• Na dit plaatje en een gesprek op Whatsapp met een paar van mijn goede Hobbitvrienden van Quizlet, kon ik het niet laten om mijn username te veranderen naar dit :Y)

    Nou, "Om het topic nog een beetje nuttig te houden, blabla". Hebben jullie ooit eens zulke idiote usernames gehad? :'D


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Klinkt toch nog goed, right? :')


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Mechanic schreef:
    Wow, gewoon, wow.


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Het maakt mijn dag iedere keer opnieuw als ik me realiseer dat we in een wereld leven waar bepaalde mensen met een enorm tekentalent de tijd en moeite nemen om, onder andere, iets te creëren wat alleen kan worden beschreven als een vrij expliciete afbeelding van een onverklaarbaar naakte en op een sloopkogel zittende elfenkoning uit fantasyboeken die meer dan een halve eeuw oud zijn. Prachtig. (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Het maakt mijn dag iedere keer opnieuw als ik me realiseer dat we in een wereld leven waar bepaalde mensen met een enorm tekentalent de tijd en moeite nemen om, onder andere, iets te creëren wat alleen kan worden beschreven als een vrij expliciete afbeelding van een onverklaarbaar naakte en op een sloopkogel zittende elfenkoning uit fantasyboeken die meer dan een halve eeuw oud zijn. Prachtig. (krul)


    + dat er idioten bestaan die zich laten inspireren door deze afbeelding en besluiten dat er best usernamemateriaal in zit. ^-^


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Ik zal het verhaal nog erger maken. Deze foto is haar whatsapp achtergrond.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    TOMLlNSON schreef:
    Ik zal het verhaal nog erger maken. Deze foto is haar whatsapp achtergrond.



    ... For real? o.O'


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    TOMLlNSON schreef:
    Ik zal het verhaal nog erger maken. Deze foto is haar whatsapp achtergrond.


    EVAAAAAAAA.... Zomaar. Dat was geheim.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    GandalfTheSexy schreef:
    (...)


    ... For real? o.O'


    Yeah... Hehe x]


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Hahaha lekker origineel joh!
    Maar werkelijk dat er mensen zijn met deze fantasie om de elfen koning op een sloopbal te tekenen in zijn naki!! Ghenene geniaal :Y)


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Ylimielisyys schreef:
    (...)

    + dat er idioten bestaan die zich laten inspireren door deze afbeelding en besluiten dat er best usernamemateriaal in zit. ^-^


    HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA. :')


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Thrandyball schreef:
    (...)

    EVAAAAAAAA.... Zomaar. Dat was geheim.

    Hehehehehehehhehe.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.