• Hiizx!
    Heel moeilijk om de situatie uit te leggen.
    Ik ga dit heel vaag doen, dus probéér te volgen.
    -Er is een jongen,
    -Ik vind hem leuk,
    -Ik ken zijn naam,
    -Ik heb hem één keer op netlog aangesproken,
    -Op school hebben we nog nooit gepraat,
    -Ik durf niets te doen (Dus zeg ook niet dat k iets moet doen, dat durf ik niééét!)
    -Ik denk echt constant aan hem (Hij is echt geen moment uit m'n gedachten!)
    -Ik weet niet wat hij van me vind,
    -Wat ik voor hem voel? Simpel:
    -Knikkende knieën
    -Hart gaat echt sneller kloppen,
    -Gloeiende wangen,
    -Een leeg/licht hoofd (weet nou niet of dat aan hem ligt maargoed XD)

    Zeggen jullie het dus maar, ben ik nu verliefd? Kan eigenlijk toch helemaal niet, ik ken alleen z'n naam, meer niet. Dus ik kan niet verliefd zijn, of wel?
    Ik weet echt niet meer wat te doen. Ik zou hem dolgraag leren kennen, maar volgens mij is hij even verlegen als ik...
    Ik vind het vreselijk want op deze manier kom ik natuurlijk geen stap verder...

    ps: 'k heb m'n naam veranderd. AGAIN...


    Moof

    Hmmm... wel zo'n dingen heb ik ook vaak, maar je mag ehm best je crush noemen. Maar zeg niet dat je verliefd op hem bent, want dat zorgt voor problemen [/neem het van mij aan] !!


    What's wrong whit loving someone?

    Gij zijt egt wel verliefd!!!

    Komop meid, ga ertegen babbelen ,zeg hoi ofz, Maar zeker niet zeggen dat je een crush op hem hebt! anders is hij misschien gaan lopen met een ander!!
    En ik denk dat jij geen zin hebt om met een gebroken hard rond te lopen!
    en als hij niet van je houdt is hij homo xD

    U bent verliefd.
    Daarmee heet ik welkom in verliefdheidland.
    Of liever gezegd paradijs, soms kun je het geen paradijs noemen. In mijn plaats dan, want ik voel me zo als ik bij hem in de buurt ben:

    -ik word rood (lichtjes dan.)
    -een raar gevoel in mijn maag
    -ik krijg ook gloeiende wangen
    -het zweet breekt uit
    -ik word ook lichtjes

    allemaal kenmerken van LIEFDE.
    geef het maar toe.

    ×


    we've only said goodbye with words

    Verliefd , Kans Waggeee <333!!


    Happiness is a perfume you cannot pour on others without getting a few drops on yourself

    Als je verlegen bent , glimlach dan naar hem. Dan weet hij dat jij geintereseerd bent, en verder zie je wel. Je hoeft niet meteen op hem af te stormen.

    verliefd, spreek hem gewoon aan..

    Ik zit bij mijn crush in de klas :Y)
    Ze is superlief enzo ;o en als het film is ofzo, is hte altijd leuk als ik naast dr zit (A) en nee ik zeg niet wat ik bedoel, dat feit is nu eenmaal heel leuk, en ik wil het voor mezelf houde XD
    en als ze gwn in me zicht zit dan kijk ik meer naar haar dan naar het scherm xD


    & yes, she know i have a crush on her.


    We're all going to hell, and I am driving the bus

    Ik denk dat je het beste zelf kunt beoordelen of je verliefd bent..
    Stap gewoons eens op hem af O:
    Dan heb je de kans dat je afgewezen wordt, maar als je niks doet krijg je hem niet én weet je niet hoe hij over je denkt.
    Sowieso zal hij je denk ik niet afwijzen als je gewoon zelfverzekerd overkomt ;-]
    Veel succes.


    Mew <3

    ik heb da ook me een jongen xD
    kken ook alleen zijn naam 'nal en kweet ook nii 'fdak verliefd ben. irritant é :p
    x


    I guess sometimes you have to lie to find the truth

    YOU'RE IN LOOOVE!!! x3

    vraag anders of een vriendin ongemerkt info kan krijgen x3

    [als je een vriend van hem kent is dat nog beter]


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    VERLIEFD!

    Ik heb hetzelfde probleem met een vriend. Ik weet dus niet of ik verliefd ben of niet -_- Hij is lief en knap, en als iemand iets verkeerd over hem zegt gil ik tegen diegene. Ik weet niet of het een gewone vriend is ofdat ik er verliefd op ben x'D

    X


    Let's do this poo

    Ik hb presies hetselfde als jij ,afgezien van dat netlog gebeuren :S


    Crack a bottle