• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 25 april 2015 - 20:36 ]


    wat was dit ookalweer

    Je zegt geen vrij van werk te kunnen nemen om een dagje uit te gaan met het gezin, maar uiteindelijk neem je wel vrij om naar die ene zweverige vriend van je te gaan met wie je eigenlijk het contact had willen verbreken? Bedankt, het is al duidelijk wie je belangrijker vind (cat)


    Stenenlikker

    Eigenlijk heb ik toch echt een hekel aan zulke standaard verhalen, maar ik lees het toch. D: Vanaf het eerste hoofdstuk kan je de rest van het verhaal in grote lijnen al voorspellen...


    Your make-up is terrible

    Laat het los. Ook al is het alles behalve makkelijk.

    Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeezus. Ik weet ook wel dat ik een toekomstloos persoon ben. Rot op met je gepreek! D:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Waarom gaat nu net vandaag mijn favoriete jas kapot? :|


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Liquid comfort.


    i put the fun in funeral

    Fuck, waar ben ik ooit aan begonnen? Ik had kunnen weten dat die bitch het weer zou gaan uitstellen.

    [ bericht aangepast op 29 april 2015 - 13:39 ]


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Deze film is zo tenenkrommend dat mijn tenen straks nog afknellen, maar ik moet en zal hem afkijken. (cat)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Deze film is zo tenenkrommend dat mijn tenen straks nog afknellen, maar ik moet en zal hem afkijken. (cat)

    Welke? :')


    Eindelijk heb ik 'm, en ik ben er zo trots op. C;


    Caution first, always.

    Het heeft lang geduurd, maar ik ben nu toch wel fan. Op naar de boeken!


    In my life I had so many setbacks, but oh darling, recovery is so much better.

    Blurryface schreef:
    (...)
    Welke? :')


    Eindelijk heb ik 'm, en ik ben er zo trots op. C;


    The Kids Are All Right. Ik heb me laten verleiden door het idee van lesbische moeders en Mark Ruffalo, maar wat ik kreeg was heel veel gênante momenten en een hele domme Mark Ruffalo. :')


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    (...)

    The Kids Are All Right. Ik heb me laten verleiden door het idee van lesbische moeders en Mark Ruffalo, maar wat ik kreeg was heel veel gênante momenten en een hele domme Mark Ruffalo. :')

    Hahah omg, die heb ik gezien toen ie uitkwam. Ik vond het wel een leuke film geloof ik, maar ik kan me inderdaad wat awkward momenten herinneren. :') Mark Ruffalo tho. <3


    Caution first, always.

    Still feels like the first time
    to stand here by your side
    together regardless
    we'll walk through the darkness
    Still feels like the first day of my life


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Mijn haar is zo veel korter omg omg omg, ik ben zo bliiiiiijjjj *_*


    wat was dit ookalweer

    Waarom begrijp ik mezelf nooit?


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt