• Crime Scene Investigation

    Opmerking
    Deze RPG heb ik al eens aangemaakt en hij is toen doodgelopen, maar ik weet dat er meerdere mensen zijn die deze RPG weer levend willen hebben. Als je hieraan meedoet, bedenk dan dat je niet na drie posts kan stoppen. Dit is zeer vervelend, zonde en je houdt anderen ook op. Weet dus zeker dat je gewoon actief mee zal blijven doen. Mocht er iets plotseling gebeuren waardoor het even niet lukt om te rpg'en, kan je hier zelf natuurlijk niks aan doen maar geef het even aan (:


    Het is zomer 2014 in Perth, een prachtig, aan het water gelegen stadje in Schotland. Het forensisch onderzoeksteam van de nightshift heeft werk zat, de criminaliteit lijkt zich alleen maar op te hopen. Deze RPG gaat over de nachtdienst van het crime lab in Perth.
    Er is een lichaam van een jong meisje gevonden in het bos. Wat er al is onderzocht is dat ze Emmy heette en 13 jaar oud was. Ze is geidentificeerd door haar ouders en is daarna vrijgesteld voor autopsie. Emmy ligt klaar in de autopsie-kamer terwijl er een soort draad wat op de crime scene lag, naar het lab is gestuurd voor onderzoek. De crime scene moet nog verder onderzocht worden.

    Personages:

    Teamleider
    •

    Assistent team-leider
    •

    CSI Rang 3
    • Gereserveerd voor SiriuslyBlack
    • Gereserveerd voor MrsMessi
    • Gereserveerd voor Balloo

    CSI Rang 2
    • Gereserveerd voor AmericanPsycho
    •
    •

    Patholoog-anatoom
    • Andrew Scott Sullivan ~ MikeyGClifford ~ 1.1

    Assistent patholoog-anatoom
    • Gereserveerd voor Conaway

    Labratten
    • Grayson "Gray" Davis ~ Bostick ~ 1.1
    •
    •

    Hoofd PPD (Peth’s Police Department)
    •

    Mocht er nog vraag zijn naar een andere functie, kan dit altijd worden overlegd.
    Bij CSI Rang 2, 3 en bij de labratten is het maximum niet 3, het geeft alleen aan dat er meer dan één personage kan worden ingevuld!




    Invullijst
    Naam: (Voornaam, tweede/derde naam, Achternaam, Bijnaam.)
    Functie: (Welke functie heeft hij/zij in het CSI team?)
    Leeftijd: (denk realistisch, dus niet te jonge karakters!)
    Geslacht:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Foto + Uitleg)
    Extra:

    Wees creatief, geen Mary/Gary Sues.


    Face Claim List;
    • Taylor Kinney
    • Sebastian Stan
    • Grant Gustin
    •
    •


    Regels
    • Maximaal twee personages per persoon, maar ik wil geen verwaarlozing. Houd ook rekening met de wil van anderen.
    • Geen OOC ruzie’s in het topic.
    • Geen besturing van andere personages. Alleen die van jezelf of na overleg met anderen.
    • Alleen ik open nieuw topic, behalve als ik anders heb aangegeven.
    • Ik zal een praattopic openen om te overleggen, zo kunnen we het speeltopic schoon houden.
    • Minimaal ong. 200 woorden per post. Meer is altijd goed, en één keer iets er onder zitten is niet erg, maar probeer er rekening mee te houden.
    • 16+ is toegestaan, maar ga mensen geen nachtmerries bezorgen.
    • Overleg kan natuurlijk altijd! Leve het praattopic (:
    • Probeer met iedereen om te gaan en relaties realistisch te houden.
    • Ik sta altijd klaar voor vragen of ideeën.
    • Verzoekje; het is erg verwarrend als je aan meerdere RPG's meedoet -zoals ik- en dezelfde face claim in verschillende RPG's wordt gebruikt. Zou je sowieso willen proberen een beetje creatief te zijn (dus liever underused face claims als het even kan)? En als je twijfelt misschien even vragen of het goed is. Dit klinkt misschien wat bot maar ik merk hoe verwarrend het is.
    • Heb vooral heel veel plezier!



    [ bericht aangepast op 29 mei 2015 - 17:40 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Ik wil graag mee doen, maar ik twijfel tussen welke rol. Wat is een geschikte leeftijd voor de assistent team-leider? Ik weet al wel dat ik graag een vrouw zou willen als personage.


    Physics is awesome

    Quokka schreef:
    Ik wil graag mee doen, maar ik twijfel tussen welke rol. Wat is een geschikte leeftijd voor de assistent team-leider? Ik weet al wel dat ik graag een vrouw zou willen als personage.


    Rond de 30 I guess, kan ook ouder. Meeste personages liggen rond die leeftijd. Teamleider en hoofd van PPD zijn wel ouder.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    SiriuslyBlack schreef:
    (...)

    Rond de 30 I guess, kan ook ouder. Meeste personages liggen rond die leeftijd. Teamleider en hoofd van PPD zijn wel ouder.


    Dan kan ik waarschijnlijk beter voor een andere rol kiezen, ik wilde haar 27 jaar oud maken namelijk.


    Physics is awesome

    Mag ik een vrouwelijke rol in CSI rang 3?

    /

    [ bericht aangepast op 22 mei 2015 - 21:06 ]

    Twijfels twijfels twijfels

    [ bericht aangepast op 25 mei 2015 - 16:29 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Oh, deze RPG lijkt me echt leuk! Mag ik een CSI Rang 3 reserveren? En zo ja, is 27/28 dan een geschikte leeftijd? (:

    Oeh, Taylor Kinney ^_^

    [ bericht aangepast op 25 mei 2015 - 15:45 ]


    Faith is everything.

    Sorry — ik wil me liever uitschrijven. Ik heb eigenlijk niet genoeg inspiratie voor deze RPG en ben daarbij te druk met andere RPG’s.


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    [ClintonFrancisB -> MikeyGClifford]


    Bowties were never Cooler

    Mag ik een vrouwelijke rol van rang 3?


    Spencer Reid - 'I know what it's like to be afraid of your own mind.'

    Alles is aangepast


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Zou ik een vrouwlijke rol mogen CSI rang 2?



    Naam: Cameron Yorkwill
    Functie: CSI Rang 2
    Leeftijd: Ze is 29 jaar oud.
    Geslacht: Vrouwelijk

    Innerlijk: Cameron heeft twee kanten die je vaak tegen komt. De ene keer is ze een spontane, optimistische, gezellige en vrolijke meid. Humor is iets wat ze zeer belangrijk in haar leven vind, maar tijdens haar werk is ze zeer serieus en geconcentreerd. Cameron zal ook elke ochtend iedereen begroeten op haar werk die ze tegen komt. Misschien niet altijd even vrolijk, maar het gaat haar toch om het gebaar. Ze vindt het erg belangrijk dat je er voor iemand bent. Zo lang je aardig tegen haar doet zal ze er voor je zijn wanneer je het hard nodig hebt. Cameron lijkt op het eerste gezicht erg aardig, maar dat is zeker niet altijd waar.
    Cameron heeft ook een rebelse kant. Cameron kan vaak ook erg tegendraads, zich stoerder voor doen dan dat ze is, eigenwijs en koppig zijn. Ze zal zich dan ook nooit helemaal aan de regels houden, puur omdat ze het zelf wel beter weet naar eigen mening. Cameron gaat je nooit snel gelijk geven of toegeven dat ze fout zat. Op het moment dat mensen haar geen gelijk geven word ze snel geïrriteerd. Waar ze nog meer geïrriteerd door raakt is haar drogen huid. Helaas is dit een soort familiekwaaltje, maar omdat ze uit een medisch gezin komt kan ze aan goede crème komen. Daarom heeft ze ook altijd een potje crème bij in haar tas, maar deze krijgt ze niet snel gevonden, dit komt omdat ze een een enorme sloddervos is soms duurt het een aantal dagen om iets weer gevonden te krijgen. Waar Cameron een hekel aan heeft is knutselen en alles wat met creativiteit heeft te maken ze is er slecht in en ze vind er niks aan. Cameron kan vaak onhandig overkomen, meestal komt dit dan door de zenuwen die ze voor iets heeft. Cameron maakt zich vaak te druk om niks ze. Op het moment dat ze zenuwachtig is bijt ze vaak haar lippen kapot of bijt ze op haar nagels. Ze kan snel rood worden wanneer ze heeft gesport of als ze zich schaamt. Ze schamen komt zelden voor. Dit komt ook wel omdat ze zich snel op haar gemak voelt bij anderen.
    Cameron is ook een echte durfal die niet snel uitdagingen uit de weggaat . Ze staat open voor nieuwe avonturen het liefste spannende en gevaarlijke avonturen.

    Liefde
    Cameron is een typisch geval van een lipsticklesbian. Dit komt omdat ze erg op haar uiterlijk is gesteld. Het is niet dat ze veel make-up draagt, maar ze wil er goed en verzorgd uit zien. Ze is op haar 17e uit de kast gekomen, dus daarom weet haar omgeving eigenlijk niet beter dan dat ze lesbisch is. Haar familie en vrienden hadden er gelukkig geen problemen mee. Op liefdes gebied is ze net een vlinder ze vind het overal gezellig en leuk, daarom is ze geen type voor een echte vaste relatie. Totdat ze echt de ware tegen komt, maar dit mag nog wel duren. Het komt wel eens vaker voor dat ze wakker wordt naast een vrouw die ze niet eens goed kent. Op het moment dat er romantiek in het spel is gaat ze zich erg ongemakkelijk voelen. Cameron zoekt eigenlijk een soort maatje waarmee ze altijd kan lachen / praten en natuurlijk iemand waarmee ze uren lang kan knuffelen.

    Hobby's
    Waar Cameron het meeste van houdt is feesten en uitgaan. Het liefste duikt ze elke avond de kroeg in. Puur voor de gezelligheid, het vele dansen en niet te vergeten de knappe dames. De kroegen/clubs in de buurt van haar eigen appartement zijn een soort tweede thuis geworden. Ze is dol op nieuwe vriendschappen sluiten -waar ze dan ook geen last van heeft vanwege haar vlotten babbel- en natuurlijk op de alcohol.
    Cameron is een echt feestbeest en daarom verschijnt ze wel eens met een kater op haar werk. Nee, niet echt professioneel, maar wel iets waar ze aan werkt. Cameron probeert sinds een korte tijd minder alcohol te drinken, maar het lijkt nog niet echt te werken, want een glaasje wijn is te verliederlijk na het werk. Nou ja, meestal blijft het niet bij een.
    Naast feesten / heeft ze nog een andere hobby en dat is sporten.
    Ze is dol op sporten en daarom loopt ze vaak hard naar haar werk of gaat ze met haar mountainbike. Wanneer ze tijd heeft gaat ze met haar broer kick-boksen. Ze vindt het geweldig om wat te ravotten met haar broer en oude herinningen ophalen.
    Cameron speelt piano al vanaf haar vijfde en dit doet ze het liefste op het moment dat ze tot rust moet komen.
    Ze heeft ook ooit viool gespeeld omdat haar vader dat zo graag wou, maar na drie jaar is ze hiermee gestopt.



    Uiterlijk: Cameron heeft lange blonde haren met hier en daar een beetje slag. Ze heeft blauw/grijze ogen die ze vaak versiert met eyeliner en mascara. Haar lippen zien er vaak kapot en pijnlijk uit, daarom doet ze daar af en toe een beetje lipgloss / lippenbalsem op. Ze heeft een lichte huidskleur, maar het is ook weer niet wit te noemen. Cameron heeft een lengte van 171 cm en ze heeft een normaal postuur. Door het vele sporten en bewegen is haar lichaam inmiddels vrij lening geworden. Op haar linker onderbeen heeft ze een brand wond opgelopen door een motor ongeluk. Net zoals een litteken op haar linker arm van 20 cm lang. De enige piercings die ze heeft zijn een aantal ringen in haar oren en een navelpiercing. Daarnaast heeft ze een tattoo op haar rechter boven arm die ze speciaal voor haar overleden vriend Christian heeft laten zetten. Het is een vlinder met veel kleuren en met de letters C&C. Haar kleding heeft de stijl casual. Ze draagt vaak een jeans met een basic topje, een vest en een paar gympen. Als het weer wat mee zit ruilt ze haar jeans om in korte broekjes en laat ze haar vest thuis. Voor het uitgaan en sommige feesten heeft ze een paar jurkjes en leuke slippertjes in de kast liggen. Hakken draagt ze bijna nooit, ze draagt deze alleen maar als ze een kerstdiner heeft met haar familie. Dit doet ze puur omdat haar moeder het wil en natuurlijk dat ze dan vaak alleen maar hoeft te zitten.

    Extra: Cameron is een dochter van een hersenchirurg en verpleegster. Een echt medisch gezin dus. Cameron heeft een broer genaamd Bradley die vijf jaar ouder is dan zij. De twee hebben een goede band met elkaar en waren vroeger altijd samen te vinden ze bouwde hutten met elkaar of waren druk bezig met het reden van levens in hun eigen ziekenhuisje. Haar broer besloot om hier verder mee te gaan en in de voetsporen van zijn vader te treden. Alleen Cameron was de gene die niet de drang voelde om mensen levens te reden op die manier, maar op een andere een spannende manier, dus ging ze bij de politie en later is ze door gestroomd bij de recherche. Haar broer heeft inmiddels een vrouw en een tweeling, twee zoons genaamd Jason en Jayden twee prachtige en slimme jongens van zeven jaar waar ze wel eens oppast.

    Ze is drie jaar geleden naar zuid-Afrika geweest in een oorlogsgebied.Haar broer was daar voor artsen zonder grenzen. Cameron is daar een jaar gebleven om verwoesten dorpen mee helpen op te bouwen. In deze periode heeft ze ontzettend veel geleerd en is de band tussen haar en haar broer alleen maar sterker geworden. Ze kijkt met trots terug naar deze periode en praat hier graag over.

    Vijf jaar geleden is er iets ernstigs gebeurd in het leven van Cameron. Ze besloot op een mooie lentedag achter op de motor de springen bij haar beste vriend. De twee waren op weg naar een festival tot haar beste vriend onwel werd, de motor sloeg om en niet veel later reed een auto hen nog eens aan. Zelf heeft ze het ongeluk wonder boven wonder overleefd, maar haar beste vriend Chris helaas niet. Cameron heeft een lange tijd in kritieke toestand gelegen in het ziekenhuis. Cameron haar linkerbeen werkt niet altijd mee sinds het ongeluk. Dit boeit haar niet zo. Ze mist haar maatje Chris en ze mist hem nog elke dag. Cameron praat hier met bijna niemand over.

    [ bericht aangepast op 21 juni 2015 - 21:55 ]

    -

    [ bericht aangepast op 29 juli 2015 - 17:02 ]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Meisje rang 3?