• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 25 april 2015 - 20:36 ]


    wat was dit ookalweer

    Homan schreef:
    (...)

    IT ISSSSSS

    Ik luister het al vanaf 7:30 op repeat en het klinkt niet eens meer als een liedje. Het is gewoon heel aangenaam geluid geworden. :')


    Caution first, always.

    Blurryface schreef:
    (...)
    Ik luister het al vanaf 7:30 op repeat en het klinkt niet eens meer als een liedje. Het is gewoon heel aangenaam geluid geworden. :')


    Ik ben net wakker, maar ik heb 'm ook al een hele tijd op repeat. Hij is zoooo fijn. (Goeie username trouwens)

    Homan schreef:
    (...)

    Ik ben net wakker, maar ik heb 'm ook al een hele tijd op repeat. Hij is zoooo fijn. (Goeie username trouwens)

    Ikr? Ik heb die clip inmiddels echt al te vaak keer gezien. c': Amazing.
    Thank you, thank you. (bloos)


    Ik ben zo excited, maar ook ietsiepietsie nerveus. Het zal niet eens de eerste keer zijn, woman up.


    Caution first, always.

    Oorpijn? Serieus? Oorpijn, keelpijn en hoofdpijn voor het ongesteld worden? Want buik en tieten waren niet genoeg of zo? What the shiiiiit.

    Of misschien ben ik wel echt ziek. :')


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Fijn, natuurkunde toets totaal verknald


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Elros schreef:
    R.i.p moffeltje de hamster :[
    Je was echt een super hamster meid, heb geen moment spijt gehad dat ik je gered heb.

    Blodsvept schreef:
    Noooh, shit.... Ga ik nog even bij mn konijnen kijken voor ik naar bed ga, vind ik een van mn konijntjes dood in het hok liggen :C En hij huppelde een paar uur geleden nog vrolijk rond :C Arme Benji die ook zn maatje verloren is ):


    Dat is nooit fijn, om een huisdier op zo'n manier te vinden. Of überhaupt al dat je erachter komt dat ze is overleden.
    Gecondoleerd voor jullie allebei,
    en voor Moffeltje als zowel lief-konijn-waar-ik-de-naam-niet-van-weet: R.I.P. Benji, keep strong!


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    #stopdaddytweets2k15.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Gosh ik voel me echt kut.
    Ik heb hem een week niet gezien, en nu zie ik hem weer en het lijkt wel alsof er een enorm vangnet met vlinders is los gelaten in mijn buikje.

    Ik ben zo verliefd... dat het gewoon pijn doet hem te zien is dat gek? Hij moet die broek ook niet meer dragen, dan heb ik namelijk een emmer nodig (cat)


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about


    † Love? I want to sleep.

    Wetende dat het leeftijdsverschil totaal niet groot is, maakt het niet makkelijker.
    Moet ik je ontvrienden ofseu? Maar dat wil ik niet. I want you. But I don't think you want me. :C


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Welk dorpsgek heeft verzonnen dat we vandaag weer naar school moeten, zo vlak na koningsdag...


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Ik haat echt de helft van alle muziek die populair is op spotify.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Troll-Max en Troll-Rez zijn weer lekker bezig.

    Undine schreef:
    (...)

    Dat is nooit fijn, om een huisdier op zo'n manier te vinden. Of überhaupt al dat je erachter komt dat ze is overleden.
    Gecondoleerd voor jullie allebei,
    en voor Moffeltje als zowel lief-konijn-waar-ik-de-naam-niet-van-weet: R.I.P. Benji, keep strong!


    Aaahw, thanks!
    Hij heette Hermes. We hebben alleen echt geen idee waar hij aan overleden kan zijn...
    We willen nu het liefst wel een nieuw thuis voor Benji vinden... Over een jaar zouden ze sowieso weg moeten, omdat we gaan verhuizen en zij niet mee kunnen. Daarom kunnen we dus geen nieuw konijntje nemen en het is zo sneu om hem alleen buiten te laten zitten...


    Stenenlikker

    I want to join the Program.