• AFTER MOVIE!




    Questival
    Create Yourself

    Het festival voor en door jongeren!

    Zaterdag 20 Juni, 2015
    Bergharen


    Ongeveer een jaar geleden ben ik met het gestoorde idee begonnen om een festival voor Quizlet te organiseren. Ik heb hier toen een topic voor geopend in de verwachting dat iedereen me waarschijnlijk voor gek zou verklaren, maar dat gebeurde niet. Iedereen reageerde enorm enthousiast en wilde heel graag komen en meehelpen. Dat is de reden dat ik het idee door gaan zetten ben en hoewel het vorig jaar niet gelukt is wegens tijd gebrek, is het me gelukt om een klein groepje mensen bij een te krijgen - waaronder een man die de locatie beheerd waar het gegeven zal worden - en zijn we begonnen met het opzetten van dit festival. Nu - een paar maanden later - is het idee uitgebreid tot iets veel groters dan ik ooit verwacht is; de eerste versie van het Questival is geboren!

    Wij zoeken jou om jouw creativiteit te tonen!


    Questival is een eendaags festival waar jonge kunstenaars kunnen laten zien hoe zij zelf kunst creëren. Als bezoeker en deelnemer kan je op de dag zelf beleven hoe het is om kunst van andere jonge kunstenaars te zien en te horen, maar ook op de dag zelf kan er veel gecreëerd worden! Het is een festival voor en door jongeren, maar natuurlijk is iedereen welkom!

    Links
    Questival.nl.
    Facebook Pagina.
    Event Pagina.

    Qletters op het Questival!


    Hopelijk zie ik jullie op het festival, het lijkt me heel leuk om jullie allemaal te meeten! Als er nog vragen zijn kan je die gewoon hier stellen of even een mailtje sturen naar questival@outlook.com.

    [ bericht aangepast op 5 maart 2016 - 10:59 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik ben even benieuwd of er nog meer loners heengaan, haha. Ik heb niet zoveel zin om de halve dag (ik kom pas in de middag :p) alleen rond te lopen. 8D


    Every villain is a hero in his own mind.

    Athelstan schreef:
    Ik ben even benieuwd of er nog meer loners heengaan, haha. Ik heb niet zoveel zin om de halve dag (ik kom pas in de middag :p) alleen rond te lopen. 8D


    Loners? De Q'ers zoeken elkaar niet op dan? En dr kwam toch speciaal een plaats waar Q'ers elkaar kunnen zoeken? ^^ Ik zie niet in waarom je alleen rond zou moeten lopen. Anders ga ik je wel lastig vallen. :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik heb geen idee haha dus daarom vraag ik het maar. Maar een q meeting point zou wel chil zijn :')


    Every villain is a hero in his own mind.

    Athelstan schreef:
    Ik heb geen idee haha dus daarom vraag ik het maar. Maar een q meeting point zou wel chil zijn :')


    Volgens mij zou dat er inderdaad komen. :Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Palinoia schreef:
    Ik heb nog wat vragen:
    Hoe gaat het precies met de bus? Is het mogelijk niet te betalen en gewoon met je OV die bus in te gaan?
    Hoelaat rijdt de bus precies? En JA, daarmee bedoel ik óók in de avond. Want mensen willen natuurlijk niet allemaal op hetzelfde moment weg. Dus heen én terugweg, hoe gaat dat precies qua tijden etc.?
    Zijn er meerdere bussen die rijden op verschillende tijdstippen, of is er één bus die de hele tijd heen en weer rijdt? Of hoe gaat het precies? En hoe weten we eenmaal in Wijchen welke bus we moeten hebben naar Bergharen toe?

    Het is een bus die wij apart regelen, dus nee dat gaat niet. Dat is nog niet vastgelegd, omdat dat ligt aan hoeveel buskaartjes er verkocht worden, maar er wordt dus een speciale bus voor het festival geregeld.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik kom ook alleen, dus ik meld me al gezelschap.: D Ik reken ook een beetje op de quizletters ^^


    You were born original, don't die as a copy.

    Animagi schreef:
    (...)
    Het is een bus die wij apart regelen, dus nee dat gaat niet. Dat is nog niet vastgelegd, omdat dat ligt aan hoeveel buskaartjes er verkocht worden, maar er wordt dus een speciale bus voor het festival geregeld.


    Aah oke, dus het buskaartje moet gewoon betaald worden en kan niet per OV. Handig om te weten. Gelukkig is het niet duur. (:
    En tijden staan dus nog niet vast. Heb je toevallig al wel enig idee wanneer je ongeveer weten kunt wat de tijden zullen worden? Pas met het Questival zelf dat het dan wordt omgeroepen of iets dergelijks of al wel een paar dagen ervoor? (:
    *ik ben namelijk iemand zonder internetbeschikking dus als er wijzigingen komen in mijn terugreis plannen moet ik vragen of iemand die wél internet heeft me even wil helpen, maar dat vind ik altijd zo irritant. Dus vandaar mijn vragen, ghehe.*


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Palinoia schreef:
    (...)

    Aah oke, dus het buskaartje moet gewoon betaald worden en kan niet per OV. Handig om te weten. Gelukkig is het niet duur. (:
    En tijden staan dus nog niet vast. Heb je toevallig al wel enig idee wanneer je ongeveer weten kunt wat de tijden zullen worden? Pas met het Questival zelf dat het dan wordt omgeroepen of iets dergelijks of al wel een paar dagen ervoor? (:
    *ik ben namelijk iemand zonder internetbeschikking dus als er wijzigingen komen in mijn terugreis plannen moet ik vragen of iemand die wél internet heeft me even wil helpen, maar dat vind ik altijd zo irritant. Dus vandaar mijn vragen, ghehe.*

    Ik zal het morgen nog even navragen (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Animagi schreef:
    (...)
    Ik zal het morgen nog even navragen (:


    Dankje! :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Nou lisa heeft mij toestemming gegeven om dit te doen^^









    Met trots mag ik aankondigen dat Marcos Fashion aanwezig is op Questival. We zijn aanwezig op het terrein met een stand en we geven een modeshow op het grote podium!
    Omdat we een beetje zitten met modellen tekort, zijn we opzoek naar een aantal modellen die al aanwezig zijn op het festival zelf. Als je dit wilt doen, zouden we graag een foto van je willen zien en een kort verhaaltje over jezelf zodat wij weten met wie wij werken. Stuur dit naar onze facebook pagina of naar Sharon Hermans.


    We hopen vele van jullie te zien op het Questival!

    Groetjes,

    Het team van Marcos Fashion.



    [ bericht aangepast op 3 juni 2015 - 21:37 ]


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    @SamWinchester
    Ooh zo awesome!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Palinoia schreef:
    @SamWinchester
    Ooh zo awesome!


    I know (wbw)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    SamWinchester schreef:
    (...)

    I know (wbw)


    Haha ik ben benieuwd naar jullie. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Palinoia schreef:
    (...)

    Haha ik ben benieuwd naar jullie. (:


    To be honest... Ik ook hahaha


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    SamWinchester schreef:
    (...)

    To be honest... Ik ook hahaha


    Hahahaha eerste keer dat jullie een modeshow geven? Daarom ook dat jullie modellen zoeken?


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •