• Okee mensen , dit moet even xD
    er zijn van die mensen die wannabe tokio hotel fan zijn en als ze fan zijn alleen maar om tom bill georg of gustav niet eens om de muziek ! wat dan noghet erste is , is dat ze 2 of 3 weken '' fan '' zijn en dan opeens niet mer dan is het nee bill is een wijf dit en dat en zus en zo. omdat bill nu van haar en styl is veranderd zijn er ook heel veel van die meisjes die zeggen: ow gadver nu is het net een gay dit en dat , dan denk ik bij mezelf: uhh .. ben je nou fan of niet , accepteer bill zoals die is toch ? je bent tog fan om de muziek en natuurlijk ook om de jongens , maar je gaat tog opeens niet meer niet fan zijn als iemand van een band kwa styl en uiterlijk veranderd? of licht dat aan mij, kijk jou vriendinnen zeggen tog ook opeens niet : ow je bent naar de kappre geweest nou sory ik vind het echt niet mooi ik ben je vriendin niet meer, ik weet het het is anders maar het komt op hetzelfde neer. toch ?
    of heb ik nou z`n ongelijk en aan die mensen heb ik dus echt een HEKEL ! ben fan of ben niet fan en niet iemand die fan is van hoe ze eruit zien en als iemand veranderd kwa haar of weet ik veel wat niet meer fan zijn, dan ben je gewoon een wannabe-fan

    Xx Moniquee :)

    Ben bijna 1 jaartje fan :$
    tja je hebt TH-fans
    en je hebt Bill/Tom fans altijd
    meestal vallen de wannaB's altijd op T&B en G&G bestaat dan nie -_-" zo dom
    ik ga met zo eentje naar Werchter Boutique -___-


    death to the one at the end of the serenade.

    Ben bijna 1 jaartje fan :$
    tja je hebt TH-fans
    en je hebt Bill/Tom fans altijd
    meestal vallen de wannaB's altijd op T&B en G&G bestaat dan nie -_-" zo dom
    ik ga met zo eentje naar Werchter Boutique -___-


    JOIN THE CLUB
    ik ook met zo iemand naar WB
    ze is o-zo-verliefd op Bill
    heb da meiske al een paar keer willen wakker schudden ma het lukt nie -.-'
    [ woew op WB ben ik ook 1 jaartje fan (yeah) ]

    Helemaal gelijk;)


    <3

    ik ben al fan sinds... :P begin ?? :O:P zoiets :P

    Ik ben het echt met je eens !! Bij 4 maart was er een meisje die kende alleen monsoon en wist wie Tom en Bill waren ! Das tcoh hartstikke stomm!! Geef dat kaartje dan aan een echte fan en niet aan zo'n neppe.

    Ik ken Tokio Hotel zelf al sinds gr.6 ofzo en ik en ik ga nu al naar de 3e. Moet je na gaan hoe lang dat al is..

    xx

    ik ben nog maar een paard maanden fan. eerst was het ook om alleen om de jongens,, maar nu ben ik ook helemaal verslaafd aan de muziek.
    in die nacht is mijn favo, samen met der letzte tag.

    ik ken iemand die volhoud dat ze fan is, maar ik vroeg of ze in ons filmpje georg wou spelen; en toen zei ze datie lelijk was^^ zo superwannabe! kscheld haar nu altijd uitvoor wannabe ^^

    nouja een paarmaanden.. 11 maanden x)

    ik vind bill's kapsel ook niet egt mooi meer maar dt is zijn keus !
    hij veranderd alleen zijn uiterlijk, niet zijn innerlijk ! pfff en ja je bent toch niet alleen fan om de jongens maar ook om de muziek ? die mensen die dn geen fan meer zijn zijn egt stom ! egt wannebe ! brrr


    when words fail, music speaks.

    Jaa. Dat is echt kansloos..
    Maar wij hadden op de basisschool ook zo'n wijf.
    Mn bf en ik waren. (ZIJN!!) fan. En zegt ze zo; ik denk dat ik misschien ook maar fan word van tokio hotel.
    WTF. Alsof je zo even denkt: Ag, laat ik eens fan worden!
    En dat terwijl je allen monsoon kent. :S
    zo zielig..;s


    AAP

    Ik ben nooit echt fan geweest maar ik weet er wel alles van. TH is wel geinig. En je hebt gelijk ja! Mensen zijn dan zogenaamd fan en om dat nieuwe kapsel in één keer niet meer, dat noem je toch niet fan??.. nou ja, moeten ze zelf weten hoor.. (doeg)

    xXx Zeith