• Mijn broertje is op het moment voor twee weken in het Baskenland (in Spanje) voor veldonderzoek voor zijn scriptie. Hij stuurt net een e-mail dat hij "even iets van zich moest afschrijven" en vertelt dat hij sfeerfoto's van de stad aan het maken was voor zijn onderzoek en op een verlaten terrein aan kwam, waar hij werd weggestuurd omdat er geen foto's gemaakt mochten worden. Afijn, hij doet zijn camera weg en gaat weer terug, maar wordt na een paar minuten klem gereden door drie auto's op de stoep. Eerst denkt hij dat hij wordt overvallen, maar al snel blijken het undercover agenten te zijn die hem van spionagepraktijken verdenken.
    Hij legt uit dat hij om andere reden in de stad is, maar ze geloven hem niet en er worden nog drie militaire wagens bijgehaald, waarna zijn spullen in beslag worden genomen en hij door zwaarbewapende agenten naar het hoofdkantoor wordt gebracht, waar hij een verhoor krijgt van een half uur.
    Hij blijkt per ongeluk hun militaire basis op de foto te hebben gezet, maar uiteindelijk laten ze hem toch gaan en krijgt hij alleen een straatverbod voor dat deel van de stad.

    Wat een verhaal hè..eigenlijk te absurd voor woorden. Ik moet er niet aan denken. Ö


    Every villain is a hero in his own mind.

    Euh wow... Ö


    16 - 09 - '17

    Whaaat, dat lijkt me echt eng, zeg.


    Your make-up is terrible

    Wacht wat? Té bizar! Wel enorm gaaf! Na afloop dan. Kan me inbeelden dat het op t moment zelf best eng was.
    Mocht ie de foto houden? Vast niet eh? Zou wel nice zijn.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    GandalfTheSexy schreef:
    Wacht wat? Té bizar! Wel enorm gaaf! Na afloop dan. Kan me inbeelden dat het op t moment zelf best eng was.
    Mocht ie de foto houden? Vast niet eh? Zou wel nice zijn.

    Dat heeft ie er niet bij gezegd, maar ik kan het me niet voorstellen. :'P


    Every villain is a hero in his own mind.

    DolGuldur schreef:
    (...)
    Dat heeft ie er niet bij gezegd, maar ik kan het me niet voorstellen. :'P


    Vraag het m? _O_
    Nu ben ik wel benieuwd of hij de foto moest verwijderen of dat daar niet aan is gedacht. Haha :p


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Dat is idd een straf verhaal!


    Queer zijn is gewoon alles

    GandalfTheSexy schreef:
    (...)

    Vraag het m? _O_
    Nu ben ik wel benieuwd of hij de foto moest verwijderen of dat daar niet aan is gedacht. Haha :p

    Hehe. Ik zal het hem later eens vragen, als hij weer thuis is. En dan zal ik het laten weten. :'p


    Every villain is a hero in his own mind.

    Oh, fuck, dat lijkt me echt scary. Ik zou helemaal beginnen flippen, denk ik. Hoewel het natuurlijk wel weer één van dat soort verhalen is waar je later mee kunt lachen en doorvertellen, lol, maar op dat moment zou ik echt totaal doorslaan.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Headey schreef:
    Oh, fuck, dat lijkt me echt scary. Ik zou helemaal beginnen flippen, denk ik. Hoewel het natuurlijk wel weer één van dat soort verhalen is waar je later mee kunt lachen en doorvertellen, lol, maar op dat moment zou ik echt totaal doorslaan.


    -

    Wow, wat eng. Gelukkig is hij vrij gelaten.


    Ik wil een tuin vol egels

    Oh wow, dat lijkt me ontzettend eng. D: Hopelijk heeft hij er verder geen last meer van, dan.

    Al zal het achteraf waarschijnlijk wel een enorm gaaf verhaal worden voor feestjes, daar moet ik Yolanda gelijk in geven. (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Headey schreef:
    Oh, fuck, dat lijkt me echt scary. Ik zou helemaal beginnen flippen, denk ik. Hoewel het natuurlijk wel weer één van dat soort verhalen is waar je later mee kunt lachen en doorvertellen, lol, maar op dat moment zou ik echt totaal doorslaan.


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Headey schreef:
    Oh, fuck, dat lijkt me echt scary. Ik zou helemaal beginnen flippen, denk ik. Hoewel het natuurlijk wel weer één van dat soort verhalen is waar je later mee kunt lachen en doorvertellen, lol, maar op dat moment zou ik echt totaal doorslaan.


    Life is a beautiful struggle

    Square schreef:
    Oh wow, dat lijkt me ontzettend eng. D: Hopelijk heeft hij er verder geen last meer van, dan.

    Al zal het achteraf waarschijnlijk wel een enorm gaaf verhaal worden voor feestjes, daar moet ik Yolanda gelijk in geven. (krul)


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Headey schreef:
    Oh, fuck, dat lijkt me echt scary. Ik zou helemaal beginnen flippen, denk ik. Hoewel het natuurlijk wel weer één van dat soort verhalen is waar je later mee kunt lachen en doorvertellen, lol, maar op dat moment zou ik echt totaal doorslaan.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."