• House of Glycias.




    De tijd waarin slaven, mannen in jurken, intriges, gladiatoren en driehoeksverhoudingen volkomen normaal was, is één familie te vinden, de Glycias familie, een immens rijk gezin dankzij hun prijsgladiatoren. Dit gezin met twee ouders — die beiden hun eigen geheim dragen — en hen kinderen, die zelf ook niet heilig blijken te zijn.
          Een groot huis is echter niet enkel gebouwd op de familie zelf, maar ook op degene die hen helpen — niet iedereen even vrijwillig — zoals hun slaven en gladiatoren, die ook ieder een uniek verhaal hebben.
          Zal de familie in gaan zien dat slaven soms ook gevoelens hebben, en dat hun rebelsheid hen ook in de problemen zou kunnen brengen. Vooral nu er word gesproken over Spartacus en zijn Ludus die aangevallen is door hem en de andere slaven..


    Rollen.
          Familie Glycias.
    » Tatyana Aquilia Glycias. || Dochter. || DarkAng3l || 1.2
    » Livia Vesni Glycias. || Dochter. || Mhyresa || 1.3
    » Aurelia Agnesca Glycias. || Dochter. || Malachai || 1.8

    » Alistair Deborus Glycias. || Zoon. || Dumbledore || 1.5
    » Castor Remus Glycias. || Zoon. || C6H12O6 || 1.5
    » Horatius Bonito Glycias || Zoon. || TonyTurtlePerry || 1.5

          Slaven.
    » Charis. || Slavin. || Wrestler || 1.1
    » Nymeria. || Slavin. || Dionysia || 1.6
    » Varinia. || Slavin. || Eavan || 16
    » Nerissa. || Slavin. || Iraious || 1.6
    » Kalani. || Slavin. || Dumbledore || 1.7
    » Canace. || Slavin. || McCarthy || 1.11
    » Kalindi. || Slavin. || Sereine || 1.11

    » Dionysius. || Gladiator. || Wrestler || 1.1
    » Saul. || Gladiator. || Blurryface || 1.1
    » Egan. || Slaaf. || Esca || 1.2
    » Mitxel. || Gladiator. || DarkAng3l || 1.2
    » Todor. || Gladiator. || Dionysia || 1.7
    » Cord. || Gladiator. || Wrestler || 1.8
    » Thorn. || Gladiator. || LakeTown || 1.11

          NPC'S.
    » Hadriana Glycias. || Moeder. || 1.6

    » Faustus Glycias. || Vader. || 1.6
    » Caius Augustus Quintillus || Doctore. || 1.11


    Regels.
    » Doe alsjeblieft niet mee als je denkt dat je er geen tijd voor hebt.
    » Er is een maximum van twee rollen per persoon.
    » Minimum van 200 woorden, dit moet gemakkelijk haalbaar zijn.
    » 16+ is toegestaan voor schelden of seksueel getinte onderwerpen.
    » Naamsveranderingen graag doorgeven in het praattopic.
    » Geen OOC in het speeltopic, daar is het praattopic voor.
    » Geen ruzies rondom dit RPG.
    » Relaties worden besproken in het praattopic, en ik wil ook dat iedereen met iedereen een relatie noteert.


    Relatielijst. Verplicht!
    Familie Glycias.
    × Tatyana Aquilia Glycias. »
    × Livia Vesni Glycias. »
    × Aurelia Agnesca Glycias. »
    × Alistair Deborus Glycias. »
    × Castor Remus Glycias. »
    × Horatius Bonito Glycias. »

    Slaven.
    × Charis. »
    × Nymeria. »
    × Varinia. »
    × Nerissa. »
    × Kalani. »
    × Canace. »
    × Kalindi. »
    × Dionysius. »
    × Saul. »
    × Egan. »
    × Mitxel. »
    × Todor. »
    × Cord. »
    × Thorn. »

    Dit zijn enkel de rollen die al af zijn, hiermee mogen relaties al bepaald worden. c: Iedereen moet zo'n lijst invullen, de keus is aan jou of je nu al een begin maakt of dat je wacht tot iedereen klaar is. ;D


    Shipnamen.
    Namen.
    Dionysius × Tatyana.
    Egan × Castor.
    Saul × Charis.

    Shipnaam.
    Dionaya,
    Cagan.
    Chaul.

    Slavenlijst.
    Familielid.
    Tatyana Aquilia Glycias.
    Livia Vesni Glycias.
    Aurelia Agnesca Glycias.
    Alistair Deborus Glycias.
    Castor Remus Glycias.
    Horatius Bonito Glycias.

    Lijfslaaf.
    Charis.
         
         
    Nerissa.
    Egan.
    Varinia.

    Namen.
    Gebruikersnaam.
    Wrestler
    Mhyresa
    C6H12O6
    Iraious
    Sereine
    Blurryface
    LakeTown
    Esca
    DarkAng3l
    Malachai
    Dumbledore
    Dionysia
    Eavan
    McCarthy
    Naam.
    Cherona.
    Nien.
    Kyle.
    Anaïs.
    Maia.
    Newt.
    Lieke.
    Xanthe.
    Sarah.
    Marie.
    Sanne.
    Amber.
    Jennifer.
    Kim.

    [ bericht aangepast op 27 april 2015 - 10:31 ]


    I'm your little ray of pitch black.

    @ Esca en McCarthy
    Bedankt! Volgens mij klopt het haha

    Relaties Kalani:

    Familie Glycias.
    × Tatyana Aquilia Glycias. » Ze vindt Tatyana erg aardig, omdat ze erg op elkaar lijken. Dit heeft Kalani niet zo erg door. Ze kan met Tatyana altijd goede gesprekken voeren, omdat Tatyana zelf ook erg rebels is.
    × Livia Vesni Glycias. » Kalani bemoeit zich niet zo met Livia, omdat ze geen hoogte van haar kan krijgen. Ze vindt Livia dus maar een beetje raar.
    × Aurelia Agnesca Glycias. » Kalani weet niet zo goed wat ze van haar moet denken. Ze vindt haar een prima persoon, maar kan niet altijd inschatten wat ze van Kalani vindt. Hierdoor probeert ze bij haar zich zoveel mogelijk op de achtergrond te houden.
    × Alistair Deborus Glycias. » Hierbij geldt eigenlijk hetzelfde als bij Livia. Ze kan geen hoogte van hem krijgen en ontwijkt hem daarom zo veel mogelijk.
    × Castor Remus Glycias. » Ze vindt Castor maar een beetje een vreemde vogel en blijft daarom zo veel mogelijk uit zijn buurt.
    × Horatius Bonito Glycias. » Kalani maakt grotendeels gebruik van het feit dat Ross haar ziet als een nichtje of dochter. Ze vindt hem aardig, maar zal hem niet zien als een vaderfiguur. Toch probeert ze altijd lief te doen, zodat ze aan zijn goede kant blijft.

    Slaven.
    × Charis. » Ze vindt Charis aardig. Ze gaat niet overdreven veel met haar om, maar probeert wel altijd vriendelijk tegen haar te doen.
    × Nymeria. » Kalani kijkt erg tegen haar op en leert ook veel van Nymeria. Hier is ze haar altijd dankbaar voor, ook al laat ze dat niet altijd merken aan Nymeria.
    × Varinia. » Ze heeft eigenlijk nauwelijks contact met Varinia, maar ze is ook zeker niet bang om haar mond open te trekken tegenover haar. Ze is namelijk niet zo onder de indruk van deze slavin.
    × Nerissa. » Ze krijgt veel hulp van Nerissa in haar leven als een slaaf. Hierdoor kijkt ze erg tegen haar op. Ze heeft veel respect voor Nerissa.
    × Kalani. »
    × Canace. » Ze vindt haar wel aardig, maar heeft verder niks met Canace.
    × Kalindri. » Kalani kent haar niet echt, maar vindt het alleen al vreselijk dat hun voornamen zo erg op elkaar lijken. Dit is dan ook voor deze kinderachtige puber een reden om Kalindri niet te mogen.
    × Dionysius. » Ze ziet Dionysius als een soort vaderfiguur. Ze kan bij hem terecht met haar problemen en praat graag met hem, maar zoals een puber zou ze nooit toegeven dat ze zijn hulp waardeert. Ze is nogal opstandig tegen hem, maar juist omdat ze hem wel mag.
    × Saul. » Ze vindt hem aardig en kan altijd een prima gesprek met hem voeren, maar verder moet ze niet te veel van hem hebben.
    × Egan. » Ze vindt Egan helemaal geweldig, omdat hij weleens met haar traint en haar altijd zal beschermen.
    × Mitxel. » Kalani leeft grotendeels langs deze man heen, omdat ze hem eigenlijk niet zo goed kent. Ze vindt dat ook wel prima.
    × Todor. » Kalani vindt het geweldig om naar de gevechten van deze man te kijken. Ze vindt hem een fantastische gladiator en is stiekem altijd voor hem, ondanks dat ze hem niet echt kent. Ze heeft geen idee of hij überhaupt weet wie ze is, maar ze is stiekem zijn grootste fan.
    × Cord. » Ze vindt hem alles behalve aardig, juist omdat hij haar weleens terecht wijst en daar houdt ze helemaal niet van. Ze vindt dat hij zich niet met haar moet bemoeien.
    × Thorn. » Kalani vindt hem maar een chagrijnige zeur en probeert hem weleens voor de gek te houden, maar dat kan hij nooit waarderen.


    Ik hoor het graag als iemand het ergens niet mee eens is!

    [ bericht aangepast op 26 april 2015 - 14:13 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Volgens mij ben ik klaar... Of ben ik iemand vergeten? Ik heb alles gebaseerd op kleine stukjes uit jullie karakterbeschrijvingen, dus het kan zijn dat het niet klopt. Als jullie het er niet mee eens zijn, lemme hear!

    Familie Glycias.
    × Tatyana Aquilia Glycias. » Ondanks het loyale karakter van de vrouw, heeft Thorn maar weinig met haar. Haar eigenwijze karakter vond hij ongehoord, zeker voor iemand met haar hoge status. Desalniettemin behandeld hij haar natuurlijk als enig ander lid van de Glycias familie, formeel.
    × Livia Vesni Glycias. » De instelling van Livia bevalt Thorn zeker. Haar intelligentie en gevoel voor macht hadden haar ver gebracht, waar hij respect voor heeft. De prachtige jonge vrouw had flink wat pit, wat hem wel amuseert.
    × Aurelia Agnesca Glycias. » Thorn heeft vrij weinig respect voor dit lid van de familie. Haar onreinheid soort hem, en het feit dat ze niet kan verliezen vind hij ook vervelend. Al moest hij wel zeggen dat ze een groot aandeel bijdroeg aan het inkomen van de familie, wat hij zich voorhield als hij contact met haar niet kon vermijden en zich in moest houden geen ‘slet’ te roepen.
    × Alistair Deborus Glycias. » Thorn en Alis hebben vrij weinig gemeen, behalve hun grote hart, iets dat Thorn bijzonder vind. Maar weinig mensen van zijn status zijn zo gevoelig als deze man.
    × Castor Remus Glycias. » De duidelijke manier van doen en de creatieve kant van Castor vind Thorn een van de weinige goede kanten aan deze man. Want als hij eerlijk is, is hij een beetje bevooroordeeld door het prikkelbare en wispelturige karakter waar hij zich aan irriteert. Al moet hij wel zeggen dat hij af een toe een lachje smoort om de acties van de jonge vent.
    × Horatius Bonito Glycias. » Als de oudste kind van de familie Glycias, heeft Thorn geleerd om de man met het meeste respect (afgezien van de vader en moeder van de man) te behandelen. Hij heeft wel waardering voor zijn vrolijke karakter, maar naar zijn smaak heeft de jongen iets te veel ego.

    Slaven.
    × Charis. » Thorn kan de jonge meid wel waarderen, vooral haar vrolijke gedrag en het feit dat ze voor hem haar kwetsbare kant laat zien. Een tijdje gelden had hij haar leven gered nadat ze een paar keer buiten haar boekje was gegaan, en sindsdien was Charis aan hem blijven plakken, wat hij wel grappig vond. Ze was een van de weinigen die een glimlach op zijn gezicht kon brengen.
    × Nymeria. » Ondanks haar jonge leeftijd valt de knappe slavin Thorn zeker op. Haar overdosis zorgzaamheid bezorgt hem meer dan eens een glimlach op zijn gezicht. Het feit dat ze slimmer was dan ze leek beviel hem ook wel. Een echte vriendschap hadden ze nog niet gesloten, maar hij was graag in haar bijzijn.
    × Varinia. » De felle reacties van deze pittige jongedame verraste hem altijd. Als de oldie wist hij altijd wel kalm te blijven, maar zij was een van de enige vrouwen die het kwaaie uit hem naar boven kon halen. Dit bekoelde hij dan meestal niet op de slavin, maar op de oefenpoppen. Ondanks dat het vast wel een goede vrouw was, had hij moeite met haar scherpe tong en het feit dat ze bijna niemand leek te vertrouwen.
    × Nerissa. » Het feit dat zij en Nymeria bevriend waren bleef altijd in zijn achterhoofd spoken. Beide vrouwen waren erg slim en kenden vele geheimen. Hij vond haar niet onaardig, maar was op zijn hoede als Nerissa in de buurt was. Ze was hem een beetje té mysterieus.
    × Kalani. » Thorn had moeite met de jonge leeftijd van de slaaf. Het deed hem denken aan zichzelf, wat automatisch een soort beschermingsgevoel bij hem naar boven bracht. Al had het meisje wel een flink opstandigheidsgevoel – dat kon hij haar niet echt kwalijk nemen, aangezien hij dat ook had op die leeftijd – ze had een plekje in zijn hart, al liet hij dat niet altijd zo duidelijk merken.
    × Canace » De verhalen die deze jongedame kan vertellen vond hij heerlijk. Het meisje was heel erg stil en teruggetrokken, maar als ze begon te vertellen bloeide ze heel erg op. Soms kwam hij nog wel eens naar haar toe, als ze beiden s’ nachts niet konden slapen. Dan vroeg hij haar om verhalen te vertellen, en tot zijn verbazing maakte ze voor hem vaak een uitzondering.

    × Kalindi » Thorn kan haar doelgerichtheid wel waarderen, maar probeert haar een beetje te ontwijken – vooral als hij uit zijn humeur is – omdat hij het gevoel heeft dat hij haar altijd bang maakt. Als ze toch contact hebben gaat hij altijd heel voorzichtig met haar om, alsof ze van porselein is, zodat ze hopelijk ooit leert dat hij geen kwaad in de zin heeft. Stiekem ziet hij het ook wel als een uitdaging om haar vertrouwen te winnen, want het zweverige meisje integreerde hem.
    × Dionysius. » Ondanks hun slechte start, heeft Thorn geleerd dat ook deze man een goed hart heeft. Als hij eerlijk is geniet hij van de kleine toneelstukjes die hij opvoert, maar daar laat hij maar weinig van blijken.
    × Saul. » Veel contact heeft Thorn niet met Saul, maar hun gezamenlijke liefde voor verhalen gaf hem wel het gevoel dat ze het met elkaar zouden kunnen vinden. Als ze af en toe met elkaar praatten, vond hij het eigenlijk wel een prima man, afgezien van zijn stemmingswisselingen.
    × Egan. » Thorn vind Egan wel een prima vent, vooral zijn talent in het vechten en zijn doorzettingsvermogen kan hij waarderen, maar het feit dat hij een grote rebel is, irriteert hem. Zeker als enige mannelijke slaaf, hij zou onderdaniger moeten zijn dan de gladiatoren, vind hij.
    × Mitxel. » De vechtlust van de man bevalt hem wel, maar veel contact hebben de twee nog niet echt gehad. Hij heeft een neutraal blaadje voor de man, zodat wanneer ze toch nog eens contact zullen hebben, hij een echte kans krijgt.
    × Todor. » Todor haalde een soort respect in hem naar boven. De man was nog niet heel oud, maar werkte net zoals hem al erg lang bij de familie, wat een soort band gaf, voor zijn part dan. Mocht hij zelf ooit behoefte aan raad hebben, dan zal Todor hoog op zijn lijstje staan.
    × Cord. » De arrogantie en vechtlust van Cord begint Thorn steeds meer te irritren. De jonge gladiator is hem te gladjes en hij kan maar weinig waarderen aan deze man. Al kan hij niet ontkennen dat de intelligentie van de man erg hoog is.

    [ bericht aangepast op 26 april 2015 - 15:19 ]

    @ Dumbledore
    De relaties tussen onze karakters kloppen niet helemaal haha. Ik had opgemaakt uit de beschrijving van Kalani dat grote mannen haar bang maken, en aangezien Thorn zegmaar 1,82 meter is, had ik aangenomen dat ze wel bang van hem was. Maar uit jouw beschrijving blijkt het tegenovergestelde. En haha, Thorn is helemaal niet zo'n sacherijnige man hoor. Hij houd juist van gezelligheid en de speelsheid van jonge slaven, maar hij lacht gewoon niet als het overbodig is. Als iemand een grap maakt of een stunt uithaalt moet hij wel lachen, maar hij loopt niet constant met een smile op zijn gezicht. ^^
    Miss moeten we allebei ons relatielijstje aanpassen? (:

    LakeTown schreef:
    @ Dumbledore
    De relaties tussen onze karakters kloppen niet helemaal haha. Ik had opgemaakt uit de beschrijving van Kalani dat grote mannen haar bang maken, en aangezien Thorn zegmaar 1,82 meter is, had ik aangenomen dat ze wel bang van hem was. Maar uit jouw beschrijving blijkt het tegenovergestelde. En haha, Thorn is helemaal niet zo'n sacherijnige man hoor. Hij houd juist van gezelligheid en de speelsheid van jonge slaven, maar hij lacht gewoon niet als het overbodig is. Als iemand een grap maakt of een stunt uithaalt moet hij wel lachen, maar hij loopt niet constant met een smile op zijn gezicht. ^^
    Miss moeten we allebei ons relatielijstje aanpassen? (:


    Ohhh oeps! Ja, ik vind het goed! Haha


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    (...)

    Ohhh oeps! Ja, ik vind het goed! Haha


    Dusss wat doen we? Is Thorn altijd saggerijnig naar haar of is Kalani bang voor hem? ^^ Of een hele andere kant op?

    [ bericht aangepast op 26 april 2015 - 15:24 ]

    LakeTown schreef:
    (...)

    Dusss wat doen we? Is Thorn altijd saggerijnig naar haar of is Kalani bang voor hem? ^^ Of een hele andere kant op?


    Het lijkt mij wel leuk als hij steeds chagrijnig is naar haar, omdat er verder nog niet heel veel mensen zo zijn tegen haar. Vind je dat oké?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    (...)

    Het lijkt mij wel leuk als hij steeds chagrijnig is naar haar, omdat er verder nog niet heel veel mensen zo zijn tegen haar. Vind je dat oké?


    Hmm... Het is eigenlijk een beetje tegen zijn natuur in is, aangezien hij juist de jonkies en de gevoelige mensen wil beschermen... Ik denk nog even na over een oplossing die goed past voor beiden, oki?

    Ik heb zowel Kalani als Thorn toegevoegd aan Varinia haar rol, mocht er iets niet kloppen dan hoor ik dat wel. ^^
    Ik zit nu op m'n mobiel dus kan het lijstje zo gemakkelijk niet hier plaatsen.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    LakeTown schreef:
    (...)

    Hmm... Het is eigenlijk een beetje tegen zijn natuur in is, aangezien hij juist de jonkies en de gevoelige mensen wil beschermen... Ik denk nog even na over een oplossing die goed past voor beiden, oki?


    Sure! c:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    @Esca

    Ik heb een post geschreven en ik heb Thorn er een beetje in betrokken, maar je kan kiezen of je wel of niet naar hem toe wil. Want ik wilde Egan niet besturen en ze daar heen sturen.


    Physics is awesome

    Iemand voor Cas?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    McCarthy schreef:
    @Esca

    Ik heb een post geschreven en ik heb Thorn er een beetje in betrokken, maar je kan kiezen of je wel of niet naar hem toe wil. Want ik wilde Egan niet besturen en ze daar heen sturen.

    Ok is goed.
    @Kyle ik kan opzich Egan wel sturen als hij hem nodig heeft?


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Esca schreef:
    (...)
    Ok is goed.
    @Kyle ik kan opzich Egan wel sturen als hij hem nodig heeft?


    Komen jullie dan wel of niet naar Thorn? ^^

    LakeTown schreef:
    (...)

    Komen jullie dan wel of niet naar Thorn? ^^

    Egan waarschijnlijk niet, aangezien hij het niet zo op Thorn heeft :Y)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque