• House of Glycias.




    De tijd waarin slaven, mannen in jurken, intriges, gladiatoren en driehoeksverhoudingen volkomen normaal was, is één familie te vinden, de Glycias familie, een immens rijk gezin dankzij hun prijsgladiatoren. Dit gezin met twee ouders — die beiden hun eigen geheim dragen — en hen kinderen, die zelf ook niet heilig blijken te zijn.
          Een groot huis is echter niet enkel gebouwd op de familie zelf, maar ook op degene die hen helpen — niet iedereen even vrijwillig — zoals hun slaven en gladiatoren, die ook ieder een uniek verhaal hebben.
          Zal de familie in gaan zien dat slaven soms ook gevoelens hebben, en dat hun rebelsheid hen ook in de problemen zou kunnen brengen. Vooral nu er word gesproken over Spartacus en zijn Ludus die aangevallen is door hem en de andere slaven..


    Rollen.
          Familie Glycias.
    » Faustus en Hadriana Glycias. || Ouders. || 1.6

    » Tatyana Aquilia Glycias. || Dochter. || DarkAng3l || 1.2
    » Livia Vesni Glycias. || Dochter. || Mhyresa || 1.3
    » Aurelia Agnesca Glycias. || Dochter. || Malachai || 1.8

    » Alistair Deborus Glycias. || Zoon. || Dumbledore || 1.5
    » Castor Remus Glycias. || Zoon. || C6H12O6 || 1.5
    » Horatius Bonito Glycias || Zoon. || TonyTurtlePerry || 1.5

          Slaven.
    » Charis. || Slavin. || Wrestler || 1.1
    » Nymeria. || Slavin. || Dionysia || 1.6
    » Varinia. || Slavin. || Eavan || 16
    » Nerissa. || Slavin. || Iraious || 1.6
    » Kalani. || Slavin. || Dumbledore || 1.7
    » Canace. || Slavin. || McCarthy || 1.11
    » Gereserveerd. || Slavin. || Sereine

    » Dionysius. || Gladiator. || Wrestler || 1.1
    » Saul. || Gladiator. || Blurryface || 1.1
    » Egan. || Slaaf. || Esca || 1.2
    » Mitxel. || Gladiator. || DarkAng3l || 1.2
    » Todor. || Gladiator. || Dionysia || 1.7
    » Cord. || Gladiator. || Wrestler || 1.8
    » Thorn. || Gladiator. || LakeTown || 1.11


    Regels.
    » Doe alsjeblieft niet mee als je denkt dat je er geen tijd voor hebt.
    » Er is een maximum van twee rollen per persoon.
    » Minimum van 200 woorden, dit moet gemakkelijk haalbaar zijn.
    » 16+ is toegestaan voor schelden of seksueel getinte onderwerpen.
    » Naamsveranderingen graag doorgeven in het praattopic.
    » Geen OOC in het speeltopic, daar is het praattopic voor.
    » Geen ruzies rondom dit RPG.
    » Relaties worden besproken in het praattopic, en ik wil ook dat iedereen met iedereen een relatie noteert.


    Relatielijst. Verplicht!
    Familie Glycias.
    × Tatyana Aquilia Glycias. »
    × Livia Vesni Glycias. »
    × Aurelia Agnesca Glycias. »
    × Alistair Deborus Glycias. »
    × Castor Remus Glycias. »
    × Horatius Bonito Glycias. »

    Slaven.
    × Charis. »
    × Nymeria. »
    × Varinia. »
    × Nerissa. »
    × Kalani. »
    × Gereserveerde slavin McCarthy. »
    × Gereserveerde slavin Sereine. »
    × Dionysius. »
    × Saul. »
    × Egan. »
    × Mitxel. »
    × Todor. »
    × Cord. »
    × Thorn. »

    Dit zijn enkel de rollen die al af zijn, hiermee mogen relaties al bepaald worden. c: Iedereen moet zo'n lijst invullen, de keus is aan jou of je nu al een begin maakt of dat je wacht tot iedereen klaar is. ;D


    Shipnamen.
    Namen.
    Dionysius × Tatyana.
    Egan × Castor.
    Saul × Charis.

    Shipnaam.
    Dionaya,
    Cagan.
    Chaul.

    Slavenlijst.
    Familielid.
    Tatyana Aquilia Glycias.
    Livia Vesni Glycias.
    Aurelia Agnesca Glycias.
    Alistair Deborus Glycias.
    Castor Remus Glycias.
    Horatius Bonito Glycias.

    Lijfslaaf.
    Charis.
         
         
    Nerissa.
    Egan.
    Varinia.

    Namen.
    Gebruikersnaam.
    Wrestler
    Mhyresa
    C6H12O6
    Iraious
    Sereine
    Blurryface
    LakeTown
    Esca
    DarkAng3l
    Malachai
    Dumbledore
    Dionysia
    Eavan
    McCarthy
    Naam.
    Cherona.
    Nien.
    Kyle.
    Anaïs.
    Maia.
    Newt.
    Lieke.
    Xanthe.
         
         
         
    Amber.
         
         

    [ bericht aangepast op 25 april 2015 - 22:57 ]


    I'm your little ray of pitch black.

    Dionysia schreef:
    Hoe spreken de slaven de familieleden eigenlijk aan? Met M’Lady, M’Lord? Of zo iets dergelijks?


    Mannen = Dominus. Vrouwen = Domina. Ik denk dat dat het meest klopt? Als iemand het beter weet though, speak up, want ik ben onwetend op dit vlak. xd


    I'm your little ray of pitch black.

    Esca schreef:
    (...)
    Geen problemen mee :Y) Ik wil wel wat banden en informatie hebben met 'lievelingetjes' as we speak.
    WE NEED A SHIPNAME :Y)


    Ik heb voor Egan al een idee neer gezet voor met Alistair (een paar posts hierboven). Laat maar weten wat je er van vindt. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dionysia schreef:
    (...)

    Ik heb Nymeria voor je?

    Ik heb trouwens haar relaties erbij gezet.


    Leuk! Wat voor relatie? Erg goede vriendinnen?


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Wrestler schreef:
    C H A R I S .
    × Tatyana Aquilia Glycias. »
          Is opgelucht dat ze de lijfslaaf van haar is geworden, gezien ze niet de moeilijkste persoon is en haar dankbaar kan uiten. Is misschien wat terughoudender dan van haar verwacht wordt.
    × Livia Vesni Glycias. »
          Ziet vanbinnen wat goeds in haar, zal haar dus niet ontwijken of iets dergelijks. Misschien dat Livia dat merkt en uiteindelijk in gaat zien dat Chasis te vertrouwen is, gezien ze hier alweer vanaf haar veertiende is?
    × Alistair Deborus Glycias. »
          Heeft hem altijd gezien als het kleine kindje, dat jonger dan haar was, en heeft daarom een zwak voor hem. Heeft hem altijd wel gemogen, hoe vreemd dat ook klinkt.
    × Castor Remus Glycias. »
          Heeft nooit echt een hekel aan hem gehad, maar heeft hem ook nooit helemaal bij kunnen houden. Heeft het minste contact met hem.
    × Horatius Bonito Glycias. »
          Was vroeger vrienden met hem, maar is wat "angstiger" en terughoudender sinds hij terug is en enorm veranderd is, vooral in breedheid. Begint weer wat meer met hem te praten.

    Slaven.
    × Nymeria. »
          Heeft eens in een vreemde bui het bed met deze jongedame gedeeld, is daarom soms wat onzeker en terughoudend in haar buurt. Beschouwd haar vreemd genoeg toch wel als een vriendin.
    × Gereserveerde slavin Eavan. »
         
    × Nerissa. »
         
    × Dionysius. »
          Is niet zo’n fan van zulke grote mannen en nukkige gezichten, dus zal altijd vanaf een afstand vriendelijk naar hem knikken wanneer nodig, of zelfs tegen hem praten, maar niet vrijwillig.
    × Saul. »
          Kan hem als een van de weinige personen in dit huis echt vertrouwen, en doet dat ook. Chasis is iemand die erg bezorgd is, en Saul is een van haar grootste zorgen, vooral tijdens gevechten.
    × Egan. »
          » Kan hem niet zo goed pijlen, maar zal hem niet anders behandelen. Misschien dat hij de opstand gaat leiden vanaf het huis uiteindelijk, en dat Charis hem probeert te stoppen?
    × Mitxel. »
          Deinst weg voor zijn grootte, maar wordt naar hem toegetrokken door zijn sprekende ogen. Heeft interesse, maar geen idee wat ze eigenlijk kan.

    » Eigenlijk zoek ik ook iemand die iets weet van Charis dat niemand weet, en natuurlijk is het iets dat ze niet open wil hebben. Iemand die haar dus kan gebruiken voor iets, misschien als spion van boven of iets dergelijks, dat maakt verder niet uit.

    D I O N Y S I U S .
    × Tatyana Aquilia Glycias. »
          Weet als een van de weinige van het schandaal dat haar moeder draagt, deelt ook zo nu en dan het bed met haar. Begint echter na een lange tijd wat voor haar te voelen en weet niet wat hij ermee moet doen.
    × Livia Vesni Glycias. »
          »Zou liegen als hij zou zeggen dat hij haar geen aantrekkelijke vrouw vond, en dat hij zo nu en dan gezien zou worden, kijkend naar haar. Is geen fan van haar karakter.
    × Alistair Deborus Glycias. »
          Ziet hem niet echt als een bedreiging, maar kan niet echt plaatsen wat hij precies van de jongste zoon vind. Zou hem waarschijnlijk mogen als ze elkaar beter kenden.
    × Castor Remus Glycias. »
          Is waakzaam voor wispelturige mensen, en kinderen van zijn Dominus, dus houdt liever afstand van hem. Is verder niet iemand die erop gefocust zal blijven.
    × Horatius Bonito Glycias. »
          Vind hem een beetje overkomen als de perfecte zoon, let daarom vooral op wat hij doet in zijn bijzijn, omdat hij hem ervan verdenkt alles tegen zijn vader te zeggen.

    Slaven.
    × Charis. »
          Vind haar veel te vrolijk, en heeft haar nooit zien breken – of ervan gehoord – dus vertrouwd haar niet. Positiviteit is gezond, maar er is een limiet, en die ziet hij niet bij de jongedame.
    × Nymeria. »
          Deze jongedame zou hij wel kunnen zien zitten, als zijn ogen niet richting een andere dame zouden gaan. Hij zou het echter niet erg vinden als zij elkaar op hun verovergingslijstje zouden kunnen zetten.
    × Gereserveerde slavin Eavan. »
         
    × Nerissa. »
         
    × Saul. »
          Geloof het of niet, hij mag Saul en vertrouwd hem zijn verhalen toe, en zelfs het feit dat hij hem dingen mag leren, aangezien dat is wat Dionysius ook bij hem had gedaan.
    × Egan. »
          Vind het maar een mager popje en is daarom tevreden dat ze hem geen gladiator gemaakt hebben. Heeft verder niet echt met hem gesproken om er een mening over te kunnen hebben. Moet dit later wel.
    × Mitxel. »
          Ziet hem als een van zijn trouwe broeders, traint ook graag met hem, maar zodra puntje bij paaltje komt zal hij duidelijk laten blijken dat hij zichzelf als de beste van de twee ziet.

    » Op dit moment is hij nog geen relatiemateriaal, maar een nachtelijk pleziertje gaat er voor hem altijd in. Hij heeft veel behoeftes, dus meerdere bedpartners zou voor hem totaal geen probleem zijn, slaven, familieleden, hij is niet zo zuinig.


    Dit is wat ik nu heb voor alle relaties...

    [ bericht aangepast op 24 april 2015 - 16:09 ]


    I'm your little ray of pitch black.

    Oh ja, de naam is Nerissa en niet Neressa - zag ik net daarboven staan. ^^
          Iemand die nog relaties met haar wilt?


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Esca schreef:
    (...)
    Cagan (uitgesproken als Kee-Ghen) is ook een optie ^^



    Ja, dat klinkt beter. Anders denken mensen straks nog dat we eieren verkopen (cat)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wrestler schreef:
    Voor zowel C6H12O6 als Dumbledore heb ik een poging tot een 'relatie' toegevoegd. Ik kom enkel op standaard ideeën though, maar goed. Jullie mogen altijd inspringen en verbeteren. c:

    Ik zoek overigens nog personen voor dit...
    CHARIS.
    » Eigenlijk zoek ik ook iemand die iets weet van Charis dat niemand weet, en natuurlijk is het iets dat ze niet open wil hebben. Iemand die haar dus kan gebruiken voor iets, misschien als spion van boven of iets dergelijks, dat maakt verder niet uit.

    Dit kan met Charis wel wat worden, met Dionysius weet ik niet precies waar Egan past.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik ga straks alles eens bekijken, heb het nu een beetje druk en ik moet alles nog bijlezen :'D Op sommigen heb ik al wel geantwoord. Ik zal uiteindelijk wel zien wat er na komt ^^


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Esca schreef:
    (...)
    Dit kan met Charis wel wat worden, met Dionysius weet ik niet precies waar Egan past.


    Dus jij ziet het wel zitten haar te chanteren? ;D Want dat is echt geweldig, en een aparte dynamiek.


    I'm your little ray of pitch black.

    Wrestler schreef:
    (...)

    Dus jij ziet het wel zitten haar te chanteren? ;D Want dat is echt geweldig, en een aparte dynamiek.

    Ja Egan is iemand die macht zoekt op alle plekken die hij maar kan vinden. Hij trekt ook graag zijn touwtjes strak, maar ik ga Egan straks nog ietwat aanpassen want tijdens de studie vandaag heb ik nog ene paar ideetjes bijgekregen, vooral voor zijn innerlijk nog wat uit te breiden ^^
    Wat je gladiator betreft vind ik dat ok. Hij wordt wel vaker onderschat :Y)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Relaties

    × Tatyana Aquilia Glycias. »
    Egan is nooit zeker wat te verwachten met deze dame, al heeft hij wel respect voor haar. Hij vermoedt ook dat ze geen volbloed Glycias is, kostbare informatie, maar hij weet bijna zeker dat ze door heeft dat er iets 'mis' is aan hem. Hij is intelligent genoeg om zijn mond te houden want levens staan op het spel. Eigenlijk zijn de twee handelspartners op Egans meest gegeerde gebied: informatie die ze beiden aan elkaar doorspelen. Af en toe botst het ook wel eens tussen de twee, maar hij weet intussen dat een paar dagen afkoelen al genoeg is.

    × Livia Vesni Glycias. »
    Dit is één van de personen waarbij hij door de façade kan kijken die de dame optrekt. Egan weet maar al te goed wat voor kreng ze kan zijn als je iets doet wat haar niet zint en het heeft hem al meerdere straffen opgeleverd heeft. Dit wil niet zeggen dat hij zich er anders door gaat gedragen, hij hoopt dat ze hem uiteindelijk beu raakt en hem gewoon gaat negeren, niet dat het al veel heeft opgeleverd. Hij vindt haar moeilijk te doorgronden, maar herkent zichzelf in haar tot in zekere zin. Hij ziet namelijk dat ze een last draagt waar niemand iets van hoort te weten, iets wat hijzelf ook meemaakt.

    × Alistair Deborus Glycias. »
    Egan merkt heel hard aan Alistair dat hij best wel mag, hij is dan ook redelijk tegen de man en doet vaak ook zijn best zijn vertrouwen te behouden. Maar een lieveling is hij niet, maar hij is tevreden met de behandeling die hij krijgt.

    × Castor Remus Glycias. »
    Egan is Castors lijfslaaf, maar ook meer dan dat. Beiden mannen zijn op seksueel vlak sterk tot elkaar aangetrokken en hebben dan ook een gekleurd seksleven. Ze zijn als het waren 'fuckbuddies', maar dit is eigenlijk een goed bewaard geheim van beiden. Egan gaat ook vriendschappelijker om met Castor en is minder kil tegen hem dan tegen andere, omdat hij toch wel wat ziet in de man. Hierover houdt hij echter zijn mond en hij onderdrukt het verder gewoon.

    × Horatius Bonito Glycias. »
    Het is voor Egan vrij duidelijk dat Horatius hem niet mag, hij is dan ook afstandelijk tegen hem en mijdt hem zo veel als mogelijk. Hij weet ook goed genoeg dat zijn houding hem niet zint, maar dat deert hem allerminst. Dat Horatius hem in de ring probeert te krijgen weet hij echter niet, maar wat hij wel weet is dat hij toch wel weer onderschat zal worden door de jongeman. Hij weet ook maar al te goed dat deze man eentje met legerervaring is, maar dat schrikt hem niet terug in zijn acties.

    Slaven.
    × Charis. »
    Egan chanteert haar, en niet in een zachte vorm. Door het feit dat hij één van haar diepste geheimen weet kan hij haar laten spioneren en kan ze hem informatie verschaffen waar hij zelf niet bij kan. Hij vindt het ook best vreemd dat ze zo gesteld is op de familie, maar dit blijkt gewoon een karaktereigenschap van haar te zijn.

    × Nymeria. »

    × Varinia. »

    × Neressa. »
    Het is best duidelijk dat deze dame Egan probeert te vermijden, al ziet hij (net als in sommige anderen) potentie in haar door haar loyaliteit naar de andere slaven toe. Hij heeft ook al gemerkt dat er in haar een vuur brandt dat nog niet bij anderen is opgevallen, dat denkt hij althans. Ondanks de behandeling van haar kant, zal hij altijd wel proberen de jongedame te helpen op manieren dat ze het niet ter ore krijgt.

    × Kalani. »
    Egan is gek op de jonge nieuwe slavin en hij is dan ook één van de mensen die haar zoveel mogelijk probeert te beschermen. Hij ziet ook veel eigenschappen van zichzelf in haar zoals bijvoorbeeld haar opstandigheid en haar ontembare brutaliteit. Ook het feit dat ze zo jong lijkt maar dat niet is, is een eigenschap die hij ook bij zichzelf ziet. Het is ook wel duidelijk dat het meisje strijdlustig is, dus probeert hij soms met haar te trainen als iedereen hoort te slapen. Dit is ook deels voor zijn eigen belang, maar dat zegt hij niet tegen haar. Hij vertrouwt haar ook meer dan sommige anderen en zal af en toe wel iets laten vallen van zijn dromen en ideeën.

    × Dionysius. »
    Het is voor Egan wel duidelijk dat Dionysius hem niet echt als een volwaardig man beschouwt, omdat de man hem wel vaker schuin aankijkt. Maar Egan is van mening dat het wel eens zou kunnen veranderen na een gesprekje of twee.

    × Saul. »
    Met deze jongeman heeft Egan eerder een neutrale relatie, ze praten niet veel en als ze al een gesprek hebben zal dat over banale dingen gaan. Egan heeft al wel opgemerkt dat Saul zich 's avonds afzondert, maar zegt hier niets van en laat de man zijn gangetje maar gaan.

    × Mitxel. »
    Egan is zich er van bewust dat Mitxel hem niet erg mag. Hij weet ook dat de gladiator genoeg roddels ter ore heeft gekregen over hem en dat heeft hij ook al te horen gekregen. De man heeft namelijk een vrij 'open' mening en Egan heeft opgemerkt dat hij eigenlijk best vrienden zou kunnen zijn met de man mocht hij in de arena gegooid worden. Van Egans kant is er zicht op potentie: hij is er van overtuigd dat Mitxel betrouwbaar is en dat, net als bij Dionysius, een openbaring en een inzicht in zijn plannen zijn mening over hem zouden kunnen veranderen.

    Ze zullen ook bij mijn rol komen, de rest komt later wel ^^

    [ bericht aangepast op 25 april 2015 - 15:57 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Esca schreef:
    (...)
    Ja Egan is iemand die macht zoekt op alle plekken die hij maar kan vinden. Hij trekt ook graag zijn touwtjes strak, maar ik ga Egan straks nog ietwat aanpassen want tijdens de studie vandaag heb ik nog ene paar ideetjes bijgekregen, vooral voor zijn innerlijk nog wat uit te breiden ^^
    Wat je gladiator betreft vind ik dat ok. Hij wordt wel vaker onderschat :Y)


    Oeh, ik ben vreselijk benieuwd, want ik vind Egan echt een vreselijk interessante eikel, haha. ;D Ik ga dan even nadenken over het geheim, wat eigenlijk niet al te slecht kan zijn, qua iets stelen of dergelijks. Het moet iets zijn dat ze simpelweg achter iemands rug heeft gedaan. Bovendien hoeft het geheim niet perse tegenover de familie te zijn, maar de mogelijkheid dat het tegenover een mede-slaaf / gladiator is kan ook nog. Ik denk er nog over na.


    I'm your little ray of pitch black.

    Wrestler schreef:
    (...)

    Oeh, ik ben vreselijk benieuwd, want ik vind Egan echt een vreselijk interessante eikel, haha. ;D Ik ga dan even nadenken over het geheim, wat eigenlijk niet al te slecht kan zijn, qua iets stelen of dergelijks. Het moet iets zijn dat ze simpelweg achter iemands rug heeft gedaan. Bovendien hoeft het geheim niet perse tegenover de familie te zijn, maar de mogelijkheid dat het tegenover een mede-slaaf / gladiator is kan ook nog. Ik denk er nog over na.

    Ik voor haar dit ongeveer:
    Egan chanteert haar, en niet in een zachte vorm. Door het feit dat hij één van haar diepste geheimen weet kan hij haar laten spioneren en kan ze hem informatie verschaffen waar hij zelf niet bij kan. Hij vindt het ook best vreemd dat ze zo gesteld is op de familie, maar dit blijkt gewoon een karaktereigenschap van haar te zijn.

    En Egan is een leider, die een eikel kan zijn, maar eigenlijk gewoon met veel wrok zit door het verleden dat hij niet kan loslaten ^^


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik heb Egan trouwens nog wat aangepast (pagina 2)

    [ bericht aangepast op 24 april 2015 - 16:39 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Esca schreef:
    (...)
    Ik voor haar dit ongeveer:
    Egan chanteert haar, en niet in een zachte vorm. Door het feit dat hij één van haar diepste geheimen weet kan hij haar laten spioneren en kan ze hem informatie verschaffen waar hij zelf niet bij kan. Hij vindt het ook best vreemd dat ze zo gesteld is op de familie, maar dit blijkt gewoon een karaktereigenschap van haar te zijn.

    En Egan is een leider, die een eikel kan zijn, maar eigenlijk gewoon met veel wrok zit door het verleden dat hij niet kan loslaten ^^


    Dat klinkt goed, en ik heb even de hulp van buitenaf ingeroepen. Het feit dat ze geen maagd meer is zou echt een geweldig punt zijn eigenlijk. Vooral gezien lijfslaven meestal schoon moeten blijven. So, I'll go with that. Ik weet niet hoe lang Egan er al is, maar misschien dat het alweer een tijdje terug gebeurd kon zijn en dat de betreffende gladiator niet langer meer in leven is. Eigenlijk vind ik dat wel een leuke. c:

    Jaa, dat hij het zwaar heeft gehad is wel logisch na alles... ö Maar het is echt een leuk personage. c:


    I'm your little ray of pitch black.