• Crime Scene Investigation

    Opmerking
    Deze RPG heb ik al eens aangemaakt en hij is toen doodgelopen, maar ik weet dat er meerdere mensen zijn die deze RPG weer levend willen hebben. Als je hieraan meedoet, bedenk dan dat je niet na drie posts kan stoppen. Dit is zeer vervelend, zonde en je houdt anderen ook op. Weet dus zeker dat je gewoon actief mee zal blijven doen. Mocht er iets plotseling gebeuren waardoor het even niet lukt om te rpg'en, kan je hier zelf natuurlijk niks aan doen maar geef het even aan (:


    Het is zomer 2014 in Perth, een prachtig, aan het water gelegen stadje in Schotland. Het forensisch onderzoeksteam van de nightshift heeft werk zat, de criminaliteit lijkt zich alleen maar op te hopen. Deze RPG gaat over de nachtdienst van het crime lab in Perth.
    Er is een lichaam van een jong meisje gevonden in het bos. Wat er al is onderzocht is dat ze Emmy heette en 13 jaar oud was. Ze is geidentificeerd door haar ouders en is daarna vrijgesteld voor autopsie. Emmy ligt klaar in de autopsie-kamer terwijl er een soort draad wat op de crime scene lag, naar het lab is gestuurd voor onderzoek. De crime scene moet nog verder onderzocht worden.

    Personages:

    Teamleider
    •

    Assistent team-leider
    •

    CSI Rang 3
    • Gereserveerd voor SiriuslyBlack
    • Gereserveerd voor MrsMessi
    • Gereserveerd voor Balloo

    CSI Rang 2
    • Gereserveerd voor AmericanPsycho
    •
    •

    Patholoog-anatoom
    • Andrew Scott Sullivan ~ MikeyGClifford ~ 1.1

    Assistent patholoog-anatoom
    • Gereserveerd voor Conaway

    Labratten
    • Grayson "Gray" Davis ~ Bostick ~ 1.1
    •
    •

    Hoofd PPD (Peth’s Police Department)
    •

    Mocht er nog vraag zijn naar een andere functie, kan dit altijd worden overlegd.
    Bij CSI Rang 2, 3 en bij de labratten is het maximum niet 3, het geeft alleen aan dat er meer dan één personage kan worden ingevuld!




    Invullijst
    Naam: (Voornaam, tweede/derde naam, Achternaam, Bijnaam.)
    Functie: (Welke functie heeft hij/zij in het CSI team?)
    Leeftijd: (denk realistisch, dus niet te jonge karakters!)
    Geslacht:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Foto + Uitleg)
    Extra:

    Wees creatief, geen Mary/Gary Sues.


    Face Claim List;
    • Taylor Kinney
    • Sebastian Stan
    • Grant Gustin
    •
    •


    Regels
    • Maximaal twee personages per persoon, maar ik wil geen verwaarlozing. Houd ook rekening met de wil van anderen.
    • Geen OOC ruzie’s in het topic.
    • Geen besturing van andere personages. Alleen die van jezelf of na overleg met anderen.
    • Alleen ik open nieuw topic, behalve als ik anders heb aangegeven.
    • Ik zal een praattopic openen om te overleggen, zo kunnen we het speeltopic schoon houden.
    • Minimaal ong. 200 woorden per post. Meer is altijd goed, en één keer iets er onder zitten is niet erg, maar probeer er rekening mee te houden.
    • 16+ is toegestaan, maar ga mensen geen nachtmerries bezorgen.
    • Overleg kan natuurlijk altijd! Leve het praattopic (:
    • Probeer met iedereen om te gaan en relaties realistisch te houden.
    • Ik sta altijd klaar voor vragen of ideeën.
    • Verzoekje; het is erg verwarrend als je aan meerdere RPG's meedoet -zoals ik- en dezelfde face claim in verschillende RPG's wordt gebruikt. Zou je sowieso willen proberen een beetje creatief te zijn (dus liever underused face claims als het even kan)? En als je twijfelt misschien even vragen of het goed is. Dit klinkt misschien wat bot maar ik merk hoe verwarrend het is.
    • Heb vooral heel veel plezier!



    [ bericht aangepast op 29 mei 2015 - 17:40 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Is Grayson goed? ^-^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bostick schreef:
    Is Grayson goed? ^-^


    Ja, ik zet hem er bij c;


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    SiriuslyBlack schreef:
    (...)

    Ja, ik zet hem er bij c;


    Thanks c:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    SiriuslyBlack schreef:
    Ik heb de fc's en Andrew er bij gezet ^^


    Thanks honey


    Bowties were never Cooler

    Ik zou de assistent patholoog-anatoom willen reserveren als het kan.


    Tell me about it, stud.

    Hopelijk happen er meer mensen toe.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bostick schreef:
    Hopelijk happen er meer mensen toe.


    True c; Ben nu bezig met mijn rol, ik neem wel een deel over van mijn oude.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Is het goed als ik Scarlett Johansson faceclaim met rood haar?

    [ bericht aangepast op 18 mei 2015 - 21:41 ]


    Tell me about it, stud.

    'If being afraid is a crime, we hang side by side'




    Naam:
    Christine "Chris" Huntington

    Functie:
    CSI agent rang 3

    Leeftijd:
    Ze is 23 jaar en verjaart op 21 januari.

    Geslacht:
    vrouwelijk

    Innerlijk:
    Chris is pas net begonnen bij het PDD. Ze heeft haar opleiding een jaar geleden afgerond en heeft na een aantal maanden een vaste baan bij de CSI gekregen nadat ze hier ook succesvol stage had gelopen
    Voor Chris is dit een droombaan, ze houdt wel van spanning en actie en is behoorlijk avontuurlijk. Ze houdt er dan ook van om actief en sportief bezig te zijn. Daarnaast vond ze het oplossen van mysteries en raadsels al van kleins af aan ontzettend fascinerend en bleek ze er ook gevoel voor te hebben. Ze keek vanaf haar tienerjaren al dagelijks naar politieseries en wist toen eigenlijk al 'dit wil ik ook!'.
    Chris lijkt dus de perfecte eigenschappen voor een CSI agent te bezitten: ze is sportief, avontuurlijk, heeft een goed oplossend vermogen en ook de broodnodige dosis lef en moed bezit ze. Maar aan alles is te merken, dat Chris vrij weinig ervaring heeft. Ze mist de nodige ervaring en professionaliteit die oudere agenten wel hebben. Ze is als een jonge hond, ontzettend enthousiast en ietwat onhandig. Ze heeft nog niet goed door hoe alles werkt bij het PDD en ook alle procedures zijn nieuw voor haar. Ook heeft ze de vervelende gewoonte om zich overal veel te snel in te storten -uit enthousiasme- en bevelen in de wind te slaan - ze is ontzettend eigenwijs- .
    Chris heeft dan ook al meerdere waarschuwingen gehad en haar meerderen kunnen zich redelijk vaak aan haar irriteren. Dit is iets waar Chris flink van baalt en ze doet echt haar best om deze eigenschappen van haar te verbeteren.
    Chris zou je dus misschien ook wel de zwakke schakel van het team kunnen noemen, toch kunnen ze ook moeilijk zonder haar. Ze heeft namelijk wel alle potentie en een erg verfrissend oogpunt. Haar vermoedens bleken ook al meerdere keren te kloppen.
    Daarnaast is Chris ook heel erg eerlijk, ze zal alleen liegen als het écht niet anders kan. Maar mocht ze dan een keer een leugentje verteld hebben dan heeft ze daar nog weken spijt van en komt het ook vaak voor dat ze de waarheid alsnog verteld. Dit kunnen velen wel van haar waarderen. Chris heeft er dan ook weinig moeite mee om bijvoorbeeld nabestaanden de waarheid te vertellen over hun dierbare.

    Uiterlijk:
    Chris is een slanke jongedame van zo'n 1.70 m lang. Ze heeft een redelijk, maar niet overdreven gespierde bouw en ze heeft redelijk wat rondingen: Mooie volle borsten, een strakke kont en iet wat brede heupen. Chris heeft lichtblond haar wat tot op haar borsten reikt, ze krullen als ze ze natuurlijk laat opdrogen maar als ze ze föhnt en gelijk uitborstelt hebben ze slag. Ze draagt haar haren meestal los en anders in een simpele paardenstaart. Ze heeft een kleine, smalle neus en smalle lippen, haar huid is porseleinkleurig. Als ze geconcentreerd is of hard nadenkt kan ze nogal chagrijnig kijken, echter is ze dit zelden. Chris heeft groene ogen die bruin lijken als het niet zo zonnig is maar juist fel groen zijn als het wel zonnig is. Haar ogen worden omringd door volle wimpers en lijken groter door de eyeliner die ze op doet. Haar wenkbrauwen zijn van zichzelf mooie dunne bogen en ze hoeft er vrij weinig aan te doen. Haar kleding bestaat meestal uit een skinny jeans, een trui of t-shirt, hoge laarzen of sneakers en een leren jasje. Het liefst draagt ze haar rode leren jack, dit is ook wel als een kenmerk van haar te zien.




    Extra:
    Chris is eigenlijk nooit, of bijna nooit bang. Er is alleen een ding waar ze wel bang voor is.. En dat is voor het gebruiken van haar pistool. Ze heeft nog nooit iemand neergeschoten en gebruikt haar pistool eigenlijk nooit. Chris is bang dat ze niet goed genoeg kan richten, en iemand misschien wel ten onrechte verwond of zelfs doodschiet.
    Chris heeft en hekel aan rokers, ze vindt het stinken en vindt het zwak dat je als mens zo verslaafd aan iets kan zijn. Eigenlijk heeft Chris ook gewoon een hekel aan alcohol-, drug- en gokverslaafden.


    I'll be your best kept secret, and your biggest mistake

    AmericanPsycho schreef:
    'If being afraid is a crime, we hang side by side'




    Naam:
    Christine "Chris" Huntington

    Functie:
    CSI agent rang 3

    Leeftijd:
    Ze is 23 jaar en verjaart op 21 januari.

    Geslacht:
    vrouwelijk

    Innerlijk:
    Chris is pas net begonnen bij het PDD. Ze heeft haar opleiding een jaar geleden afgerond en heeft na een aantal maanden een vaste baan bij de CSI gekregen nadat ze hier ook succesvol stage had gelopen
    Voor Chris is dit een droombaan, ze houdt wel van spanning en actie en is behoorlijk avontuurlijk. Ze houdt er dan ook van om actief en sportief bezig te zijn. Daarnaast vond ze het oplossen van mysteries en raadsels al van kleins af aan ontzettend fascinerend en bleek ze er ook gevoel voor te hebben. Ze keek vanaf haar tienerjaren al dagelijks naar politieseries en wist toen eigenlijk al 'dit wil ik ook!'.
    Chris lijkt dus de perfecte eigenschappen voor een CSI agent te bezitten: ze is sportief, avontuurlijk, heeft een goed oplossend vermogen en ook de broodnodige dosis lef en moed bezit ze. Maar aan alles is te merken, dat Chris vrij weinig ervaring heeft. Ze mist de nodige ervaring en professionaliteit die oudere agenten wel hebben. Ze is als een jonge hond, ontzettend enthousiast en ietwat onhandig. Ze heeft nog niet goed door hoe alles werkt bij het PDD en ook alle procedures zijn nieuw voor haar. Ook heeft ze de vervelende gewoonte om zich overal veel te snel in te storten -uit enthousiasme- en bevelen in de wind te slaan - ze is ontzettend eigenwijs- .
    Chris heeft dan ook al meerdere waarschuwingen gehad en haar meerderen kunnen zich redelijk vaak aan haar irriteren. Dit is iets waar Chris flink van baalt en ze doet echt haar best om deze eigenschappen van haar te verbeteren.
    Chris zou je dus misschien ook wel de zwakke schakel van het team kunnen noemen, toch kunnen ze ook moeilijk zonder haar. Ze heeft namelijk wel alle potentie en een erg verfrissend oogpunt. Haar vermoedens bleken ook al meerdere keren te kloppen.
    Daarnaast is Chris ook heel erg eerlijk, ze zal alleen liegen als het écht niet anders kan. Maar mocht ze dan een keer een leugentje verteld hebben dan heeft ze daar nog weken spijt van en komt het ook vaak voor dat ze de waarheid alsnog verteld. Dit kunnen velen wel van haar waarderen. Chris heeft er dan ook weinig moeite mee om bijvoorbeeld nabestaanden de waarheid te vertellen over hun dierbare.

    Uiterlijk:
    Chris is een slanke jongedame van zo'n 1.70 m lang. Ze heeft een redelijk, maar niet overdreven gespierde bouw en ze heeft redelijk wat rondingen: Mooie volle borsten, een strakke kont en iet wat brede heupen. Chris heeft lichtblond haar wat tot op haar borsten reikt, ze krullen als ze ze natuurlijk laat opdrogen maar als ze ze föhnt en gelijk uitborstelt hebben ze slag. Ze draagt haar haren meestal los en anders in een simpele paardenstaart. Ze heeft een kleine, smalle neus en smalle lippen, haar huid is porseleinkleurig. Als ze geconcentreerd is of hard nadenkt kan ze nogal chagrijnig kijken, echter is ze dit zelden. Chris heeft groene ogen die bruin lijken als het niet zo zonnig is maar juist fel groen zijn als het wel zonnig is. Haar ogen worden omringd door volle wimpers en lijken groter door de eyeliner die ze op doet. Haar wenkbrauwen zijn van zichzelf mooie dunne bogen en ze hoeft er vrij weinig aan te doen. Haar kleding bestaat meestal uit een skinny jeans, een trui of t-shirt, hoge laarzen of sneakers en een leren jasje. Het liefst draagt ze haar rode leren jack, dit is ook wel als een kenmerk van haar te zien.




    Extra:
    Chris is eigenlijk nooit, of bijna nooit bang. Er is alleen een ding waar ze wel bang voor is.. En dat is voor het gebruiken van haar pistool. Ze heeft nog nooit iemand neergeschoten en gebruikt haar pistool eigenlijk nooit. Chris is bang dat ze niet goed genoeg kan richten, en iemand misschien wel ten onrechte verwond of zelfs doodschiet.
    Chris heeft en hekel aan rokers, ze vindt het stinken en vindt het zwak dat je als mens zo verslaafd aan iets kan zijn. Eigenlijk heeft Chris ook gewoon een hekel aan alcohol-, drug- en gokverslaafden.


    Ze is wat jong voor een CSI Rang 3 (mijn karakter wordt 33, just so you know), maar ik verplicht je niet het aan te passen; enkele jaartjes ouder is alleen wat realistischer. I will try not to think too much about Emma, but it's okay.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Conaway schreef:
    Is het goed als ik Scarlett Johansson faceclaim met rood haar?


    Als in Black Widow-Scarlett Johansson? c; Is goed.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    SiriuslyBlack schreef:
    (...)

    Ze is wat jong voor een CSI Rang 3 (mijn karakter wordt 33, just so you know), maar ik verplicht je niet het aan te passen; enkele jaartjes ouder is alleen wat realistischer. I will try not to think too much about Emma, but it's okay.


    Ja ik twijfel zelf ook wel over de leeftijd maar omdat ze net was afgestudeerd en hier pas net werkt wist ik niet goed welke leeftijd ik moest nemen.. D: Want rond dertig lijkt me dan weer te oud voor hoe ik haar in mijn hoofd had.
    Haha ja ik moet ook niet te veel aan haar gaan denken als Emma, wil ik haar naam niet steeds verkeerd typen


    I'll be your best kept secret, and your biggest mistake

    AmericanPsycho schreef:
    (...)

    Ja ik twijfel zelf ook wel over de leeftijd maar omdat ze net was afgestudeerd en hier pas net werkt wist ik niet goed welke leeftijd ik moest nemen.. D: Want rond dertig lijkt me dan weer te oud voor hoe ik haar in mijn hoofd had.
    Haha ja ik moet ook niet te veel aan haar gaan denken als Emma, wil ik haar naam niet steeds verkeerd typen


    Ik denk ook telkens aan Emma :W


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.





    Naam:
    Peyton "Pey" Carmella Brown

    Functie:
    Assistent patholoog-anatoom

    Leeftijd:
    Peyton heeft net de 30 jaar aangetikt. Voor veel vrouwen een gebeurtenis om bij te flippen.
    Peyton wilt echter helemaal niet dat er raar over gedaan wordt en vindt dat je zo jong bent als je je voelt.

    Geslacht:
    Vrouwelijk

    Innerlijk:

    Uiterlijk:
    Waarschijnlijk het eerste dat opvalt aan Peyton zijn haar haren die ze al jaren steevast rood verft. Van zichzelf heeft Peyton blonde haren. Ze was het echter zat om als blondje gelijk een stempel opgedrukt te krijgen en besloot daarom haar haren te verven. Ze koos voor rood, omdat ze dit vond passen bij wie ze is.
    Haar gezicht wordt verder versierd door blauwe ogen, een smalle neus die neigt naar een wipneusje, een klein vlekje op haar rechterwang en mooie, volle lippen. Peyton gebruikt weinig make-up. Ze vindt het leuk om wat lipstick te dragen. Hiermee zorgt ze ervoor dat haar lippen in het middelpunt komen te staan. Qua oogmake-up gaat ze niet verder dan een lichte oogschaduw. Ze vindt het niet nodig om ze zwaar om te maken, omdat ze het geheel dan te heftig vindt worden.
    Peyton is gezegend met een lichaam die veel rondingen kent. Ze is niet superslank, maar is ook zeker niet dik te noemen. Eigenlijk zit Peyton er precies tussenin en heeft ze een gemiddelde maat 38. Zelf is ze er hartstikke tevreden mee. Haar volle boezem en imposante heuppartij zijn voor veel mannen een lust voor het oog.
    Peytons kledingstijl is vrij basic. Je zult Peyton niet vaak heel uitbundig zien. Ze hult haar lichaam graag in donkere kleuren. Dit in de vorm van een skinny jeans met een simpele top, die misschien stiekem toch wat strak zit, zodat haar rondingen nog maar eens benadrukt worden. Aan haar voeten draagt Peyton meestal instappers of sneakers. Ze heeft namelijk een gruwelijke hekel aan hakken en krijgt er ook zere voeten van. Hakken worden dan ook alleen maar gedragen bij een feest.

    Extra:

    [ bericht aangepast op 18 mei 2015 - 22:47 ]


    Tell me about it, stud.

    Face Claim troubles... Of ik blijf bij Taylor Kinney, of ik doe Ty Olsson, of ik ga naar mijn oude fc Garrett Hedlund. Hmm... -mocht iemand nog een andere fc weten die in hun stijl vallen, graag-


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel