• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 25 april 2015 - 20:36 ]


    wat was dit ookalweer

    Rhaella schreef:
    Op welke site kan ik WEL een fatsoenlijk CV samenstellen zonder te hoeven betalen?!


    Maak het gewoon in Word? Al had ik een hele tijd geleden een paar sites, ik zal ze eens voor je zoeken als je wil?

    OT: Echt een opluchting...


    16 - 09 - '17

    Ik haat het echt als jongens zeggen dat ze een "meisje" hebben. Je hebt een fucking vriendin, geen meisje. Dat klinkt alsof ze je bezit is of zo. :'D


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Waarom doet mijn rug zo'n pijn? :l Beter is het morgen over, anders gaat het niet gezellig worden daar. :')


    Caution first, always.

    “I thought I was your destination. Looks like I was just another stop on the line.”



    Goed gedaan wereld. We hebben 5 jarige meisjes die met hun kont staan te schudden. op hakken aan het lopen zijn en al het geld van hun vriendje willen. Great job.

    [ bericht aangepast op 28 april 2015 - 19:28 ]


    wat was dit ookalweer

    Wat zou het toch handig zijn als ik iemand had (die ik níet hoef te betalen) om mijn problemen tegenaan te lullen zonder dat ze zeggen dat ik me niet zo druk moet maken, meh.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Wat zou het toch handig zijn als ik iemand had (die ik níet hoef te betalen) om mijn problemen tegenaan te lullen zonder dat ze zeggen dat ik me niet zo druk moet maken, meh.


    I'm here for you. <3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Damn, I feel so lonely.


    -

    "I am alone at a crossroad
    I'm not at home in my own home"


    -

    Awh, en dan krijg je plots complimentjes in je gastenboek. Kan ik ook zo waarderen. (bloos)


    Pretty is just a pretty word.

    Dylazing schreef:
    (...)

    Maak het gewoon in Word? Al had ik een hele tijd geleden een paar sites, ik zal ze eens voor je zoeken als je wil?

    OT: Echt een opluchting...


    Dat wil ik ook wel doen, maar ik weet niet zo goed hoe ik een CV moet opstellen qua opmaak. Ik wil niet dat het slordig uitziet. x)

    OT: Eindelijk, inspiratie. *-*

    [ bericht aangepast op 28 april 2015 - 19:49 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Dit had ik niet verwacht. Ik was er zelf nog zo optimistisch over. : (


    Ik wil een tuin vol egels

    Kom op mensen, I need a nice RPG D:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Coachella schreef:
    Kom op mensen, I need a nice RPG D:


    Is een ORPG ook goed? ;D
    Vandaag is echt een goede dag. Mag ik dat eng vinden?


    I'm your little ray of pitch black.

    Wat voor einde heeft Fifty Shades nou, like what the fuck.


    kindness is never a burden.

    Wrestler schreef:
    (...)

    Is een ORPG ook goed? ;D
    Vandaag is echt een goede dag. Mag ik dat eng vinden?


    I guess so :')
    Hangt echt af van het verhaal etc :')

    OTOFT: *grunts* ik hoop echt dat ik vannacht even goed slaap als afgelopen nacht.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.