• WELKOM IN HET SPAMTOPIC.
    *Dramatisch achtergrond muziekje.*

    × Leonie × Fyrgebraec × 14 ×
    × Marjolein × Lypophrenia × 14 ×
    × Julie × Revolutionary × 12 ×
    × Marie × Malachai × 14 ×
    × Ilona × Hephaestus × 15 ×
    × Floor × Waterhouse × 14 ×
    × Carianne × Equine × 11 ×
    × Yu × Psychopaths × 13 ×
    × Laura × Croodle × 15 ×
    × Xantha × Guarnere × 14 ×
    × Anaïs × Iraious × 16 ×
    × Romée × Roms × 15 ×
    × Sha're × Shawn × 13 ×
    × Xanthe × Esca × 16 ×
    × Leah × Headey × 14 ×
    × Julia × Thrandyball × 14 ×
    × Qing × Uptown × 15 ×
    × Evelien × Calix × 19 ×
    × Jente × Mamihlapinatapa × 14 ×





                U
                ×
                N
                ×
                I
                ×
                T
                ×
                Y

    Username claims
    × Xanthe × Culpeper/Woodhull/Culper ×

    [ bericht aangepast op 10 mei 2015 - 23:00 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Yaass :Y)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Het is hier zo dood?


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Esca schreef:
    Het is hier zo dood?


    Yup.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Do I really have to call you a friend? Bluh... if I réálly have to.

    [ bericht aangepast op 4 mei 2015 - 17:57 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Headey schreef:
    Do I really have to call you a friend? Bluh... if I réálly have to.

    Wat is er?


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Esca schreef:
    (...)
    Wat is er?


    Van die idioten die alles aandikken en doorvertellen. We hadden wat zitten roddelen op ons hotelkamer in Londen over bepaalde mensen (ik geloof dat één daarvan was dat ik iemand soms snobtrekjes vond hebben omdat ze precies deed alsof de MacDonalds niet goed genoeg was en ze per sé in een chique restaurant wilde gaan eten - zo kwam het op mij over) en een "vriendin", humhum, van me heeft haar gezegd dat ik had gezegd dat ik haar een verschrikkelijke snob vond die stoeft met haar geld - en zo heeft ze nog wel een paar dingen gedaan. Dus nu liggen ik en een vriendin van mij serieus in ruzie met meerdere mensen.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Kan iemand me weer in de appgroep stoppen?


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Headey schreef:
    (...)

    Van die idioten die alles aandikken en doorvertellen. We hadden wat zitten roddelen op ons hotelkamer in Londen over bepaalde mensen (ik geloof dat één daarvan was dat ik iemand soms snobtrekjes vond hebben omdat ze precies deed alsof de MacDonalds niet goed genoeg was en ze per sé in een chique restaurant wilde gaan eten - zo kwam het op mij over) en een "vriendin", humhum, van me heeft haar gezegd dat ik had gezegd dat ik haar een verschrikkelijke snob vond die stoeft met haar geld - en zo heeft ze nog wel een paar dingen gedaan. Dus nu liggen ik en een vriendin van mij serieus in ruzie met meerdere mensen.

    Dat is echt stom van haar --'
    @Sha ik heb ijn oude GSM niet bij de hand :'D


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    BTW aan degenen die mijn nummer hebben: stuur eens een sms'je, ik ben van mijn baksteen verlost!
    Aan de eventuele personen die mijn nummer willen, vraag het even, dan stuur ik het wel :'D


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Headey schreef:
    (...)

    Van die idioten die alles aandikken en doorvertellen. We hadden wat zitten roddelen op ons hotelkamer in Londen over bepaalde mensen (ik geloof dat één daarvan was dat ik iemand soms snobtrekjes vond hebben omdat ze precies deed alsof de MacDonalds niet goed genoeg was en ze per sé in een chique restaurant wilde gaan eten - zo kwam het op mij over) en een "vriendin", humhum, van me heeft haar gezegd dat ik had gezegd dat ik haar een verschrikkelijke snob vond die stoeft met haar geld - en zo heeft ze nog wel een paar dingen gedaan. Dus nu liggen ik en een vriendin van mij serieus in ruzie met meerdere mensen.


    Omg, ugh. Faking irritant. Daarom roddel ik dus nooit echt, enkel met mijn beste vriendin. Soms eens met anderen, maar zeker niet als er klikkers tussen kunnen zitten. *hugs*
    Bekijk het zo, weer een levenservaring meer ^^ Nu weet je dat je tegen haar alvast niets meer kan zeggen.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Esca schreef:
    (...)
    Dat is echt stom van haar --'
    @Sha ik heb ijn oude GSM niet bij de hand :'D


    Vooral het feit dat ik helemaal niet gezegd heb wat zij heeft gezegd tegen die persoon. Bakkes. En ik let nog zo op met mijn woorden, seriously. Dat is gewoon boel zoeken.
    @Qing: Nou, het was m'n beste vriendin. :'D Maar die verleden tijd heeft ze nu wel dubbel en dik verdiend, ja. Ik bedoel: Iedereen roddelt wel eens, moest ik alles door zeggen wat zij zegt, had ze echt geen leven meer bij ons op school.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Headey schreef:
    (...)

    Vooral het feit dat ik helemaal niet gezegd heb wat zij heeft gezegd tegen die persoon. Bakkes. En ik let nog zo op met mijn woorden, seriously. Dat is gewoon boel zoeken.
    @Qing: Nou, het was m'n beste vriendin. :'D Maar die verleden tijd heeft ze nu wel dubbel en dik verdiend, ja. Ik bedoel: Iedereen roddelt wel eens, moest ik alles door zeggen wat zij zegt, had ze echt geen leven meer bij ons op school.

    Inderdaad, dat is boel zoeken. Ma als ge afspreekt achter de kerk: ge zult nie alleen staan (ik weet niet of julile dat ook zo zeggen, maar dat is hier zo een zinnetje :'D)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Shawn schreef:
    Kan iemand me weer in de appgroep stoppen?


    Hebben jullie een appgroep? ._.


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Iraious schreef:
    (...)

    Hebben jullie een appgroep? ._.


    Yas


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Waarom kom ik met mijn domme kop er nu pas achter dat je gewoon een bedriegster bent? Had ik maar vanaf het begin al de juiste keuzes genomen en nu niet alleen gezeten ..


    "Satan's friendship reaches to the prison door."