• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 25 april 2015 - 20:36 ]


    wat was dit ookalweer

    Als je nu gaat, hoef je niet meer terug te komen.


    wat was dit ookalweer

    ik droomde dat Nirvana optrad in mijn school en Kurt gooide cocaïne in het publiek. ok.

    Homan schreef:
    ik droomde dat Nirvana optrad in mijn school en Kurt gooide cocaïne in het publiek. ok.


    Wauw, mag ik jouw droom lenen?

    Ok, ik besef me net dat ik als een junk klink, lol.

    [ bericht aangepast op 26 april 2015 - 11:35 ]


    I'm your little ray of pitch black.

    Homan schreef:
    ik droomde dat Nirvana optrad in mijn school en Kurt gooide cocaïne in het publiek. ok.

    Genius.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Don't ignore me, you fag. Je gedraagt je echt raar de laatste tijd. (cat) Ik wil jou niet verliezen, okay.

    [ bericht aangepast op 26 april 2015 - 11:45 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Hahaha, hoe vaak ga ik nog huilen door dit filmpje? :')


    Caution first, always.

    Wrestler schreef:
    (...)

    Wauw, mag ik jouw droom lenen?

    Ok, ik besef me net dat ik als een junk klink, lol.


    Hahaha :')
    Angelina Jolie was er trouwens ook en we waren vrienden, for some reason.

    Homan schreef:
    ik droomde dat Nirvana optrad in mijn school en Kurt gooide cocaïne in het publiek. ok.


    Free Coke? I'm in!

    Jk. Jk.



    'Hoe zie ik eruit als een rocker?'
    Ja hier ga ik verder mee komen. :'D


    wat was dit ookalweer

    Okay, ik ga dus anime kijken, want ik verveel me echt te pletter en ik wil ook eens weten wat er zo geweldig aan is. Alleen, wat ga ik kijken, er is zo freakin' veel en ik weet letterlijk niks van anime. x_x


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Neighbourhood schreef:
    Okay, ik ga dus anime kijken, want ik verveel me echt te pletter en ik wil ook eens weten wat er zo geweldig aan is. Alleen, wat ga ik kijken, er is zo freakin' veel en ik weet letterlijk niks van anime. x_x

    Kijk Ouran High School Host Club. :'D


    Ik heb al zo lang geen Far Cry gespeeld, wth. Ik weet wat ik ga doen vandaag!


    Caution first, always.

    Neighbourhood schreef:
    Okay, ik ga dus anime kijken, want ik verveel me echt te pletter en ik wil ook eens weten wat er zo geweldig aan is. Alleen, wat ga ik kijken, er is zo freakin' veel en ik weet letterlijk niks van anime. x_x


    Psssst.
    Begin met Angel Beats!
    Dat is echt een goede starter en is niet zo lang :x


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    ^ Hehe, thank you guys, let's do this shit. :Y)


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Neighbourhood schreef:
    Okay, ik ga dus anime kijken, want ik verveel me echt te pletter en ik wil ook eens weten wat er zo geweldig aan is. Alleen, wat ga ik kijken, er is zo freakin' veel en ik weet letterlijk niks van anime. x_x

    Je hoeft ook niet zoveel van anime te weten, je hoeft het alleen te kijken.
    Begin met Devil May Cry, cuz it's awesome. :Y)


    Homan schreef:
    (...)
    Hahaha :')
    Angelina Jolie was er trouwens ook en we waren vrienden, for some reason.

    Well hello, Angelina. :9~


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Neighbourhood schreef:
    ^ Hehe, thank you guys, let's do this shit. :Y)


    No problem :)
    Angel Beats! blijft namelijk echt een van de beste die ik ooit heb gezien.
    Moet je alleen wel waarschuwen voor veel feels hehe :d
    Maar het is een goede anime om een beetje in die hele sfeer te komen van anime.
    Soms gaan ze nog weleens erg over de top, maar er zit wel erg veel diepgang in.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Een lesje in hoe je wel en hoe je niet sorry moet zeggen met Chris Evans en Jeremy Renner. Wauw. :')


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan