• Hallooo ^^

    Ik heb dus al een paar maanden last van mijn haar, ik vond het veel te lang, de kleur vond ik niet leuk (uitgroei ook) en de onderkant was dood. Na veel gezeur ben ik dus eindelijk naar de kapper geweest!

    Het is geknipt+geverfd en ik ben er heel erg blij mee, vooral omdat ik het al veel langer kort wou hebben. Niet zo kort als sommige mensen, ik weet het, maar voor mijn doen is het kort, hahaha.

    Before:


    After:


    Met krullend haar voor de liefhebbers (sorry voor de slechte foto, ik stond in de bieb :'D):



    Voor de mensen die nu denken, Tamara je speelt vals, je haar krult en is niet stijl, maar op die foto wel , ik weet het, ik weet het, maar ik vind mijn krullen echt heel lelijk. ;p

    Dus, wat vinden jullie? (:

    [ bericht aangepast op 30 april 2015 - 9:44 ]


    wat was dit ookalweer

    Staat je goed! ^^


    Ik wil een tuin vol egels

    Hazy schreef:
    Staat je goed! ^^


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Square schreef:
    Staat je leuk! ^^

    En ik vind krullend haar juist altijd heel mooi. (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    iCalum schreef:
    Staat je echt heel mooi!


    The goal isn't to live forever, The goal is to create something that will.

    het is echt mooi Tamara!!


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Heel erg leuk! Ik vind je oude kapsel ook zeker niet verkeerd, maar je nieuwe kapsel is echt superleuk en staat je goed!


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Aii Leuk!

    Maar uhm, had je geen krullend haar ofzo?


    -

    Dankjullie allemaal! :3
    Iedereen is zo positief, that feels so goood bruh. Oke naast mijn vader, maar die vind het te jongensachtig, idk.

    Met krullend haar voor de liefhebbers (sorry voor de slechte foto, ik stond in de bieb :'D):



    @Gail
    Flauwerd :c


    wat was dit ookalweer

    Je kijkt langs je camera, Tamaar. :Y)
    Je weet toch hoop ik wel waar de lens zit? :p


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.