• Om maar even met de deur in huis te vallen. Sinds ik een update heb geïnstalleerd, kan ik dus geen foto's meer op instagram zetten. Geen foto's uit mijn galerij of die ik net met/via instagram heb gemaakt. Ik kom tot het bewerkingsscherm en als ik verder wil gaan dan krijg ik een wit scherm en gaat hij naar die pagina waar ik was voordat ik een foto probeerde te plaatsen.

    Zo vaak zet ik geen foto's op instagram dus het is geen ramp voor mij, maar ik zou het wel fijn vinden als ik het wel weer kon doen. Dat is namelijk het ding van instagram, foto's plaatsen om aan mensen te laten zien. Voor de rest werkt instagram wel zoals het hoort dus vandaar dat ik het vreemd vind.

    Heeft iemand dit ook gehad of heb je enig idee wat het kan zijn? (Laat het mij dan alsjeblieft weten)


    Physics is awesome

    JA! DIT HEB IK DUS OOK OOIT GEHAD! En dan ook gewoon drie maanden lang haha.

    Ik heb toen een paar keer in en uitgelogd, instagram verwijderd en opnieuw geinstalleerd, telefoon een paar keer opnieuw opgestart en batterij eruit gehaald maar niks werkte. M'n zusje zei dat het aan mn geheugen lag, wat apps verwijderd, maar nee, hielp niet.

    Toen vroeg ik dus of ik op haar mobieltje mocht inloggen op instagram, en dat mocht. Toen heb ik de foto geplaatst op instagram die ik graag wilde plaatsen, en daarna weer uitgelogd. Toen ik de dag erna weer een foto wilde posten, logde ik in op mn eigen telefoon, en toen ging het posten opeens in 1x goed. Was heel raar haha.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Elefant schreef:
    JA! DIT HEB IK DUS OOK OOIT GEHAD! En dan ook gewoon drie maanden lang haha.

    Ik heb toen een paar keer in en uitgelogd, instagram verwijderd en opnieuw geinstalleerd, telefoon een paar keer opnieuw opgestart en batterij eruit gehaald maar niks werkte. M'n zusje zei dat het aan mn geheugen lag, wat apps verwijderd, maar nee, hielp niet.

    Toen vroeg ik dus of ik op haar mobieltje mocht inloggen op instagram, en dat mocht. Toen heb ik de foto geplaatst op instagram die ik graag wilde plaatsen, en daarna weer uitgelogd. Toen ik de dag erna weer een foto wilde posten, logde ik in op mn eigen telefoon, en toen ging het posten opeens in 1x goed. Was heel raar haha.


    Ik heb nog niet geprobeerd om uit te loggen en weer in te loggen. Later vandaag ga ik dat even proberen op mijn laptop, denk ik.

    Bedankt voor de tip!


    Physics is awesome

    Ik had dat bij mijn oude telefoon. Nouja, ik kon hem wel bewerken en plaatsen en alles, maar als ik 'm had geplaatst, dan was het gewoon zwart. Toen heb ik het maar weer verwijderd :')