• Okee mensen , dit moet even xD
    er zijn van die mensen die wannabe tokio hotel fan zijn en als ze fan zijn alleen maar om tom bill georg of gustav niet eens om de muziek ! wat dan noghet erste is , is dat ze 2 of 3 weken '' fan '' zijn en dan opeens niet mer dan is het nee bill is een wijf dit en dat en zus en zo. omdat bill nu van haar en styl is veranderd zijn er ook heel veel van die meisjes die zeggen: ow gadver nu is het net een gay dit en dat , dan denk ik bij mezelf: uhh .. ben je nou fan of niet , accepteer bill zoals die is toch ? je bent tog fan om de muziek en natuurlijk ook om de jongens , maar je gaat tog opeens niet meer niet fan zijn als iemand van een band kwa styl en uiterlijk veranderd? of licht dat aan mij, kijk jou vriendinnen zeggen tog ook opeens niet : ow je bent naar de kappre geweest nou sory ik vind het echt niet mooi ik ben je vriendin niet meer, ik weet het het is anders maar het komt op hetzelfde neer. toch ?
    of heb ik nou z`n ongelijk en aan die mensen heb ik dus echt een HEKEL ! ben fan of ben niet fan en niet iemand die fan is van hoe ze eruit zien en als iemand veranderd kwa haar of weet ik veel wat niet meer fan zijn, dan ben je gewoon een wannabe-fan

    Xx Moniquee :)

    Ik ben al fan sinds... Sinds schrei xD
    Maar ja..
    Ik vind dat je helemaal gelijk hebt! =o
    Die wannabe's moeten niet zo zeiken over Bill's nieuwe style, hij is goed zoals hij is. En hij verandert alleen iets aan de buiten kant, niet aan de binnenkant :]
    XxX

    hij verandert wel aan de binnekant xD

    er zijn een paar mensen op mijn sgool die fan zijn van TH en ze hebben een trui maar durven die niet dragen voor de opmerkingen die ze krijgen
    ik daarintegen draag mijn trui met trots
    en tegen iedereen die er iets op heeft te zeggen geef ik een grote mond

    ik vond hoe die het had ook veel mooier !
    dat was echt bill , hoe bill is, en omdat die niet bang is om zichzelf te zijn , en om te doenwat diw ilt ( kwa kleding en haar ). nu heeft die nieuw haar, dat is ook wel bill, maar het is heel anders. maar dat betekend tog niet dat je neit meer fan bent ! zo is een meisje bij mij op school '' fan '' iets wat ik vreselijk haat !

    we zijn het er wel heel erg mee eens hier mensen (A)
    TOKIO HOTEL 4 EVER !! :D

    zo zijn er bij mij ook mensen op school ¬¬
    als ik met me trui of vest aan loop roepen ze tokio hotel ¬¬ ja soo :D ik ben trots op me trui , als je ergens fan van bent , schaam je dan niet om die kleren ook te dragen koop ze anders niet toch , heb je ook geen problemen , maar zo zijn erheel veel mensen omdat de meeste mensen tokio hotel voor gotc vinden ¬¬ dus ? what`s the problem ?
    je bent toch fan

    mee eens! :)


    Träume sind wirklich!!

    ik word op school gepest omdat ik fan ben ik trek me der tog niks van aan maar tog ligt het me wel is egt dwars dat ik kwaad word maar me vriendinnen weten me altijd op te fleuren om allemaal foto's en plaatjes van Gustav voor me neus te leggen :P


    Summer Love.

    Ik ben al fan sinds... Sinds schrei xD
    Maar ja..
    Ik vind dat je helemaal gelijk hebt! =o
    Die wannabe's moeten niet zo zeiken over Bill's nieuwe style, hij is goed zoals hij is. En hij verandert alleen iets aan de buiten kant, niet aan de binnenkant :]
    XxX

    hij verandert wel aan de binnekant xD

    Als je bedoelt dat hij volwassener word, dan oké
    Maar egt.
    Dat ene zinnetje maakt me echt chaggi -_-


    all I want for christmas is a girlfriend

    Haha xD welke xD
    en hij verandert alleen iets aan de buitenkant niet aan de binnenkan .. ?

    Ik vond zijn vorige mooier,maar ik blijf fan :D

    ben fan sinds DDM, hhou het al best lang vol dusXD
    maar het gaat mij egt om de muziek. dat de jongens er goed uitzien is een leuk extraatje... maar hoeft niet egt.


    I am an idiot, I move.

    Oh god, breek m'n bek niet open, dan komt er weer een preek uit van 2 A4'tjes. O.O
    ik heb er een hekel aan, ze verpesten het fan-zijn voor mij.

    ben fan sinds DDM, hhou het al best lang vol dusXD
    maar het gaat mij egt om de muziek. dat de jongens er goed uitzien is een leuk extraatje... maar hoeft niet egt.


    oja: ik ben het egt ontzettend met je eens!!! heb ook zoveel van die wannabefans in mijn klas:@ een half jaar geleden liepen ze de hele dag monsoon te zingen en nu: Tokio Hotel? blugh... wat ene wijven!


    I am an idiot, I move.

    Dus ik ben pas fan sinds Monsoon
    Nu kan je me Monsoon-slet gaan noemen
    like I care XD
    maargoed ik ben niet zo iemand die van de daken gaat schreeuwen TOKIO HOTEL FÜR IMMER ofzoiets. Die wannebe's kunnen me zo irriteren -.-'

    Nou, noem me dan maar Wannabe. Ik vind Bill ook soms best wel vrouwelijk (Comets..(A))
    Maar..Ik heb respect voor ze (en vooral voor Bill) dat ze gewoon doen waar ze zin in hebben en zich (proberen?) nergens iets van aan te trekken. En hun muziek is gewoon goed, en Je kan toch best 1 iemand het leukste vinden? (Tom <3)
    Mja, ik vind mezelf geen wannabe. Je kan iemand toch best vrouwelijk vinden, en dan toch fan zijn? (Hij zingt wel vet goed <3)

    Nou, noem me dan maar Wannabe. Ik vind Bill ook soms best wel vrouwelijk (Comets..(A))
    Maar..Ik heb respect voor ze (en vooral voor Bill) dat ze gewoon doen waar ze zin in hebben en zich (proberen?) nergens iets van aan te trekken. En hun muziek is gewoon goed, en Je kan toch best 1 iemand het leukste vinden? (Tom <3)
    Mja, ik vind mezelf geen wannabe. Je kan iemand toch best vrouwelijk vinden, en dan toch fan zijn? (Hij zingt wel vet goed <3)

    Bill ís vrouwelijk. ;) That's kinda a fact. ^^

    Dus daar wordt je niet op afgerekent nee. Het gaat meer om de fans die ervoor hebben gezorgt dat TH zo ontzettend gehaat is. Vooral dus die kleine kinders die ontzettend verlieft zijn op ze. ^^