• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 25 april 2015 - 20:36 ]


    wat was dit ookalweer

    Crying way too hard again.


    wat was dit ookalweer

    Sarita, wanneer leer je nou dat alles waar je je op verheugt nooit doorgaat en altijd de dag van te voren gecancelt wordt? Jij bent echt heel dom om te denken dat dit wel echt zou doorgaan.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Deze dag gaat zo langzaam.


    Caution first, always.

    Ik ben zo blij dat ik jullie heb. <3


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Alweer? Alweer had ze er niet veel voor geleerd en is zij weer degene die door is en ik niet? Ben ik er zo slecht in.. : ( Pech dat ik geen vragen kreeg die ik helemaal wist? Waarom moet dit mij weer overkomen. Heb ik hoop, en zit zij constant te zeggen dat ze denkt er niet door te zijn, en is ze er toch door.. Ik heb er zo'n moeite voor gedaan. : (

    Dan dacht ik dat optimistisch zijn wel zou helpen.. -_- Fuck it, godverdomme. Ik heb zelfs lagere punten dan haar. Hoe kan dat, omg. Ik ga niet meer uitkijken naar goede resultaten.. Of ik moet écht zeker zijn.. Pff, ik ga weer een leuke zomer hebben.. -_-

    Ik schaam mij. :'(


    Ik wil een tuin vol egels

    Ga godverdomme nou eens bloeden, dan ben ik hier weer vanaf. Ik heb nu serieus alle griepsymptomen behalve koorts, baarmoeder. Dit meen je toch niet. D:


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.


    Dit,- en niet anders.

    [ bericht aangepast op 28 april 2015 - 21:56 ]


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Hazy schreef:
    Alweer? Alweer had ze er niet veel voor geleerd en is zij weer degene die door is en ik niet? Ben ik er zo slecht in.. : ( Pech dat ik geen vragen kreeg die ik helemaal wist? Waarom moet dit mij weer overkomen. Heb ik hoop, en zit zij constant te zeggen dat ze denkt er niet door te zijn, en is ze er toch door.. Ik heb er zo'n moeite voor gedaan. : (

    Dan dacht ik dat optimistisch zijn wel zou helpen.. -_- Fuck it, godverdomme. Ik heb zelfs lagere punten dan haar. Hoe kan dat, omg. Ik ga niet meer uitkijken naar goede resultaten.. Of ik moet écht zeker zijn.. Pff, ik ga weer een leuke zomer hebben.. -_-

    Ik schaam mij. :'(


    Wiarda schreef:
    Ga godverdomme nou eens bloeden, dan ben ik hier weer vanaf. Ik heb nu serieus alle griepsymptomen behalve koorts, baarmoeder. Dit meen je toch niet. D:



    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Alright that's fucking it? Fuck you. Fuck. You.


    Mijn hele lichaam staat klaar om iemand te slaan ik moet naar bed

    Ik ben moe, maar heb geen zin om te gaan slapen.


    16 - 09 - '17

    Wrestler schreef:
    (...)

    I feel you. Ugh.
    Goed, ligt het dus niet aan mij.

    Square schreef:
    (...)

    Einde? Er is geen einde. Geen idee waar je het over hebt. Ted en de vrouw waar we de hele serie op gewacht hebben leven nog lang en gelukkig, net als Robin en Barney. (cat)
    Ohja, nu je het zegt, er is nooit een einde gemaakt he? Vond het al zo abrupt.

    [ bericht aangepast op 28 april 2015 - 22:26 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Cry a river / Build a bridge / Get over it


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Blurryface schreef:
    Mijn geduld is echt weg.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ah. Ik had eigenlijk gehoopt dat dat in de vergetelheid zou zijn geraakt.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan