• House of Glycias.




    De tijd waarin slaven, mannen in jurken, intriges, gladiatoren en driehoeksverhoudingen volkomen normaal was, is één familie te vinden, de Glycias familie, een immens rijk gezin dankzij hun prijsgladiatoren. Dit gezin met twee ouders — die beiden hun eigen geheim dragen — en hen kinderen, die zelf ook niet heilig blijken te zijn.
          Een groot huis is echter niet enkel gebouwd op de familie zelf, maar ook op degene die hen helpen — niet iedereen even vrijwillig — zoals hun slaven en gladiatoren, die ook ieder een uniek verhaal hebben.
          Zal de familie in gaan zien dat slaven soms ook gevoelens hebben, en dat hun rebelsheid hen ook in de problemen zou kunnen brengen. Vooral nu er word gesproken over Spartacus en zijn Ludus die aangevallen is door hem en de andere slaven..


    Rollen.
          Familie Glycias.
    » Tatyana Aquilia Glycias. || Dochter. || DarkAng3l || 1.2
    » Livia Vesni Glycias. || Dochter. || Mhyresa || 1.3
    » Aurelia Agnesca Glycias. || Dochter. || Malachai || 1.8

    » Alistair Deborus Glycias. || Zoon. || Dumbledore || 1.5
    » Castor Remus Glycias. || Zoon. || C6H12O6 || 1.5
    » Horatius Bonito Glycias || Zoon. || TonyTurtlePerry || 1.5

          Slaven.
    » Charis. || Slavin. || Wrestler || 1.1
    » Nymeria. || Slavin. || Dionysia || 1.6
    » Varinia. || Slavin. || Eavan || 16
    » Nerissa. || Slavin. || Iraious || 1.6
    » Kalani. || Slavin. || Dumbledore || 1.7
    » Canace. || Slavin. || McCarthy || 1.11
    » Kalindi. || Slavin. || Sereine || 1.11

    » Dionysius. || Gladiator. || Wrestler || 1.1
    » Saul. || Gladiator. || Blurryface || 1.1
    » Egan. || Slaaf. || Esca || 1.2
    » Mitxel. || Gladiator. || DarkAng3l || 1.2
    » Todor. || Gladiator. || Dionysia || 1.7
    » Cord. || Gladiator. || Wrestler || 1.8
    » Thorn. || Gladiator. || LakeTown || 1.11

          NPC'S.
    » Hadriana Glycias. || Moeder. || 1.6

    » Faustus Glycias. || Vader. || 1.6
    » Caius Augustus Quintillus || Doctore. || 1.11


    Regels.
    » Doe alsjeblieft niet mee als je denkt dat je er geen tijd voor hebt.
    » Er is een maximum van twee rollen per persoon.
    » Minimum van 200 woorden, dit moet gemakkelijk haalbaar zijn.
    » 16+ is toegestaan voor schelden of seksueel getinte onderwerpen.
    » Naamsveranderingen graag doorgeven in het praattopic.
    » Geen OOC in het speeltopic, daar is het praattopic voor.
    » Geen ruzies rondom dit RPG.
    » Relaties worden besproken in het praattopic, en ik wil ook dat iedereen met iedereen een relatie noteert.


    Relatielijst. Verplicht!
    Familie Glycias.
    × Tatyana Aquilia Glycias. »
    × Livia Vesni Glycias. »
    × Aurelia Agnesca Glycias. »
    × Alistair Deborus Glycias. »
    × Castor Remus Glycias. »
    × Horatius Bonito Glycias. »

    Slaven.
    × Charis. »
    × Nymeria. »
    × Varinia. »
    × Nerissa. »
    × Kalani. »
    × Canace. »
    × Kalindi. »
    × Dionysius. »
    × Saul. »
    × Egan. »
    × Mitxel. »
    × Todor. »
    × Cord. »
    × Thorn. »

    Dit zijn enkel de rollen die al af zijn, hiermee mogen relaties al bepaald worden. c: Iedereen moet zo'n lijst invullen, de keus is aan jou of je nu al een begin maakt of dat je wacht tot iedereen klaar is. ;D


    Shipnamen.
    Namen.
    Dionysius × Tatyana.
    Egan × Castor.
    Saul × Charis.

    Shipnaam.
    Dionaya,
    Cagan.
    Chaul.

    Slavenlijst.
    Familielid.
    Tatyana Aquilia Glycias.
    Livia Vesni Glycias.
    Aurelia Agnesca Glycias.
    Alistair Deborus Glycias.
    Castor Remus Glycias.
    Horatius Bonito Glycias.

    Lijfslaaf.
    Charis.
         
         
    Nerissa.
    Egan.
    Varinia.

    Namen.
    Gebruikersnaam.
    Wrestler
    Mhyresa
    C6H12O6
    Iraious
    Sereine
    Blurryface
    LakeTown
    Esca
    DarkAng3l
    Malachai
    Dumbledore
    Dionysia
    Eavan
    McCarthy
    Naam.
    Cherona.
    Nien.
    Kyle.
    Anaïs.
    Maia.
    Newt.
    Lieke.
    Xanthe.
    Sarah.
    Marie.
    Sanne.
    Amber.
    Jennifer.
    Kim.

    [ bericht aangepast op 27 april 2015 - 10:31 ]


    I'm your little ray of pitch black.

    Undine schreef:
    Kalindi is eindelijk done, dus mocht iemand enige vorm van relatie met haar willen hebben ; tell me! ;D

    Pagina twee van dit topic heb ik al iets voor haar in mijn relatielijst, als er iets niet goed is laat het zeker weten!


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Esca schreef:
    (...)
    Pagina twee van dit topic heb ik al iets voor haar in mijn relatielijst, als er iets niet goed is laat het zeker weten!

    Well, het is Kalindi*.
    Ik vind het prima, alleen valt haar naïviteit best mee hoor. Het lijkt alleen zo door de character sheet, ik kreeg het niet helemaal zoals ik wilde. :'D


    Iraious schreef:
    (...)
    She's awesome! Nerissa? :'D

    Oke, heb je wat in gedachten hoe ze op Kalindi zou reageren?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Op dit moment ben ik bij een vriendin gezien ik met haar koningsnacht heb doorgebracht, maar wanneer ik thuis kom zal ik een post schrijven met Nymeria :3.

    Iemand ook nog voor Todor?


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Cherona, het is vast een typo, maar ze heet Kalindi. Misschien is het beter om haar afkorting te houden. :'D

    Behoort iedere slavin overigens tot één persoon toe? Want dan zou Kali dat eveneens nog moeten.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Undine schreef:
    Kalindi is eindelijk done, dus mocht iemand enige vorm van relatie met haar willen hebben ; tell me! ;D


    I really like her. c: Misschien dat Dionysius en zij een beetje een broer-zus verhouding hebben? Haat-liefde? Zo iemand heeft Dionysius nog niet, en eigenlijk is Kalindi daar wel perfect voor.
    Charis zou haar echt leuk vinden, en waarschijnlijk zouden die twee wel vriendinnen kunnen zijn. Misschien dat zij elkaar 's nachts - onschuldig - opzoeken omdat ze beiden niet alleen willen slapen?
    Cord mag haast niemand, dus waarschijnlijk hoort Kalindi ook bij dat lijstje thuis, al zal hij best eens misbruik van die 'naïviteit' willen maken, en misschien dat dat ook gebeurd?

    Undine schreef:
    Cherona, het is vast een typo, maar ze heet Kalindi. Misschien is het beter om haar afkorting te houden. :'D

    Behoort iedere slavin overigens tot één persoon toe? Want dan zou Kali dat eveneens nog moeten.


    Ik zal het gelijk veranderen, sorry. ;D Nee, er zijn lijfslaven en gewone slaven. Er zijn echter nog twee openingen voor lijfslaven, zoals in de beginpost te zien is, dus het zou eventueel nog wel kunnen als je dat zou willen. c:


    I'm your little ray of pitch black.

    Undine schreef:
    Kalindi is eindelijk done, dus mocht iemand enige vorm van relatie met haar willen hebben ; tell me! ;D


    Ergens in dit topic staan de relaties van Kalani en Alistair en daar staat Kalindi bij! :3 kijk maar of je het iets vindt!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Undine schreef:
    Kalindi is eindelijk done, dus mocht iemand enige vorm van relatie met haar willen hebben ; tell me! ;D


    Misschien ook iets met Varinia?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Wauw, plotseling stroomt mijn inbox over ^^ Ik ga eerst even alles lezen en dan aan een antwoord beginnen!

    Ik moet mijn lijstjes ook nog up to date maken, komt vandaag. Ö Trage henk.


    I'm your little ray of pitch black.

    Oké, kom ik weer met die eindeloze vragen. Wie van de slaven en gladiatoren is nou nieuw en wie niet? ^^

    Undine schreef:
    (...)
    Oke, heb je wat in gedachten hoe ze op Kalindi zou reageren?

    Woops, oh well ik pas het straks na school aan. En zo ziet Egan het ;3


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Wrestler schreef:
    Charis zou haar echt leuk vinden, en waarschijnlijk zouden die twee wel vriendinnen kunnen zijn. Misschien dat zij elkaar 's nachts - onschuldig - opzoeken omdat ze beiden niet alleen willen slapen?
    Cord mag haast niemand, dus waarschijnlijk hoort Kalindi ook bij dat lijstje thuis, al zal hij best eens misbruik van die 'naïviteit' willen maken, en misschien dat dat ook gebeurd?

    Thank you! Ik vind haar bij lange na niet gelukt zoals ik wilde, maar het is prima zo. Dat lijkt me een geweldig idee, dat van broer/zus, haat/liefde. Gezien ze al snel geïntimideerd raakt door grote mannen (aa), dus dat kan zeker either way opgaan.
    En holy mother, je hebt drie personages. Kan je dat wel aan? Ö
    De rest van de verbintenissen keur ik eveneens goed mhihi. Maar ik laat haar wel een gewone slavin, dat is al erg genoeg voor haar.


    Dumbledore schreef:
    (...)
    Ergens in dit topic staan de relaties van Kalani en Alistair en daar staat Kalindi bij! :3 kijk maar of je het iets vindt!

    Ik zal zo kijken, kan het nu niet echt vinden.

    LakeTown schreef:
    Oké, kom ik weer met die eindeloze vragen. Wie van de slaven en gladiatoren is nou nieuw en wie niet? ^^

    Kali is in elk geval niet nieuw.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    LakeTown schreef:
    Oké, kom ik weer met die eindeloze vragen. Wie van de slaven en gladiatoren is nou nieuw en wie niet? ^^


    Cord is nieuw, evenals Varinia. Voor de rest nog wat NPC's uiteraard die altijd een naam gegeven mogen worden om dingen simpeler te houden.

    @Undine — Fijn! Dan kan ik haar al bij mijn lijstjes erbij zetten straks. c: En jaa hoor, drie personages zullen wel te doen zijn. Ik zorg gewoon dat ze niet allemaal tegelijk bezig zijn. c: Daarom heb ik Cord nu even achterwegen gehouden, maar die komt nog wel terug. ;D


    I'm your little ray of pitch black.

    Wrestler schreef:
    (...)

    Cord is nieuw, evenals Varinia. Voor de rest nog wat NPC's uiteraard die altijd een naam gegeven mogen worden om dingen simpeler te houden.

    @Undine — Fijn! Dan kan ik haar al bij mijn lijstjes erbij zetten straks. c: En jaa hoor, drie personages zullen wel te doen zijn. Ik zorg gewoon dat ze niet allemaal tegelijk bezig zijn. c: Daarom heb ik Cord nu even achterwegen gehouden, maar die komt nog wel terug. ;D


    En Cord heeft dan lopen vechten met een NPC? De trainer toch? (Aangezien Thorn dit allemaal moet gaan vertellen aan Canace leek het me wel handig als ik er wat meer over weet haha)

    LakeTown schreef:
    (...)

    En Cord heeft dan lopen vechten met een NPC? De trainer toch? (Aangezien Thorn dit allemaal moet gaan vertellen aan Canace leek het me wel handig als ik er wat meer over weet haha)


    Nee, ook met gewoon een nieuwe gladiator. Cord is op de man afgelopen en is uit het niets begonnen, puur om te willen bewijzen dat hij geweldig is, en dat anderen dat eens in moeten gaan zien. Cord is er met één blauw oog vanaf gekomen, terwijl de andere jongeman er toch echt wel wat erger uit had gezien. Ze hebben hen echt met meerdere mannen van elkaar af moeten trekken, aangezien geen van beide van plan leek te zijn ermee te stoppen tot er een dode was gevallen, tenminste dat was waar Cord voor gegaan was. Verder nog iets wat ik vergeten ben? Ik vind het niet vervelend dat je vragen stelt hoor. c:


    I'm your little ray of pitch black.