• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 7 mei 2015 - 23:42 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    I love rain. I fucking love it.


    † Love? I want to sleep.

    Prima, dan reageer je toch lekker niet. Het is niet alsof ik iets anders had verwacht.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik heb zo'n zin in vandaag, maar ik ben ook supermoe en wil terug mijn bed in, bleh.


    Your make-up is terrible

    Ik heb zo'n hekel aan dit soort opdrachten +.+


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Want een 3 jaar verschil maakt iemand ook ontzettend oud. -.-"


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Ik wil huilen en ik ga vanmiddag ook ongelooflijk hard huilen. Ik wil niet dat Lise terug gaat naar Noorwegen. Eerste persoon dat ik hier heb bevriend en de werkelijkheid komt met de dreun van een vogel die tegen je raam aan vliegt mijn leven binnen zeilen: binnen nu en een maand zal iedereen vertrekken en wie weet wie ik dan nog ooit zal zien.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Mijn achterburen maken echt áltijd wel herrie. Urgh.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    KERMIS!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Louis Theroux je bent een zegen voor deze wereld. Naast het feit dat ik altijd blij wordt van je documentaires, leer ik er ook nog eens veel van en ik ben heel blij met deze nieuwe


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ik wil Ant-Man, Civil War en *InsertalltheothercomingMarvelMovies*


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Ik bedenk me nu pas, dat wenkbrauwen eigenlijk een heel raar woord is?


    I'll stop laughing as soon as it stops being funny

    Ik moet echt nog heel veel voor school doen maar ik heb echt geen concentratie.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Man, dit essay is SAAI.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Jip je hebt nog maar drie dagen voor twee boekverslagen DOE WAT.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Nu zij weg is praat je wel.