• Okee mensen , dit moet even xD
    er zijn van die mensen die wannabe tokio hotel fan zijn en als ze fan zijn alleen maar om tom bill georg of gustav niet eens om de muziek ! wat dan noghet erste is , is dat ze 2 of 3 weken '' fan '' zijn en dan opeens niet mer dan is het nee bill is een wijf dit en dat en zus en zo. omdat bill nu van haar en styl is veranderd zijn er ook heel veel van die meisjes die zeggen: ow gadver nu is het net een gay dit en dat , dan denk ik bij mezelf: uhh .. ben je nou fan of niet , accepteer bill zoals die is toch ? je bent tog fan om de muziek en natuurlijk ook om de jongens , maar je gaat tog opeens niet meer niet fan zijn als iemand van een band kwa styl en uiterlijk veranderd? of licht dat aan mij, kijk jou vriendinnen zeggen tog ook opeens niet : ow je bent naar de kappre geweest nou sory ik vind het echt niet mooi ik ben je vriendin niet meer, ik weet het het is anders maar het komt op hetzelfde neer. toch ?
    of heb ik nou z`n ongelijk en aan die mensen heb ik dus echt een HEKEL ! ben fan of ben niet fan en niet iemand die fan is van hoe ze eruit zien en als iemand veranderd kwa haar of weet ik veel wat niet meer fan zijn, dan ben je gewoon een wannabe-fan

    Xx Moniquee :)

    Ik ben al fan sinds... Sinds schrei xD
    Maar ja..
    Ik vind dat je helemaal gelijk hebt! =o
    Die wannabe's moeten niet zo zeiken over Bill's nieuwe style, hij is goed zoals hij is. En hij verandert alleen iets aan de buiten kant, niet aan de binnenkant :]
    XxX


    all I want for christmas is a girlfriend

    kbn echt al heel lang fan [oktober 2005(A).. ja k kende ze ookal vn develish enz x) ]
    en hoevaak is bill wel niet veranderd? niet alleen bill trouwens.. georg is ook aardig veranderd xD
    maar kblijf trouwe fan (A)
    tgaat tog niet álleen om hoe ze eruit zien.. ook als ze allemaal heel lelijk enz waren was ik fan.. x) kzou dan alleen niet zoveel posters in me kamer hebben hangen

    Ik ben ook fan sinds schrei. Nouja dat is hun 1e liedje wat ik hoorde, en dat was in 2006 of net nog 2005.
    Maar ik geef toe dat ik dat kapsel ook echt niet 100% geweldig vind, maja.. Het staat hem wel lief, en het is zijn kueze, toch? :]
    Net zoals Tommie al zei;;
    tgaat tog niet álleen om hoe ze eruit zien.. ook als ze allemaal heel lelijk enz waren was ik fan.. x) [strike] kzou dan alleen niet zoveel posters in me kamer hebben hangen [/strike]
    - mee eens

    xxx



    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik vind die mensen egt niet leuk, zo een ken ik er ook een, dan zegt ze zo van:''Tom is een lekkerding, Bill valt mee, gustav ook wel, maar Georg die is gewoon kut en bijna eng'' ofzow, en fa zei een keer: " durch den monsun is egt een kei leuk nummer:D" en toen zei zij:" dat is egt een kutnummer:O" ok, ieder zijn eigen mening, maar tog... je bent fan of nie...

    dat er nummers tussen zitten die je wat minder vind is wel normaal, maar een v/d nummers egt kut vinden, is wel heel erg overdreven...

    "zoals de wind waait, waait m'n jasje" ;) *srry mense, die moeste we laatst kenne voor een so xD (betekent dat iemand snel van mening verandert:P)



    My fairytail stinks, does yours?

    (was net fa + emmy die t typten xD)


    My fairytail stinks, does yours?

    Ik ken zoiemand. Ik werd fan van TH, en dat meisje vond alleen Bill leuk, en het liedje Monsoon, verder NIKS! Onder de les zat ze altijd naast mij en luisterde ze stiekem steeds monsoon, en sorry maar ik werd er een beetje gek van, want ze deed écht dom. Ze wilde posters, maar ik gaf niet! wat denk jij >,< Waar ik een jaar voor gespaard heb geef ik niet zomaar weg! Nu is ze geen fan meer, en weetje hoelang ze fan wás? ; 2 weken -_-''


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    dan bén je dus geen fanXD

    Ik vind het ook stom als je maar van een lid vd band 'fan' bent, en de anderen niet leuk vind.

    En ik vind het ook belachelijk dat er mensen zijn die de Duitse liedjes niet leuk vinden. (hallooo,, th IS Duits!)


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    je hebt helemaal Gelijk by my op sgool zitten ook wannabes ik heb egt een hekel aan ze de ene 3 weken zijn ze goth en de andere 3 weken huppel en ik lied een x zo'n liedje luisteren zegt ze iewl en toen zei ik dat het van TH was zegt oow koewl van Tomii bla bla bla

    Ik heb ook echt een hekel aan wannabee-fans.
    Maar het is ook irritant als je mensen hebt die de liedjes wel leuk vinden, maar niet downloaden ofzo omdat hij/zij ze lelijk vind -.- Wat heeft uiterlijk er nou weer mee te maken? Het gaat toch om de muziek?


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    euh... noem mij dan maar een wannabe, wnt in het begin der tijden (toen ik ooit fan was geworden ^^) was ik gek van hun muziek, maar vond ik Bill maar een raar geval... (lees: een beetje erugg vrouweljk) maar dat duurde maar 2 dagen fzo xD dan begon ik opeens respect te tonen voor zn stijl, en vond ik het eiglk wel sjiek dat hij zo zn eige stijl durft te creëre... and the rest is history ^^ ik werd gek van Bill! x3 en nu zn haar nieuw is, ben ik nii minder fan.. daarvoor ben ik al Te lang zot van hem, om nu af te haken.. maar ik heb wel ffe naar mn mede fan-vriendin gebeld, om er over te babbele, wnt ik voelde me tog niiet egt geweldig bij et feit da Bill zo wa verandert is.

    dus ik was in het begin fan om de muziek, nu OOK om de jongens ^^

    mn vriendin is dik wannabe <_< ze stond te huilen op de tmf-awards toen Tom op kwam, maar als iemand haar nu vraagt of ze fan is, ontkent ze heel erg fel! o.O dat haat ik wel..

    Bij mij op sgool is er een meisje die erg fan is van TokioHotel [ik ook:P]. Maar zij zegt tgn iedereen.
    TOKIO HOTEL SUCKT!! of BILL IS EEN MEISJE!! en nog wat dingens...
    Maar tgn mij heeft ze gezegt. Jaa!ik ben fan van Tokio Hotel, maar dat is zo stom dat iedereen dat dan weet! Ik dacht zo in mijn eigen. OMG! Schaam gij soms dat gij fan zijt van TH?!O.o

    Voor mij kan da niet sgelen!
    De mensen mogen weten dat ik een TH-fan ben!

    Ivy x.

    Bill zen haar is gewoon nii mooii
    En toch ben'k ng fan ze
    Ge zegt toch zelf da ge nii aleen maar fan moet zijn om Bill maar om de muziek xD
    Dus ja.
    En mense die alleen fan zijn vn Bill & Tom zijn dom.

    Totally gelijk!!
    1st zijn ze Fan omdat ik Fan vn hun bn...dan gaan zeff me een Hater praten,en inees hate ze Hun ook,Kome ze trg bij mij staan is het TH dit,TH dat...
    echt ni Normaal meer...
    xx(K)


    everybody needs a song.

    HELEMAAL MEE EENS!

    Je bent het of niet,
    maar ik ben hét toch
    echt! Tokio hotel fan ^^

    ik vond het vorige mooier.. Maar dat is mijn smaak. Als hij zich er mooier/beter in voelt dan moet hij dat vooral doen!! En ik ben toch fan om de liedjes...!!


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42