• House of Glycias.




    De tijd waarin slaven, mannen in jurken, intriges, gladiatoren en driehoeksverhoudingen volkomen normaal was, is één familie te vinden, de Glycias familie, een immens rijk gezin dankzij hun prijsgladiatoren. Dit gezin met twee ouders — die beiden hun eigen geheim dragen — en hen kinderen, die zelf ook niet heilig blijken te zijn.
          Een groot huis is echter niet enkel gebouwd op de familie zelf, maar ook op degene die hen helpen — niet iedereen even vrijwillig — zoals hun slaven en gladiatoren, die ook ieder een uniek verhaal hebben.
          Zal de familie in gaan zien dat slaven soms ook gevoelens hebben, en dat hun rebelsheid hen ook in de problemen zou kunnen brengen. Vooral nu er word gesproken over Spartacus en zijn Ludus die aangevallen is door hem en de andere slaven..


    Rollen.
          Familie Glycias.
    » Tatyana Aquilia Glycias. || Dochter. || DarkAng3l || 1.2
    » Livia Vesni Glycias. || Dochter. || Mhyresa || 1.3
    » Aurelia Agnesca Glycias. || Dochter. || Malachai || 1.8

    » Alistair Deborus Glycias. || Zoon. || Dumbledore || 1.5
    » Castor Remus Glycias. || Zoon. || C6H12O6 || 1.5
    » Horatius Bonito Glycias || Zoon. || TonyTurtlePerry || 1.5

          Slaven.
    » Charis. || Slavin. || Wrestler || 1.1
    » Nymeria. || Slavin. || Dionysia || 1.6
    » Varinia. || Slavin. || Eavan || 16
    » Nerissa. || Slavin. || Iraious || 1.6
    » Kalani. || Slavin. || Dumbledore || 1.7
    » Canace. || Slavin. || McCarthy || 1.11
    » Kalindi. || Slavin. || Sereine || 1.11

    » Dionysius. || Gladiator. || Wrestler || 1.1
    » Saul. || Gladiator. || Blurryface || 1.1
    » Egan. || Slaaf. || Esca || 1.2
    » Mitxel. || Gladiator. || DarkAng3l || 1.2
    » Todor. || Gladiator. || Dionysia || 1.7
    » Cord. || Gladiator. || Wrestler || 1.8
    » Thorn. || Gladiator. || LakeTown || 1.11

          NPC'S.
    » Hadriana Glycias. || Moeder. || 1.6

    » Faustus Glycias. || Vader. || 1.6
    » Caius Augustus Quintillus || Doctore. || 1.11


    Regels.
    » Doe alsjeblieft niet mee als je denkt dat je er geen tijd voor hebt.
    » Er is een maximum van twee rollen per persoon.
    » Minimum van 200 woorden, dit moet gemakkelijk haalbaar zijn.
    » 16+ is toegestaan voor schelden of seksueel getinte onderwerpen.
    » Naamsveranderingen graag doorgeven in het praattopic.
    » Geen OOC in het speeltopic, daar is het praattopic voor.
    » Geen ruzies rondom dit RPG.
    » Relaties worden besproken in het praattopic, en ik wil ook dat iedereen met iedereen een relatie noteert.


    Relatielijst. Verplicht!
    Familie Glycias.
    × Tatyana Aquilia Glycias. »
    × Livia Vesni Glycias. »
    × Aurelia Agnesca Glycias. »
    × Alistair Deborus Glycias. »
    × Castor Remus Glycias. »
    × Horatius Bonito Glycias. »

    Slaven.
    × Charis. »
    × Nymeria. »
    × Varinia. »
    × Nerissa. »
    × Kalani. »
    × Canace. »
    × Kalindi. »
    × Dionysius. »
    × Saul. »
    × Egan. »
    × Mitxel. »
    × Todor. »
    × Cord. »
    × Thorn. »

    Dit zijn enkel de rollen die al af zijn, hiermee mogen relaties al bepaald worden. c: Iedereen moet zo'n lijst invullen, de keus is aan jou of je nu al een begin maakt of dat je wacht tot iedereen klaar is. ;D


    Shipnamen.
    Namen.
    Dionysius × Tatyana.
    Egan × Castor.
    Saul × Charis.

    Shipnaam.
    Dionaya,
    Cagan.
    Chaul.

    Slavenlijst.
    Familielid.
    Tatyana Aquilia Glycias.
    Livia Vesni Glycias.
    Aurelia Agnesca Glycias.
    Alistair Deborus Glycias.
    Castor Remus Glycias.
    Horatius Bonito Glycias.

    Lijfslaaf.
    Charis.
         
         
    Nerissa.
    Egan.
    Varinia.

    Namen.
    Gebruikersnaam.
    Wrestler
    Mhyresa
    C6H12O6
    Iraious
    Sereine
    Blurryface
    LakeTown
    Esca
    DarkAng3l
    Malachai
    Dumbledore
    Dionysia
    Eavan
    McCarthy
    Naam.
    Cherona.
    Nien.
    Kyle.
    Anaïs.
    Maia.
    Newt.
    Lieke.
    Xanthe.
    Sarah.
    Marie.
    Sanne.
    Amber.
    Jennifer.
    Kim.

    [ bericht aangepast op 27 april 2015 - 10:31 ]


    I'm your little ray of pitch black.

    Wrestler schreef:
    (...)

    Nee, ook met gewoon een nieuwe gladiator. Cord is op de man afgelopen en is uit het niets begonnen, puur om te willen bewijzen dat hij geweldig is, en dat anderen dat eens in moeten gaan zien. Cord is er met één blauw oog vanaf gekomen, terwijl de andere jongeman er toch echt wel wat erger uit had gezien. Ze hebben hen echt met meerdere mannen van elkaar af moeten trekken, aangezien geen van beide van plan leek te zijn ermee te stoppen tot er een dode was gevallen, tenminste dat was waar Cord voor gegaan was. Verder nog iets wat ik vergeten ben? Ik vind het niet vervelend dat je vragen stelt hoor. c:


    Bedankt! Nu komt Thorn niet over als een of andere demente idioot die is vergeten hoe iets is gegaan terwijl hij er zelf bij was (:
    En fijn, sommige mensen kunnen zich daar aan irriteren. Ik ben nou eenmaal... nieuwsgierig? Lolz niet het woord wat ik zoek, but U know what I mean

    @Laketown

    Bedankt dat Thorn naar Canace hebt laten gaan en het gesprek bent begonnen. Binnen 20 minuten heb ik een post van haar, denk ik.


    Physics is awesome

    McCarthy schreef:
    @Laketown

    Bedankt dat Thorn naar Canace hebt laten gaan en het gesprek bent begonnen. Binnen 20 minuten heb ik een post van haar, denk ik.


    Ja sure, zo hoort dat toch in RPG's en MSV's? Nooit een ander blokken in zijn stukjes. Bovendien was Canace eerst, en Mitxel kwam er even doorheen buldozeren, dus dan heeft zij voorang (no offence DarkAng3el haha)

    LakeTown schreef:
    (...)

    Ja sure, zo hoort dat toch in RPG's en MSV's? Nooit een ander blokken in zijn stukjes. Bovendien was Canace eerst, en Mitxel kwam er even doorheen buldozeren, dus dan heeft zij voorang (no offence DarkAng3el haha)


    Ik wilde even afwachten of je eerst op mij zou reageren of DarkAng3l, omdat ik nog niet had gepost. Volgens mij hoort dat wel zo in RPG's hoewel ik niet zoveel ervaring heb met RPG's en helemaal geen ervaring met MSV's.


    Physics is awesome

    LakeTown schreef:
    (...)

    Bedankt! Nu komt Thorn niet over als een of andere demente idioot die is vergeten hoe iets is gegaan terwijl hij er zelf bij was (:
    En fijn, sommige mensen kunnen zich daar aan irriteren. Ik ben nou eenmaal... nieuwsgierig? Lolz niet het woord wat ik zoek, but U know what I mean


    Haha, dat willen we niet, dat is zielig voor Thorn. c:
    Nah, ik snap wat je bedoeld hoor. Het is gemakkelijker als iedereen op één lijn zit en iedereen elkaar begrijpt. Stel je vragen gerust, want waarschijnlijk zul je mij soms ook even met een mond vol tanden laten staan, aangezien ik ook niet overal aan kan denken. Is een goede uitdaging. c:


    I'm your little ray of pitch black.

    McCarthy schreef:
    (...)

    Ik wilde even afwachten of je eerst op mij zou reageren of DarkAng3l, omdat ik nog niet had gepost. Volgens mij hoort dat wel zo in RPG's hoewel ik niet zoveel ervaring heb met RPG's en helemaal geen ervaring met MSV's.


    Hopelijk heb ik jullie allebei kunnen pleasen :3


    Wrestler schreef:
    (...)

    Haha, dat willen we niet, dat is zielig voor Thorn. c:
    Nah, ik snap wat je bedoeld hoor. Het is gemakkelijker als iedereen op één lijn zit en iedereen elkaar begrijpt. Stel je vragen gerust, want waarschijnlijk zul je mij soms ook even met een mond vol tanden laten staan, aangezien ik ook niet overal aan kan denken. Is een goede uitdaging. c:


    Haha, topicbeheerder zijn is altijd een uitdaging, zeker met een RPG of MSV! If you're gonna need some help, I'm always there for ya dear

    LakeTown schreef:
    (...)

    Haha, topicbeheerder zijn is altijd een uitdaging, zeker met een RPG of MSV! If you're gonna need some help, I'm always there for ya dear


    Ik heb gepost, hij is iets korter dan ik had verwacht.


    Physics is awesome

    Wrestler schreef:
    (...)

    Haha, dat willen we niet, dat is zielig voor Thorn. c:
    Nah, ik snap wat je bedoeld hoor. Het is gemakkelijker als iedereen op één lijn zit en iedereen elkaar begrijpt. Stel je vragen gerust, want waarschijnlijk zul je mij soms ook even met een mond vol tanden laten staan, aangezien ik ook niet overal aan kan denken. Is een goede uitdaging. c:


    Ik heb nog wel een vraagje, hebben alle slaven en slavinnen een tunica aan?


    Physics is awesome

    LakeTown schreef:
    (...)

    Haha, topicbeheerder zijn is altijd een uitdaging, zeker met een RPG of MSV! If you're gonna need some help, I'm always there for ya dear


    Dat zal ik niet vergeten, bedankt! c:

    McCarthy schreef:
    (...)

    Ik heb nog wel een vraagje, hebben alle slaven en slavinnen een tunica aan?


    Dit dragen de slavinnen op een normale dag, dit dragen de slavinnen op een speciaal evenement.
    Dit dragen de gladiatoren op een normale dag, dit dragen zij in de arena. (Al zal dit voor iedereen nét wat anders zijn.)

    Ik hoop dat het zo een beetje duidelijker is? c:


    I'm your little ray of pitch black.

    Wrestler schreef:
    (...)

    Dit dragen de slavinnen op een normale dag, dit dragen de slavinnen op een speciaal evenement.
    Dit dragen de gladiatoren op een normale dag, dit dragen zij in de arena. (Al zal dit voor iedereen nét wat anders zijn.)

    Ik hoop dat het zo een beetje duidelijker is? c:

    Crrixuusssss.


    Caution first, always.

    Blurryface schreef:
    (...)
    Crrixuusssss.


    Uiteraard, ghehe. Wilde eigenlijk Gannicus doen, maar zag de foto van Crixus en moest wel.


    I'm your little ray of pitch black.

    Wrestler schreef:
    (...)

    Dit dragen de slavinnen op een normale dag, dit dragen de slavinnen op een speciaal evenement.
    Dit dragen de gladiatoren op een normale dag, dit dragen zij in de arena. (Al zal dit voor iedereen nét wat anders zijn.)

    Ik hoop dat het zo een beetje duidelijker is? c:


    Dat is heel duidelijk. Maar heeft Egan zoiets soortgelijks aan als de slavinnen aangezien hij een slaaf is en geen gladiator?(Ik moest weer even moielijk doen, sorry)


    Physics is awesome

    McCarthy schreef:
    (...)

    Dat is heel duidelijk. Maar heeft Egan zoiets soortgelijks aan als de slavinnen aangezien hij een slaaf is en geen gladiator?(Ik moest weer even moielijk doen, sorry)


    Oh, ja, was ik even vergeten, haha. Dankje dat je me eraan herinnerd. Dan zou Egan waarschijnlijk ook in een bordeauxrode kleur lopen, maar dan inderdaad een wat kort, zo een die tot net onder de knie valt. c: Ook gewoon van hetzelfde waardeloze stof als de slavinnen dragen.


    I'm your little ray of pitch black.

    Wrestler schreef:
    (...)

    Dit dragen de slavinnen op een normale dag, dit dragen de slavinnen op een speciaal evenement.
    Dit dragen de gladiatoren op een normale dag, dit dragen zij in de arena. (Al zal dit voor iedereen nét wat anders zijn.)

    Ik hoop dat het zo een beetje duidelijker is? c:


    Wauw, nu snap ik dat de gladiatoren zo leuk zijn om naar te kijken. Als er rond mijn huis ook jonge, gespierde mannen in die kleren rond zouden lopen zou ik ook komen kijken :'D

    Wrestler schreef:
    (...)

    Uiteraard, ghehe. Wilde eigenlijk Gannicus doen, maar zag de foto van Crixus en moest wel.

    Yiiiiiis. c:


    Caution first, always.