tegen hem, maar geeft hem absoluut geen voorkeursbehandeling
    Mitxel: Ergens heeft Alistair wel respect voor hem, maar verder is het niks. Hij vindt hem wel oké, maar is zeker zijn vriend niet.
    Nymeria: Alistair mag haar. Ze is rustig en treedt niet zo op de voorgrond, zoals Alistair zelf ook is. Hij behandelt haar met respect, omdat hij vindt ze dat ze verdient.
    Nerissa:

    Familie:
    Rodante Glycias:
    Tatyana Glycias: Alistair en Tatyana hebben absoluut niks samen. Alistair vindt haar maar vervelend omdat ze zo rebels en opvallend is. Alistair praat daarom niet veel met haar en ziet haar ook echt als het uitschot van de familie, omdat ze niet dezelfde vader delen. Op dat soort momenten kan Alis' sarcasme en eerlijkheid iets te veel naar boven komen.
    Livia Glycias: Van zijn broer en zussen kan Alistair het het beste vinden met Livia. Hij vertrouwt haar wel en durft dingen tegen haar te vertellen.
    Castor Glycias: Alistair heeft niet zo veel met hem. Ze leven langs elkaar af en vinden dat wel prima.
    Ross Glycias: Alistair vindt het allemaal wel prima. Hij heeft geen speciale band met zijn broer. Ze leven langs elkaar heen, maar mogen elkaar wel.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Mis dat Egan Castors slaaf is ? :Y)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Esca schreef:
    (...)

    Kil: wat wil je, zijn hele familie is uitgemoord :'D
    Vechter: stiekem is hij dat ook, maar dat weten zij niet :Y)


    Hij weet het ook niet, maar weet wel hoe vechters lopen, dat bedoel ik er eigenlijk mee. Maar je ziet het gewoon aan iemand als ze bepaalde vaardigheden bezitten, zeker als je weer waarop je moet letten. Maar ik kan het aanpassen als je wil.


    Bowties were never Cooler

    C6H12O6 schreef:
    Mis dat Egan Castors slaaf is ? :Y)

    Geen problemen mee :Y) Ik wil wel wat banden en informatie hebben met 'lievelingetjes' as we speak.
    WE NEED A SHIPNAME :Y)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Hoe spreken de slaven de familieleden eigenlijk aan? Met M’Lady, M’Lord? Of zo iets dergelijks?


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    TonyTurtlePerry schreef:
    (...)

    Hij weet het ook niet, maar weet wel hoe vechters lopen, dat bedoel ik er eigenlijk mee. Maar je ziet het gewoon aan iemand als ze bepaalde vaardigheden bezitten, zeker als je weer waarop je moet letten. Maar ik kan het aanpassen als je wil.

    Nee ik vind het geweldig, zeker omdat niemand veel over zijn verleden weet ^^


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Esca schreef:
    (...)
    Geen problemen mee :Y) Ik wil wel wat banden en informatie hebben met 'lievelingetjes' as we speak.
    WE NEED A SHIPNAME :Y)

    Haha ik zat ergens aan te denken :W
    Egstor :Y)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    C6H12O6 schreef:
    (...)
    Haha ik zat ergens aan te denken :W
    Egstor :Y)

    Cagan (uitgesproken als Kee-Ghen) is ook een optie ^^


    Sidera nostra contrahent solem lunamque