• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 25 april 2015 - 20:36 ]


    wat was dit ookalweer

    Meh, ik durf hem nauwelijks te kussen, omdat mn ouders willen dat we gewoon vrienden blijven.... Maar ik voel meer :C


    Stenenlikker

    So if anyone ever tells you
    You're not good enough
    You're not smart enough
    Give up your foolish dream
    If anyone ever tells you to quit
    You got to make them wear a diaper on their mouth, because man, they're just talking shit

    Overkill schreef:
    (...)

    Wat was er gebeurd?

    Is nogal een dramatisch, puberaal zeurverhaal over een jongen en zo, but here you go. :'D
    Er is dus zeg maar een soort van backstabber die toevallig een meid uit mijn klas is tegengekomen, die het een en ander over hem gehoord heeft maar dan behoorlijk verdraaid van een andere vriendin, en zij heeft dus zeg maar dingen over mij tegen hem geluld over dat ik die gast leuk vind en constant over hem praat en zo - wat totaal niet waar is, aangezien die me zeg maar een soort van heeft zitten aanranden en ik 'm juist al drie weken lang met alle macht probeer te negeren, wat dus hetgene is dat ze in extreem verdraaide versie heeft gehoord. Okay belachelijk lang en vaag verhaal, maar ik ben nu echt bang om die jongen morgen terug op internaat te zien na die shitload aan leugens die hij gehoord heeft over me terwijl hij juist behoorlijk misbruik van me heeft gemaakt (en fyi, hij is zestien en ik ben dertien).

    [ bericht aangepast op 26 april 2015 - 22:17 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Waarom ben ik zo ongeduldig? ;')


    Caution first, always.

    I'm not going to say: I told you so. But. . .

    The fact that you almost lost me for that.


    •

    You little fucker.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Ik moet nog even nadenken of dit wel gaat werken... :/


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Neighbourhood schreef:
    (...)
    Is nogal een dramatisch, puberaal zeurverhaal over een jongen en zo, but here you go. :'D
    Er is dus zeg maar een soort van backstabber die toevallig een meid uit mijn klas is tegengekomen, die het een en ander over hem gehoord heeft maar dan behoorlijk verdraaid van een andere vriendin, en zij heeft dus zeg maar dingen over mij tegen hem geluld over dat ik die gast leuk vind en constant over hem praat en zo - wat totaal niet waar is, aangezien die me zeg maar een soort van heeft zitten aanranden en ik 'm juist al drie weken lang met alle macht probeer te negeren, wat dus hetgene is dat ze in extreem verdraaide versie heeft gehoord. Okay belachelijk lang en vaag verhaal, maar ik ben nu echt bang om die jongen morgen terug op internaat te zien na die shitload aan leugens die hij gehoord heeft over me terwijl hij juist behoorlijk misbruik van me heeft gemaakt (en fyi, hij is zestien en ik ben dertien).


    Als hij jou heeft aangerand, is dat niet een puberend zeurverhaal. Dat is behoorlijk serieus. :c Wat een enge gast, al helemaal met jullie leeftijdsverschil in gedachten. Ik zou inderdaad proberen hem te negeren zo goed het gaat, als je hem echt nog moet zien. Als hij nog eens iets probeert, moet je ook echt gewoon naar een docent of ander vertrouwenspersoon toestappen, want dat kan gewoon niet. Sterkte.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Neighbourhood schreef:
    (...)
    Is nogal een dramatisch, puberaal zeurverhaal over een jongen en zo, but here you go. :'D
    Er is dus zeg maar een soort van backstabber die toevallig een meid uit mijn klas is tegengekomen, die het een en ander over hem gehoord heeft maar dan behoorlijk verdraaid van een andere vriendin, en zij heeft dus zeg maar dingen over mij tegen hem geluld over dat ik die gast leuk vind en constant over hem praat en zo - wat totaal niet waar is, aangezien die me zeg maar een soort van heeft zitten aanranden en ik 'm juist al drie weken lang met alle macht probeer te negeren, wat dus hetgene is dat ze in extreem verdraaide versie heeft gehoord. Okay belachelijk lang en vaag verhaal, maar ik ben nu echt bang om die jongen morgen terug op internaat te zien na die shitload aan leugens die hij gehoord heeft over me terwijl hij juist behoorlijk misbruik van me heeft gemaakt (en fyi, hij is zestien en ik ben dertien).


    Muuh creepy :c. Je moet wel actie ondernemen als hij je niet met rust laat hoor!


    i put the fun in funeral

    Buh, ik wilde een awesome spelletjesdag voor Quizletters organiseren, maar het weekend dat het kan, is ook het Questival. D:


    Your make-up is terrible

    I'm both happy and sad ; but I suppose that's better than not being happy at all.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    I feel so damn lonely. There's nobody who really cares about me.


    -

    Mamihlapinatapa schreef:
    I feel so damn lonely. There's nobody who really cares about me.


    •

    Assassin schreef:
    Buh, ik wilde een awesome spelletjesdag voor Quizletters organiseren, maar het weekend dat het kan, is ook het Questival. D:


    Thuisblijvers spelletjesdag? ;D


    I'm your little ray of pitch black.

    I was never angry with you. I was sad, because I was afraid you’d lost your way.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.