• • Camp Promise •




    Camp Promise gaat al jaren door. Elk jaar op een andere locatie maar niemand weet waar.
    De jongeren worden met een bus naar de kampeerplaats gebracht ergens in de bossen verstopt.
    Dit is een kamp van generatie op generatie. De ouders van alle jongeren die hier zijn ingeschreven hebben vroeger ook deelgenomen aan dit kamp.
    Ongeveer om de 40 jaar gebeurt er iets speciaals op het kamp waar de jongeren niets van af weten.
    Ze maken alles mee wat hun ouders ooit ook meemaakten op dit kamp.
    Van liefde en vriendschappen tot moord en vermisten. Sommige jongeren gaan al jaren mee voor anderen is dit nieuw.
    Dit wordt een kamp dat niemand zal vergeten.
    Het kamp duurt zolang tot alles weer in vrede is en alle gebeurtenissen van vroeger gebeurd zijn.



    Je zegt in de beschrijving dat er soms erge dingen gebeuren zoals mensen die vermist worden,... maar hoe gaan we dat doen?
    Ik bedoel ik laat Laurel soort van op zoek gaan naar deze geheimzinnige dingen maar dat lijkt me vrij nutteloos als er niemand is die iets verkeerd doet snap je.
    Dus hoe gaan die vreemde, erge gebeurtenissen komen in de rpg zelf?


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    GusWaters schreef:
    Je zegt in de beschrijving dat er soms erge dingen gebeuren zoals mensen die vermist worden,... maar hoe gaan we dat doen?
    Ik bedoel ik laat Laurel soort van op zoek gaan naar deze geheimzinnige dingen maar dat lijkt me vrij nutteloos als er niemand is die iets verkeerd doet snap je.
    Dus hoe gaan die vreemde, erge gebeurtenissen komen in de rpg zelf?


    Ik had het idee, dat er ook leiders mee zijn maar die beteken niet veel in het verhaal en die laat de jongeren dingen doen en dan raken er vermist of raken er gewond. De jongeren zullen in een bos in tenten slapen.

    Willen jullie laten weten of jullie personages al een mee geweest zijn op Camp Promise of niet aub

    MeganKM schreef:
    Willen jullie laten weten of jullie personages al een mee geweest zijn op Camp Promise of niet aub


    Cristiano wel, Audrey niet.


    El Diablo.

    laurel niet


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Dulce ook niet.


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Mijn personage ook niet. Dit is zijn eerste keer.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mijn late topics, zag dit nu pas ^^ Mijn perso is wel al één keer geweest maar herinnert zich er vrij weinig van ^^


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    MeganKM schreef:
    Willen jullie laten weten of jullie personages al een mee geweest zijn op Camp Promise of niet aub


    Aria niet, Roman wel


    Tell me about it, stud.

    Iemand die al eens naar het kamp geweest is die vrienden wilt zijn met Zach? :3 Andere relaties vind ik ook prima ^^


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:
    Iemand die al eens naar het kamp geweest is die vrienden wilt zijn met Zach? :3 Andere relaties vind ik ook prima ^^


    Ik heb Roman?


    Tell me about it, stud.

    Raccoon schreef:
    Iemand die al eens naar het kamp geweest is die vrienden wilt zijn met Zach? :3 Andere relaties vind ik ook prima ^^


    Ik heb Cristiano voor je? ^^


    El Diablo.

    Conaway schreef:
    (...)

    Ik heb Roman?


    Goede vrienden ? :3 Ze hebben wel wat van elkaar mee ^^ tenzij je een ander idee hebt voor een relatie tussen de twee :3 -ps I love Douglas Booth *v* -


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:
    (...)

    Goede vrienden ? :3 Ze hebben wel wat van elkaar mee ^^ tenzij je een ander idee hebt voor een relatie tussen de twee :3 -ps I love Douglas Booth *v* -


    Is prima! En me too ^^


    Tell me about it, stud.