• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 17:18 ]

    Ik kan al meer dan een half jaar geen baan vinden. Ik denk dat het bij mij komt omdat ik verlegen ben en bijna 18. Ik ben nu ook gewoon te oud voor vakken vullen. Ook heb ik regelmatig te horen gekregen dat ik niet wordt aangenomen vanwege mijn schooltijden (want blijkbaar is werk belangrijker dan school :/). Ik ben nu gewoon gestopt met zoeken. Ik vind mijn examen belangrijker.


    Seasons will change, but I shall remain

    Dat klinkt heel frustrerend. Ik heb er geen ervaring mee dus kan zo ook niet zeggen waar het aan zou kunnen liggen...
    Ik werk nu bij de Intertoys en dat is heel erg leuk. Ik hoefde niet eens te soliciteren, omdat we de eigenaar van het filiaal kennen en zij mij meteen aan wilden nemen nadat mijn moeder ze een berichtje had gestuurd. Maar ik denk dat ik daar ook gewoon wel heel veel geluk mee heb gehad.

    Echt heel herkenbaar dit. Ik werk nu bij een schoonmaakbedrijf, maar mijn 2e contract wordt niet verlengd. Ik heb al 6 sollicitaties verstuurd en ik hoor niks, of ik krijg terug dat ik ben afgewezen. Mega frustrerend. Ik snap ook niet waarom ze me niet willen. Ze vragen altijd voor koopavonden, zaterdagen, eventueel koopzondagen en schoolvakanties, dan kan ik, maar toch moeten ze me niet op een of andere manier.


    "I hope one day you're as happy as you're pretending to be"