• Wat is Flight Rising?
    Het is een Amerikaanse website waarop je je eigen "clan" kunt beginnen met draken. Je kunt ze vervolgens fokken, ze aankleden met allerlei accessoires, ze laten vechten in het Colliseum en meer. Het heeft wel wat weg van Neopets, eigenlijk. Klik hier voor meer info en klik hier om je aan te melden. Registratie is op dit moment gesloten, sorry! Ze hebben zo nu en dan een periode waarin je je kunt aanmelden, dus waarschijnlijk zal er over een paar weken weer zo'n dag zijn.

    Mensen die een melding willen wanneer je je de volgende keer kunt aanmelden:
    -
    Laat het even weten als je hier graag bij wilt, dan zal ik je een gb'tje sturen wanneer de volgende registration window wordt aangekondigd. (:

    Q'ers op Flight Rising
    Naamswijzigingen doorgeven alsjeblieft.
    Square | Square | Wind
    Aire | Grandina | Wind
    Sivir | Combattant | Wind
    Yayde | Yayde | Wind
    Cwtch | DiNozzo | Arcane
    Friendzone | Novoselic | Arcane
    Madrugada | ColouredWind | Arcane
    Yoda | Yoda | Arcane
    Bloody_Mary | Lazulis | Shadow
    Gonplei | Dracy | Shadow
    Grandfather | DarkSavior | Shadow
    Twisty | Lestrange | Shadow
    Zephyr | Aureolus | Shadow
    McKagan | CheeseCupcake | Lightning
    Elefant | Vinception | Lightning
    Ninuturu | Ninuturu | Lightning
    SPECS | Lyora | Lightning
    Shippings | Vergilius | Lightning
    JamesPotter | JamesPotter | Lightning
    Wyrden | Wyrden | Lightning
    Woodhouse | Lovegood | Water
    Cee | Dadle | Water
    Frosch | Plue | Water
    Adaline | Ruskow | Water
    Nyx | Minaide | Water
    Naesse | Kilicious | Fire
    Assassin | Niksel | Ice
    Sacramental | Momsen | Ice
    Nestor | Nestor | Ice
    Angmar | Elladan | Ice
    Kingslayers | Mercedene | Ice
    Kaj | Marthali | Ice
    Decim | skTiger | Plague
    Sempre | Sempre | Light
    Soundwave | strstrckstrgzr | Light
    Raccoon | Lumineer | Light
    Burgeon | Erieka | Light
    Wiarda | Wiarda | Light
    Beardsley | Antithese | Light
    Valhalla | Biersack | Nature
    Svarog | Svarog | Nature


    Vorige topics
    -1- || -2- || -3- || -4- || -5- || -6- || -7- || -8- || -9- || -10- || -11- || -12- || -13- || -14- || -15-
    -16- || -17- || -18- || -18- || -19- || -20- || -21- || -22- || -23- || -24- || -25- || -26- || -27- || -28- || -29- || -30-
    -31- || -32- || -33- || -34- || -35- || -36- || -37- || -38-

    Ik weet niet of dit al ergens anders staat, maar hier een paar dingen waar je mee kunt beginnen en waarvan het handig is om ze sowieso iedere dag te doen:
    1) Je draken voeren. Door je energy voor drie opeenvolgende dagen boven 80% te houden krijg je allerlei bonussen.
    2) Op "Incubate" klikken bij alle nesten waar je eieren hebt liggen. Je moet dat vijf keer doen en op de zesde dag kun je de eieren laten uitkomen.
    3) Bij "Gather Items" al je beurten opgebruiken. Dit is de voornaamste manier om aan eten te komen voor je draken. Bij Digging en Scavenging kun je allerlei voorwerpen vinden, waaronder soms ook apparel. Ik had zelfs twee keer een ei.
    4) Als je draken hebt met een Familiar, klik dan bij iedere Familiar op dat hartje. Zo bouw je een "band" op en je krijgt er wat treasure voor. Als je een niveau omhoog gaat, krijg je bovendien een kist die je in je Hoard kunt openen en waar soms ook interessante dingen in zitten.
    5) Ga langs bij de Trading Post. Voor Swipp's Swap Stand moet je toevallig net de juiste dingen in je bezit hebben of bereid zijn er geld voor neer te leggen in het Aution House, maar bij Crim's Collection Cart krijg je ieder uur vijf aanbiedingen om dingen te ruilen voor treasure. Let er wel op dat je geen dingen ruilt voor minder dan ze waard zijn; bij voedsel of materiaal is dit eigenlijk nooit zo, maar als je Apparel of Battle Items ruilt ben je weleens slechter uit dan wanneer je het te koop zou zetten in het Auction House.

    Overige tips:
    1) Als je wat tijd hebt en spelletjes wel leuk vindt, moet je absoluut bij de Fairgrounds langsgaan. Je kunt daar per dag maximaal 75.000 treasure verdienen.
    2) Aanvulling van Dauth: Wat ook handig is, is het raffle/weggeef gedeelte op het forum. Moet je zeker eens een kijkje gaan nemen als newbie. Veel mensen geven namelijk gratis spullen/draken weg aan nieuwe leden.
    3) Aanvulling van Dauth: Nog een tip voor mensen die al iets kunnen uitgeven: The Wishing Well. Als je een van iemands wensen vervult, mag je zelf 5 wensen doen. Lees de regels in de eerste post wel heel goed door!
    4) Aanvulling van Dauth: Ik heb gemerkt dat de website altijd even offline is als het 12:00 is geweest. Dit omdat de servers op de achtergrond gerestart worden tegen botters en dat soort dingen. Dit duurt +- 30 minuten. Dus als de tijd op Flight Rising 00:30 is, dan kun je vaak weer inloggen.
    5) Hatchlings worden volwassen ze vijf dagen oud zijn. De eerste middernacht nadat hun leeftijd vijf is, worden het grote draken.

    Een paar handige links:
    x Deze handige guide voor het trainen van draken in het Coliseum, zodat je niet eindeloos op één level vast blijft zitten. Inclusief lijsten met tegenstanders per gebied en de volgorde waarin ze het beste uitgeschakeld kunnen worden.
    x Een lijst met Exaltation Payout by Level op de FR Wiki.
    x Alle drakensoorten op een rijtje op FR, gesorteerd op "rarity" en dus de lengte van hun breeding cooldown.
    x Een kleurenwiel met alle mogelijke kleuren voor draken in FR. Als je twee draken een nest laat leggen moet je hun twee kleuren opzoeken. Alles wat daar op de kortste weg tussenin zit, is een mogelijke kleur voor de kleintjes.
    x Een Flight Rising Colour Predictor die iemand buiten de FR site heeft gemaakt. Werkt hetzelfde als het kleurenwiel, maar dan automatisch. Je hoeft alleen de kleuren van je draken in te vullen.
    x De Scrying Workshop. Er staat gewoon een linkje hiernaartoe in het linkermenu onder Library, maar dit is zo onmisbaar als je kleine draakjes wilt maken dat ik het toch even noem. Onder Assay Bloodlines kun je kijken of twee draken geen familie van elkaar zijn, bij Foresee Progeny krijg je vier mogelijke kleintjes van twee willekeurige draken te zien (zorg wel dat het ook echt draken zijn die samen kúnnen breeden!) en bij Predict Morphology kun je zelf alle details over een draak opgeven en krijg je een plaatjes van hoe die draak eruit zou zien.
    x De Flight Rising Wiki. Ik heb al naar een specifieke pagina gelinkt, maar de hele Wiki staat vol met nuttige en interessante informatie, dus het is een uitgebreider kijkje waard.


    De Flight Rising story voor de verkoop en gezochte draken!

    [ bericht aangepast op 17 mei 2015 - 20:54 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Square schreef:
    (...)

    Nou ja, ik ga er vanuit dat ze weten wat ze doen. :Y) Ze openen de aanmeldingen juist omdat ze denken dat ze het wel aankunnen, anders zouden ze daar niet aan beginnen.


    Daar heb je een goed punt, haha :Y)


    26 - 02 - '16

    Dus, dan wordt de drakenverkoop weer wat beter :Y)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Allemaal heel erg bedankt!
    @Elefant, hoeveel wil je voor je eerste cryface nocturne male?

    En ja, ik ben over enkele draken aan het nadenken!
    Vooral deze 2:


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Yoda schreef:
    Allemaal heel erg bedankt!
    @Elefant, hoeveel wil je voor je eerste cryface nocturne male?

    En ja, ik ben over enkele draken aan het nadenken!
    Vooral deze 2:


    Wat zou je er voor willen betalen? :)


    (en oh, die noc onder je spoiler, ik ging even haar bloodlines checken met die male die jij wil (denk ik dan) en ze zijn geen familie en of ze mooie babys maken kan ik niet zien want fr ligt er nu opeens uit maar ik denk het wel)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Elefant schreef:
    (...)

    Wat zou je er voor willen betalen? :)


    (en oh, die noc onder je spoiler, ik ging even haar bloodlines checken met die male die jij wil (denk ik dan) en ze zijn geen familie en of ze mooie babys maken kan ik niet zien want fr ligt er nu opeens uit maar ik denk het wel)

    Daarom wil ik graag jouw male :Y)

    Eeeeh.. 30k okay?
    Ik heb de prijs puur en alleen gebaseerd op hoe mijn eigen cryface nocs verkocht zijn de vorige keer, dus als je meer wilt, moet je het zeggen!


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Yoda schreef:
    (...)
    Daarom wil ik graag jouw male :Y)

    Eeeeh.. 30k okay?
    Ik heb de prijs puur en alleen gebaseerd op hoe mijn eigen cryface nocs verkocht zijn de vorige keer, dus als je meer wilt, moet je het zeggen!


    Ik vind 't prima :) (ik verkocht ze altijd in 't AH voor 60K of 70K haha maar de laatste tijd verkoopt dat niet meer, 30K is prima ik moet er toch vanaf en nu weet ik dat ie in 'n goed huisje terecht komt.)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik vraag me serieus af wat de admins dachten toen ze een nieuwe reg window aankondigden. 'FR is supertraag en crasht elk halfuur, laten we nieuwe mensen toelaten in plaats van dit eerst te fixen!' ofzo. Denk ik.

    Ik vind het leuk dat er nieuwe mensen komen, er zijn ook mensen die ik ken die graag willen joinen en dat vind ik geweldig. Maar de site is ontzettend traag (hij laadt bij mij enkel de voorpagina momenteel en dat al ruim een uur) en hij crasht constant. Zou fijn zijn als dat probleem eerst aangepakt zou worden voordat ze nieuwe mensen toelaten ;x Ik hoop dan ook dat, als het niet opgelost is voor de reg window, dat ze hem verzetten. Want zoals het nu gaat, kunnen er enkel problemen van komen.

    Edit; Ik las net dat ze alle problemen gaan oplossen voor de nieuwe reg window op de blog van één van de admins. Dat is al een hele opluchting. En mocht de site er tijdens greenskeeper langere tijd uitliggen, dan zullen ze die ook verlengen.

    [ bericht aangepast op 14 mei 2015 - 11:41 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    FR wil bij mij niet eens laden :')


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    ^ 't Is echt irritant. Ik wil kunnen spelen! :p

    Watvoor mensen zitten er eigenlijk achter de schermen van FR?
    Mensen die dit als hobby hebben of door een klein bedrijfje? Ik vraag me dat af omwille van de lag en reg windows. Het lijkt me dat ze niet genoeg inkomsten hebben om de servers te upgraden, of is dat maar schijn?


    Let the Night embrace you

    phuh, ik kan er ook niet meer op :c


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Nyx schreef:
    ^ 't Is echt irritant. Ik wil kunnen spelen! :p

    Watvoor mensen zitten er eigenlijk achter de schermen van FR?
    Mensen die dit als hobby hebben of door een klein bedrijfje? Ik vraag me dat af omwille van de lag en reg windows. Het lijkt me dat ze niet genoeg inkomsten hebben om de servers te upgraden, of is dat maar schijn?


    Hij ligt er echt al de hele ochtend uit, echt belachelijk. En ze laten ook helemaal niks weten, helemaal nergens. Dan heb je facebook, tumblr en twitter en alle admins zelf hebben ook tumblr, maar niemand laat wat weten D:

    En het zijn mensen die daadwerkelijk een eigen bedrijf hebben en de site zo hebben opgestart. Ze hebben een programmingteam en een artist team. Komt overeen met wat Rutger heeft alleen dan met heel wat meer mensen.

    Ze hebben de afgelopen dagen blijkbaar dingen geïmplementeerd waardoor de site nu steeds traag is en uitvalt. Maar ik vind dit wel echt belachelijk ondertussen. I'm just sitting here like


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Interessant. ^^
    Maar hij zou nu wel inderdaad mogen terugkomen. Dan is het eens net een vrije dag. -_-
    Misschien hebben ze het niet door omdat het daar nacht/vroege ochtend is?

    Edit: nu staat er wel een bericht over op de FB pagina.

    We are currently investigating the cause of the site outage. We are working to bring the site back up as soon as possible. We apologize for the inconvenience and thank you for your patience while we work.

    [ bericht aangepast op 14 mei 2015 - 14:25 ]


    Let the Night embrace you

    Het ziet er naar uit dat ze bezig zijn het op te lossen.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Gosh, ik zit echt al de hele tijd te wachten tot ik erop kan... Had dit niet dinsdag kunnen gebeuren ofzo :') dan had ik wat geconcentreerder mn hw gemaakt.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    flightrising:


    Earlier this morning the site experienced extended unexpected downtime. We were able to bring the site back up temporarily but discovered an additional error shortly after.

    Our engineers are working to bring the site back up fully as soon as possible. We are sorry for the inconvenience and any frustration this has caused. Thank you for your patience while we work.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.