• [ bericht aangepast op 10 mei 2015 - 20:00 ]

    Wat zou ik doen ?

    14.3% (1 stem)
     
    Terug gaan naar mijn oude school bij mijn oude vrienden en me terug goed voelen , maar moeilijkere lessen en laat mijn goeie vriend achter.

    85.7% (6 stemmen)
     
    Op die school blijven en en nieuwe richting proberen met mijn goede vriend.Minder moeilijke lessen, maar er bestaat een risico dat mijn nieuwe klas even slecht gaat zijn als mijn vorige klas.

    Ik begrijp eigenlijk niet zo goed wat je probeert te vertellen. (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ja sorry mijn Nederlands is niet zo perfect ;p.Ik zal het zo goed en duidelijk mogelijk samenvatten.

    In 2014 zat ik op een toffe school met een hele geweldige klas maar mijn punten waren niet zo goed en zag mijn vriendengroepje niet zo zitten
    Ik ben sinds dit jaar januari 2015 naar een nieuwe school gegaan.Maar jammer genoeg zit ik in niet zo geweldige klas.In het begin heb ik geprobeerd om zo goed mogelijk bevriend te raken met mijn klasgenoten.Dat lukte niet zo goed want niemand leek me interessant te vinden.Meestal zit ik helemaal alleen tijdens de lessen terwijl iedereen met elkaar zit te praten en plezier lijkt te hebben.Daardoor voel ik me wel vrij slecht.Op die nieuwe school waar ik sinds dit jaar naar toe ga heb ik maar 1 echte vriend.Zonder hem zou ik waarschijnlijk alleen zijn.Hij vroeg aan mij of ik volgend jaar met hem de richting toerisme kon doen.Zijn klas leek beter te zijn dan de mijne zij hij.Ik was van plan om toerisme te doen tot dat ik mijn oude klasgenoten zag van mijn oude school.We hadden heel lang zitten te babbelen.Op dat moment wou ik terug gaan naar mijn oude school.Maar ik wil ook niet mijn nieuwe vriend achterlaten.Hij wil dat ik blijf en toerisme met hem ga doen.Zelf zit ik in de knoop.Ik wil wel Toerisme met hem doen maar ik heb schrik dat ik weer in zo een afschuwelijk klas terecht kom.Of ik kan terug gaan naar mijn oude school, terug naar mijn vrienden maar dan laat ik mijn vriend achter.Mijn vraag is wat zouden jullie me aanbevelen om te doen? Blijven op mijn nieuwe school of terug gaan naar mijn oude school ?

    De eerste optie lijkt me toch het beste, die ene vriend kun je ook nog te vriend houden buiten school.


    wat was dit ookalweer

    Het ligt eraan hoe moeilijk je vorige school was, want het heeft weinig zin om terug te gaan als je denkt dat je het daar vervolgens niet gaat halen. Maar als het alleen maar moeilijker is (maar dus wel haalbaar) dan zou ik wel terug gaan, want inderdaad die ene vriend kan je ook nog na school zien.


    Can't control my second personality

    Hoeveel jaar moet je nog? Het lijkt me namelijk administratief een behoorlijk gedoe om voor één jaartje nog terug te gaan naar je andere school. Daarnaast weet ik zeker dat je vroeg of laat wel wat vrienden maakt in je huidige klas. Voor nu: waarom spreek je buiten school niet meer met je oude klasgenoten af?


    i put the fun in funeral