• WELKOM IN HET SPAMTOPIC.
    *Dramatisch achtergrond muziekje.*

    × Leonie × Fyrgebraec × 14 ×
    × Marjolein × Lypophrenia × 14 ×
    × Julie × Revolutionary × 12 ×
    × Marie × Malachai × 14 ×
    × Ilona × Hephaestus × 15 ×
    × Floor × Waterhouse × 14 ×
    × Carianne × Equine × 11 ×
    × Yu × Psychopaths × 13 ×
    × Laura × Croodle × 15 ×
    × Xantha × Guarnere × 14 ×
    × Anaïs × Iraious × 16 ×
    × Romée × Roms × 15 ×
    × Sha're × Shawn × 13 ×
    × Xanthe × Esca × 16 ×
    × Leah × Headey × 14 ×
    × Julia × Thrandyball × 14 ×
    × Qing × Uptown × 15 ×
    × Evelien × Calix × 19 ×
    × Jente × Mamihlapinatapa × 14 ×





                U
                ×
                N
                ×
                I
                ×
                T
                ×
                Y

    Username claims
    × Xanthe × Culpeper/Woodhull/Culper ×

    [ bericht aangepast op 10 mei 2015 - 23:00 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik ben Divergent. Dauntless, Candor en Abnegation. Alleen niet zo slim of geschikt voor Amity, oeps.


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Asjdflskdjslskaldjsj. Today. We will get our Clary. Asjsbdksndlandl


    take me back to the basics and the simple life

    Oh my God... Ik ga serieuze beslissingen moeten nemen :/


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Fyrgebraec schreef:
    Asjdflskdjslskaldjsj. Today. We will get our Clary. Asjsbdksndlandl



    OH. McG is één van de producers, he's awesome.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Ughh. ik weet echt niet wat ik moet doen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.



    En toen zag ik mijn tumblr daar staan, wauw.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Ik wil echt gewoon een maand vrij zijn van alles dat er nu gebeurt. Mijn hoofd staat op springen ><


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Coachella schreef:
    Ik wil echt gewoon een maand vrij zijn van alles dat er nu gebeurt. Mijn hoofd staat op springen ><

    ???


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Whatsup, Evelien? :c


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Zoveel. Binnen een maand zijn het examens, en het voelt alsof ik het nooit ga kunnen.
    Dit jaar is mijn laatste jaar in de lagere graad van de muziekschool, en volgend jaar zouden er dan nog extra verplichte vakken bijkomen, gewoon zodat ik 1 uur per week zangles zou kunnen krijgen. Al die vakken vallen in de week, en zolang ik mijn uurrooster voor school niet weet, is de kans er dat ik dat niet eens kan bolwerken. En ik wil niet graag stoppen, want ik doe zang enorm graag.
    Daar komt dan nog eens bij dat ik me vlak na Legally Blonde heb ingeschreven voor het musicalproject in 2015-2016, maar dat zouden repetities zijn op zaterdag van 10 tot 18u, terwijl ik in de muziekschool zaterdags les kan hebben van 10u tot 15u, en dat dus niet meer samen zal gaan.
    Daarnaast ben ik ziek en voel ik me miserabel.
    En nog eens daarnaast voel ik me fucking alleen.

    Ik ga zaterdag proberen te praten met mijn zangleraar voor een eventuele oplossing, en anders ga ik moeten stoppen met de muziekschool. Het musicalproject zou ik erg jammer vinden om te laten vallen, omdat ik met echt supergoede mensen kan samenwerken, maar dan gaan al mijn zaterdagen eraan en nu ben ik bang dat ik school dan nóg minder ga kunnen bolwerken.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Coachella schreef:
    Zoveel. Binnen een maand zijn het examens, en het voelt alsof ik het nooit ga kunnen.
    Dit jaar is mijn laatste jaar in de lagere graad van de muziekschool, en volgend jaar zouden er dan nog extra verplichte vakken bijkomen, gewoon zodat ik 1 uur per week zangles zou kunnen krijgen. Al die vakken vallen in de week, en zolang ik mijn uurrooster voor school niet weet, is de kans er dat ik dat niet eens kan bolwerken. En ik wil niet graag stoppen, want ik doe zang enorm graag.
    Daar komt dan nog eens bij dat ik me vlak na Legally Blonde heb ingeschreven voor het musicalproject in 2015-2016, maar dat zouden repetities zijn op zaterdag van 10 tot 18u, terwijl ik in de muziekschool zaterdags les kan hebben van 10u tot 15u, en dat dus niet meer samen zal gaan.
    Daarnaast ben ik ziek en voel ik me miserabel.
    En nog eens daarnaast voel ik me fucking alleen.

    Ik ga zaterdag proberen te praten met mijn zangleraar voor een eventuele oplossing, en anders ga ik moeten stoppen met de muziekschool. Het musicalproject zou ik erg jammer vinden om te laten vallen, omdat ik met echt supergoede mensen kan samenwerken, maar dan gaan al mijn zaterdagen eraan en nu ben ik bang dat ik school dan nóg minder ga kunnen bolwerken.

    Nawh :c (Ik wou je daarstraks een berichtje te sturen, maar mijn vader heeft mijn gsm helemaal gereset nu en ik ben je nummer dus weer kwijt :'D)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Nu heb je 'm terug ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    I love this song so damn much.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Is er iemand die nog wil meedoen met m'n WvW wedstrijd? : D Ik heb namelijk nog zes deelnemers nodig. ^^

    [ bericht aangepast op 5 mei 2015 - 21:37 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Help me please? Thanks


    take me back to the basics and the simple life