• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 25 april 2015 - 20:36 ]


    wat was dit ookalweer

    'When you don't know what victory is <3'
    DIE tumblr. Die. Fucking KNB feels. ;_;


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Assassin schreef:
    Ik heb zin in een dutje.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Waarom is Oculus toch zo eng. . .


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Ik word langzaam ongeduldig. (krul)

    ---

    YELLING. I CAN'T. AAAHK.

    [ bericht aangepast op 26 april 2015 - 0:06 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Waarom kan ik niet slapen?
    Ik moet morgen vroeg op om te werken en daarna ga ik de hele zondag op maandag nacht King'sNight vieren. Ik moet slapen anders hou ik het niet vol (cat)


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Hjdsf, nog maar een paar daagjes tot mijn nieuwe tattoo. c;


    Caution first, always.

    Tja, hoe ga ik uitleggen dat ik geen gesprek wilt met mijn mentor omdat ik haar niet mag en daarom liever met een andere leraar over mijn problemen praat.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Heel leuk dat je mijn bericht hebt bekeken, maar ik zou het ook wel zo leuk vinden als je antwoord.
    Ik wil gewoon weer met je kunnen praten zoals we zo'n zes jaar geleden deden. We waren zo goed bevriend en ik vind je nog steeds heel aardig. Dus mag ik alsjeblieft gewoon een antwoord van je?


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Blackthorn schreef:
    Tja, hoe ga ik uitleggen dat ik geen gesprek wilt met mijn mentor omdat ik haar niet mag en daarom liever met een andere leraar over mijn problemen praat.


    Oh, dat is lastig. :c Kun je niet gewoon zeggen dat je niet echt een klik voelt met haar en daarom liever met iemand anders zou praten?


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Moe zijn maar niet kunnen slapen. Ugh. :C


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Het is eigenlijk best stil zonder Erieka. Ik mis haar aanwezigheid wel..

    Het moment dat er samengevat wordt dat we een knappe en een lelijke vrijgezel in de groep hebben en je door krijgt dat er met de laatste, jou wordt bedoeld.

    Eigenlijk schaam ik me wel dat ik gewoon weg ben gegaan zonder wat te zeggen. Maar ik wil nu gewoon niks doen, niks voelen, niks zijn.


    Square schreef:
    (...)

    Oh, dat is lastig. :c Kun je niet gewoon zeggen dat je niet echt een klik voelt met haar en daarom liever met iemand anders zou praten?


    Zoiets ga ik denk ik doen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik weet niet of ik nu geïrriteerd of jaloers ben. Denk beide.

    Nu je je eerste ivf krijgt stop je ineens wel met roken en drinken? Met de gewone pogingen rookte je mooi door, wat maakt dit anders?
    In een kroeg kan je ook frisdrank en sap krijgen.. Dat is geen reden om morgen helemaal niks te doen. Stel je aan zeg. Leuk van jullie om ons weekend te verpesten. Ik was graag met de hele familie naar de rommelmarkt in het dorp gegaan.

    [ bericht aangepast op 26 april 2015 - 10:52 ]

    Stuff... things.


    I'm your little ray of pitch black.