• —1997/1998, het jaar waar de Second Wizarding War druk aan de gang is. Iedereen is bang, wanhopig en vele families moeten onderduiken. De meeste mensen vluchten of zorgen dat hun kinderen in ieder geval vrij zijn. Terwijl Harry Potter, Ron Weasley en Hermione Granger met zijn drieën rondreizen gaat het er op Hogwarts hard aan toe.
    Severus Snape is nu het schoolhoofd en heeft de broer en zus Carrow als hulp, om iedere leerling die de regels overtreed hard te handhaven. Er is een klein groepje leerlingen die de D.A, Dumbledore's Army, heroprichten. Om zo de moed en de hoop erin te houden.
    In deze RPG gaat het over hoe hun alles beleven. En je bespeelt een zesde of zevende jaars student.



    Invullijstje:

    • Naam
    • Leeftijd
    • Bloedstatus
    • House
    • Uiterlijk
    • Innerlijk
    • Geschiedenis
    • Relaties
    • Extra




    Rollen:

    Hufflepuff

    • Jongen • • Gereserveerd • Elros
    • Meg Beatrice Crownover • Zevende jaars • Clarick
    • Jongen • • Gereserveerd • Elros
    • Meisje • • Gereserveerd • Balloo
    • Hayden Ivorello Turner • Zevende jaars • Yaritza


    Ravenclaw

    • Meisje • Zesde jaars • Gereserveerd • 901FreeAtLast
    • Aiden James Bell • Zevende jaars • Involved
    • Meisje • Zevende jaars • Gereserveerd • Cafune
    • Meisje • • Gereserveerd • Yaritza
    • Jongen • • Gereserveerd • Malachai
    • James Finley • Zevende jaars • Donnie
    • Meisje • • Gereserveerd • PerfectoMomento


    Slytherin

    • Adalae Noélia Winchester • Zevende jaars • Sociopaths
    • Jongen • • Zevende jaars • 901FreeAtLast
    • Meisje • • Gereserveerd • Alastor
    • Storm Atticus Dexter • Zevende jaars • Clarick
    • Celeste Tori Elders • Zevende jaars • Samota
    • Jongen • • Gereserveerd • Cissy
    • Meisje • Zevende jaars • Gereserveerd • Nebthet
    • Alroy Roghan Brogen • Zevende jaars • Copterus
    • Jongen • • Gereserveerd • Ghrol


    Gryffindor [Stop op Gryffindors!]

    • Jongen • • Gereserveerd • Fortis
    • Jongen • • Gereserveerd • Alastor
    • Jamie-Lee Chloë Turner • Zevende jaars • Copterus
    • Misha Aisha Scara • Zevende jaars • Equine
    • Dean Tomas • Zevende jaars • Cafune
    • Lauren Aurelia Carpenter • Zevende jaars • Gereserveerd • Grohl
    • Meisje • • Gereserveerd • Cissy
    • Meisje • • Gereserveerd • The_Glue
    • Ezra Kayden Burgsmea • Zevende jaars • Samota



    Regels

    — Minimaal 175 woorden schrijven.
    — Houdt de jongens en meisjes gelijk, evenals alle afdelingen.
    — OOC pesten we elkaar niet of maken we ruzie. IC kan dit natuurlijk wel!
    — Sluit niemand buiten.
    — Alleen 901FreeAtLast & Malachai maken de nieuwe topics aan.
    — Have fun!

    [ bericht aangepast op 27 mei 2015 - 22:06 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Iemand die een relatie wil met Lauren? Ze is af.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Sociopaths schreef:
    (...)

    Ik vind het goed, en ook voor The_Glue. Dan is de verhouding namelijk 11-10 voor meisjes ^^ Welke afdeling?

    Slytherin ^^


    † Love? I want to sleep.

    Headey schreef:
    Iemand die een relatie wil met Lauren? Ze is af.


    which page?


    I just caught the wave in your eyes

    Psychopaths schreef:
    (...)

    which page?


    Zes. (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Jamie (2) en Lauren maybe friends? Idk of hun karakters matchen maar ze hebben allebei een tough history


    I just caught the wave in your eyes

    Ze zouden inderdaad wel overeen kunnen komen door hun verleden, denk ik. Ik zal het erbij zetten. (: Nog iemand? Ik zoek nog een vriendje (mag ook evolueren van goede vriend naar vriendje) en een beste vriendin, dat zijn de belangrijkste. (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Verander mij FC maar naar Shaileen Woodly


    all because i liked a girl


    Dean Thomas




    Naam:



    Dean • Leider
    Thomas • Tweeling

    Dean heeft weinig problemen met zijn naam, ondanks het feit dat het overduidelijk een muggle naam is

    Leeftijd:
    17,
    Dean verjaart op de winterse 4 december.

    Leerjaar:
    7,
    dit is zijn laatste jaar op Hogwarts. Hierna wil hij graag opleiding tot Auror doen.

    Bloedstatus:
    Halfblood,
    al denkt de jongen nog altijd dat hij Muggleborn is. Dit komt omdat zijn echte vader tovenaar was, maar overleed voor Dean geboren was. Zijn moeder heeft de woorden nooit uit haar mond gekregen.

    Afdeling:
    Gryffindor.

    Uiterlijk:
    (FC Alfred Enoch)

    Innerlijk:
    Daan Tomas is een goede vriend en neemt het veel voor mensen op. Hij is een goedhartig persoon, die heel goed kan opschieten met haast iedereen. Zo heeft hij bijvoorbeeld nooit enige woede laten blijken aan Harry, vlak na de breuk van Ginny en hem. Ook is hij een hele goede vriend met Loena Leeflang, die over het algemeen als gek wordt verklaard en dus bijna geen vrienden heeft. Daan is ook dapper, moedig en loyaal. Hij stond bijvoorbeeld te popelen om mee te kunnen vechten en iedereen te helpen (behalve de mensen van de Duistere Zijde) ook al had hij niet eens een toverstok. Hij verloor nooit zijn geloof in Harry, zelf niet toen iedereen helemaal klaar met Harry was, en hield ook het geloof dat Harry degene was die Voldemort kon verslaan en het hem ook zou lukken.

    Daan bleek ook heel goed overweg te kunnen met een ganzenveer. Hij maakte bijvoorbeeld het grote spandoek met de leeuw van Griffoendor erop voor Harry's eerste Zwerkbalwedstrijd en het spandoek met "Potter voor President" . In zijn derde jaar kwam Daan erachter dat Harry niet naar Zweinsveld mocht en stelde voor om de handtekening van Oom Herman na te maken - al had dat geen zin, want alle leraren wiste al dat Harry geen toestemming had. In zijn vierde jaar, nadat Harry de eerste opdracht van het Toverschool Toernooi volbracht had, had Daan ook een aantal spandoeken in de leerlingenkamer van Griffoendor opgehangen. Op eentje stond Harry die ontsnapte aan de Hoornstaart en op een andere Carlo Kannewasser wiens haar in brand stond.

    Geschiedenis:
    Zijn biologische vader was een tovenaar die altijd probeerde om zijn Dreuzel vouw en kind te beschermen tegen Dooddoeners. Hij heeft nooit tegen zijn vrouw gezegd dat hij een tovenaar was, en werd een tijdje later vermoord door Dooddoeners omdat zij de zaak niet wilde laten rusten. Daans moeder hertrouwde met een Dreuzel, die Dean opvoedde als zijn eigen zoon. Door zijn stiefvader, heeft Daan ook een aantal stief- broers en zussen. Hij is als een normale dreuzeljongen opgevoed: een voetballiefhebber die niks van de Tovenaarswereld afwist.


    Extra's :
    Beste Vakken: Transfiguration, Charms, Art
    Slechtste vakken: Potions, Divination, Alchemy
    Huisdier:

    Grumpy is Dean's uil. Het dier heeft zijn naam van zijn altijd chagrijnig-lijkende uiterlijk. Hij kreeg Grumpy van zijn ouders omdat ze hun zoon toch een teken van respect wilde meegeven naar zijn nieuwe school. Grumpy brengt Dean elke
    ochtend trouw de Daily Prophet.
    Patronus:

    [ bericht aangepast op 22 mei 2015 - 20:39 ]


    ze had het universum op haar schouders maar droeg het als een paar vleugels

    Ik bereid hem nog verder uit hoor, dit is even de algemene en opgezochte info over de jongen.
    Pff en het is nog moeilijk ook, van Alfred Enoch zijn niet bepaald goede/leuke foto's te vinden.


    ze had het universum op haar schouders maar droeg het als een paar vleugels

    Headey schreef:
    Ze zouden inderdaad wel overeen kunnen komen door hun verleden, denk ik. Ik zal het erbij zetten. (: Nog iemand? Ik zoek nog een vriendje (mag ook evolueren van goede vriend naar vriendje) en een beste vriendin, dat zijn de belangrijkste. (:


    Misschien kunnen Misha en Lauren vriendinnen zijn?


    all because i liked a girl

    Moet de RPG eigenlijk nog beginnen?


    † Love? I want to sleep.

    Mag ik een Ravenclaw jongen reserveren?


    En het moeilijkst is niet het communiceren van, maar het toegeven aan jezelf.

    Nebthet schreef:
    Moet de RPG eigenlijk nog beginnen?


    Jup, we hebben alleen nog een praattopic (: speeltopic moet nog komen.


    I just caught the wave in your eyes

    Psychopaths schreef:
    (...)

    Jup, we hebben alleen nog een praattopic (: speeltopic moet nog komen.

    Ah oké ^^


    † Love? I want to sleep.

    Is Misha goedgekeurd?


    all because i liked a girl