• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 7 mei 2015 - 23:42 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Omg, ik wist niet dat ik een nummer van Taylor Swift leuk kon vinden. Nu haat ik mezelf echt x_x


    † Love? I want to sleep.

    Als ik toch naar een concert van Bastille kon <3


    I'll stop laughing as soon as it stops being funny

    Aan de ene kant wil ik je vergeven. . . Maar aan de andere kant ook niet.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Ik ben nog nooit zo bang geweest.


    16 - 09 - '17

    Het was zo raar en onwerkelijk en tegelijkertijd zo ontzettend confronterend om je zo te zien... Ik mis je echt nog elke dag


    In my life I had so many setbacks, but oh darling, recovery is so much better.

    Hyakuya schreef:
    'And I love their clothing and their style.'
    'Silk.'
    'Yes... silk actually came from China.'
    'Point for you.' Haha. :')



    yay Louis


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Uit uit uittt


    i put the fun in funeral

    Misschien ben ik gewoon te moe en ligt het daaraan, maar stiekem vind ik het toch wel wat vreemd dat je besluit op onze bank te blijven zitten terwijl wij met de hond lopen en daarna als ik vraag wat je wilt doen en op zoek ga naar een film, opeens zegt dat je toch moe bent en naar huis gaat. :x


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Waarom kan ik dit niet schrijven?


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Please don't ask me that. Ik heb je al eens uitgelegd waarom ik niemand mijn beste vriendin noem en het is niet omdat ik op die fuif - toen ik dronken was, mind me - zei dat je mijn beste vriendin was, ik van gedacht ben veranderd. This isn't a fair question. If I say yes, I'd be lying. If I say no, I would break your heart.


    kindness is never a burden.

    Portmanteau schreef:
    (...)


    yay Louis


    Yes. Zijn documentaires zijn zo goed. Moet hoognodig er weer eens een paar herbekijken.
    Ik moest zeggen dat ik me ontzettend irriteerde in deze documentaire aan Camille/Cole. Ik zat zowat te schreeuwen dat ze moesten vragen aan hem of hij ooit iets had gehoord van non-binary. Haha.

    OTOFT: Morgen naar de kapper en ik zo nerveus. :')


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    BoromirOfGondor schreef:
    Waarom kan ik dit niet schrijven?


    Dat kun je weeel. *O*


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Kl*tezooi dit is nou al de tweede keer (huil)


    Discipline is the bridge between goals and accomplishment.

    Morgeeeeeeeeeen. C;


    Caution first, always.

    Hyakuya schreef:
    (...)

    Yes. Zijn documentaires zijn zo goed. Moet hoognodig er weer eens een paar herbekijken.
    Ik moest zeggen dat ik me ontzettend irriteerde in deze documentaire aan Camille/Cole. Ik zat zowat te schreeuwen dat ze moesten vragen aan hem of hij ooit iets had gehoord van non-binary. Haha.

    OTOFT: Morgen naar de kapper en ik zo nerveus. :')


    ja ik ben dol op Louis, ik heb bijna al zijn documentaires. Dat Camile/Cole gedeelte was inderdaad wat vaag, maar ik denk dat haar/zijn ouders een beetje vertekend beeld van de situatie gaven en dat Louis gewoon een beetje probeerde te peilen wat het kind er nou zelf van vond.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.