• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 25 april 2015 - 20:36 ]


    wat was dit ookalweer

    Square schreef:
    Een lesje in hoe je wel en hoe je niet sorry moet zeggen met Chris Evans en Jeremy Renner. Wauw. :')


    I do wike it.

    Man, wat krijg ik hoofdpijn van jou zeg (cat)


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Guarnere schreef:
    (...)

    I do wike it.

    Man, wat krijg ik hoofdpijn van jou zeg (cat)


    Haha, yep. :'D
    Of nou ja, zijn verontschuldiging tenminste wel, ja. Renners dus niet zo, want hij is het slechte voorbeeld.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Oké, ik heb door dat je niet wil afspreken. Kom niet af met die belachelijke smoesjes. -.- Waar ik telkens ook nog iets op weet. Kom dan tenminste met een goed excuus af.


    Ik wil een tuin vol egels

    I kinda like you.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Pff, ik heb nu al zenuwen voor morgen...


    16 - 09 - '17

    Ik weet eigenlijk niet zo goed of ik morgen met je mee wil.
    Toen ik je nodig had, was je er niet.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Fucking klootzak. Wáárom heeft dat kutwijf tegen 'm zitten praten, wáárom. Ik ga die gast echt nooit meer onder ogen durven te komen, oh man, wat haat ik 'm. Van je vrienden moet je het hebben. Jezus, waarom kon ze niet gewoon haar arrogante bek houden, de slet. Damn.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Dus je "mag" niet drinken voor de ivf behandeling/als je zwanger bent maar wel je haar verven? Alsof dát gezond is..

    [ bericht aangepast op 26 april 2015 - 18:25 ]

    He werkt me heel erg op mijn zenuwen (cat)


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Valhalla schreef:
    Dus je "mag" niet drinken voor de ivf behandeling/als je zwanger bent maar wel je haar verven? Alsof dát gezond is..


    Dát komt niet in je bloed, zoals alcohol. Dát is best logisch.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)
    Dát komt niet in je bloed, zoals alcohol. Dát is best logisch.

    Ik dacht dat je, je haren juist niet mocht verven, vanwege de stoffen die je in kan ademen?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Undine schreef:
    (...)
    Ik dacht dat je, je haren juist niet mocht verven, vanwege de stoffen die je in kan ademen?


    Nee, daarvoor zit er niet genoeg ammonia in haarverf, als je al verf met ammonia hebt. ;3 Het is eerder dat zwangere vrouwen gevoeliger kunnen reageren, op de lucht of op de chemicaliën, maar dat is niet bij iedereen zo. Het heeft in ieder geval geen invloed op je baarmoeder of whatever.


    Your make-up is terrible

    Hoe ga ik dit in hemelsnaam uitleggen?


    <3

    Er zijn twee soorten personen die lang haar kunnen dragen.
    1 daarvan zijn anime bishies en de ander is Jared Leto.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Dit is nog erger dan The Mortal Instruments ._.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered