• AFTER MOVIE!




    Questival
    Create Yourself

    Het festival voor en door jongeren!

    Zaterdag 20 Juni, 2015
    Bergharen


    Ongeveer een jaar geleden ben ik met het gestoorde idee begonnen om een festival voor Quizlet te organiseren. Ik heb hier toen een topic voor geopend in de verwachting dat iedereen me waarschijnlijk voor gek zou verklaren, maar dat gebeurde niet. Iedereen reageerde enorm enthousiast en wilde heel graag komen en meehelpen. Dat is de reden dat ik het idee door gaan zetten ben en hoewel het vorig jaar niet gelukt is wegens tijd gebrek, is het me gelukt om een klein groepje mensen bij een te krijgen - waaronder een man die de locatie beheerd waar het gegeven zal worden - en zijn we begonnen met het opzetten van dit festival. Nu - een paar maanden later - is het idee uitgebreid tot iets veel groters dan ik ooit verwacht is; de eerste versie van het Questival is geboren!

    Wij zoeken jou om jouw creativiteit te tonen!


    Questival is een eendaags festival waar jonge kunstenaars kunnen laten zien hoe zij zelf kunst creëren. Als bezoeker en deelnemer kan je op de dag zelf beleven hoe het is om kunst van andere jonge kunstenaars te zien en te horen, maar ook op de dag zelf kan er veel gecreëerd worden! Het is een festival voor en door jongeren, maar natuurlijk is iedereen welkom!

    Links
    Questival.nl.
    Facebook Pagina.
    Event Pagina.

    Qletters op het Questival!


    Hopelijk zie ik jullie op het festival, het lijkt me heel leuk om jullie allemaal te meeten! Als er nog vragen zijn kan je die gewoon hier stellen of even een mailtje sturen naar questival@outlook.com.

    [ bericht aangepast op 5 maart 2016 - 10:59 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    SPECS schreef:
    (...)

    Ik heb alleen de treinkaart en niet de ov, maar als je instapt bij de trein moet je inchecken en dan als je uitstapt moet je uit checken en als je dan de bus in wilt moet je weer in- en uitchecken inderdaad! Maar de bus van het Questival moet je apart betalen, vandaar dat ik alleen de treinkaart heb gepakt die 2,50 goedkoper was.


    De bus móét apart betaald worden? Per se? Kan niet met OV? o.O'


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    GandalfTheSexy schreef:
    (...)

    De bus móét apart betaald worden? Per se? Kan niet met OV? o.O'


    Eh volgens mij niet.=') Dat is een bus die het Questival apart heeft gehuurd en die op de dag zelf tussen het station en het festival rijd. Je kan natuurlijk zelf uitzoeken of er een bus vanaf het station dicht bij het Questival stopt.^^


    You were born original, don't die as a copy.

    mt


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Win kaarten voor het Questival!


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik heb er echt zin in!8D Woehoe.c=


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Ik heb er echt zin in!8D Woehoe.c=


    HUG ME BROTHA!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    GandalfTheSexy schreef:
    (...)

    HUG ME BROTHA!


    I WILL *HUG*


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    I WILL *HUG*


    *BIGGER HUG!*


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    GandalfTheSexy schreef:
    (...)

    *BIGGER HUG!*


    *BIGGEST HUG*

    [ bericht aangepast op 29 mei 2015 - 22:00 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    weet niet of het nodig is, maar ik sta bij zeker:
    Baneful --> Playmaker


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Ik blijf het echt jammer vinden van de datum. Ik hoop dat dit niet eenmalig is, in elk geval. (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Grohl schreef:
    Ik blijf het echt jammer vinden van de datum. Ik hoop dat dit niet eenmalig is, in elk geval. (:

    Er wordt al gesproken van een volgende editie (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Animagi schreef:
    (...)
    Er wordt al gesproken van een volgende editie (:


    YESYESYES! Dan is er nog hoop dat ik kan komen een volgende editie, hehe.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Zet mij maar op zeker, ik heb vrij gekregen (:


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik heb nog wat vragen:
    Hoe gaat het precies met de bus? Is het mogelijk niet te betalen en gewoon met je OV die bus in te gaan?
    Hoelaat rijdt de bus precies? En JA, daarmee bedoel ik óók in de avond. Want mensen willen natuurlijk niet allemaal op hetzelfde moment weg. Dus heen én terugweg, hoe gaat dat precies qua tijden etc.?
    Zijn er meerdere bussen die rijden op verschillende tijdstippen, of is er één bus die de hele tijd heen en weer rijdt? Of hoe gaat het precies? En hoe weten we eenmaal in Wijchen welke bus we moeten hebben naar Bergharen toe?

    [ bericht aangepast op 3 juni 2015 - 15:22 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •