• Mijn vriend en ik hebben besloten om volgende week een dagje weg te gaan. Ik heb er heel veel zin in maar we hebben nog niet echt een bestemming. Wijzelf komen uit Groningen dus dat valt al af :p. Onze keuzes zijn gevallen op Amsterdam, Utrecht of Den Haag. Alleen als we naar Den Haag willen zijn wij zo'n 3 en een half uur onder weg. Mijn vriend is al een keer in Amsterdam geweest maar hij wilde nog wel een keer heen maar mijn vraag aan jullie is, welke stad is het leukst van de 3? Als je een hele leuke andere stad weet mag je het ook melden :) Zolang je er maar goed kan shoppen, terrasjes pakken en bezienswaardigheden kan bezoeken.

    Alvast bedankt (:

    [ bericht aangepast op 19 mei 2015 - 1:39 ]


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Ik ben zelf nog nooit naar Utrecht of Den Haag geweest, maar Amsterdam is echt een super gezellige stad, vind ik. Ik zou daar dus voor kiezen. (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Alles wat je omschrijft, is in Amsterdam zeker te vinden. Persoonlijk vind ik Amsterdam een heel sfeervolle stad en kom ik er graag. Amsterdam heeft dan ook mijn voorkeur, maar dat komt vooral omdat ik niet echt bekend ben met Utrecht of Den Haag. :p


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

    Amsterdam komt het dichtst ik de buurt qua je eisen, al is Utrecht ook heel erg leuk en gezellig!


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    DiVaio schreef:
    Amsterdam komt het dichtst ik de buurt qua je eisen, al is Utrecht ook heel erg leuk en gezellig!


    Tell me about it, stud.

    Headey schreef:
    Ik ben zelf nog nooit naar Utrecht of Den Haag geweest, maar Amsterdam is echt een super gezellige stad, vind ik. Ik zou daar dus voor kiezen. (:


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Ik vind Utrecht echt een geweldige stad. Maar Amsterdam gaat wel iets meer uit naar je eisen. (Alleen bezienswaardigheden bezoeken eigenlijk. Die andere dingen kunnen ook heel goed in Utrecht.)


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik zou niet naar Den Haag gaan om te shoppen, haha. Ik vind het een vreselijke stad.
    Amsterdam is daarentegen toch wel echt heel leuk, maar Utrecht ook, vooral als het niet zulk lekker weer is.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Ik zou niet naar Den Haag gaan om te shoppen, haha. Ik vind het een vreselijke stad.
    Amsterdam is daarentegen toch wel echt heel leuk, maar Utrecht ook, vooral als het niet zulk lekker weer is.


    † Love? I want to sleep.

    Ik vind Amsterdam niet zo heel geweldig of zo, maar Utrecht vind ik wel heel leuk. :Y)


    wat was dit ookalweer

    Dankjewel allemaal (:


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Ik hoor vaak dat Utrecht een gezellige stad is(: Ik ben er een paar keer geweest, maar heb niet zo veel gezien xd Winkelen kun je daar iniedergeval al goed in Hoog Catharijne, t overdekte winkelcentrum bij het station. Maar in de stad zijn ook veel leuke winkels, je kunt er bij de grachten gaan zitten etc(:
    Maar als je naar Den Haag gaat, kun je wel weer naar het strand..

    En anders... Kom je toch gewoon naar Zuid-Limburg?:p Daar woon ik haha


    Inspiration can hit you any time

    Amsterdam lijkt me het leukst, kan je veel dingen doen

    Constantine schreef:
    Ik hoor vaak dat Utrecht een gezellige stad is(: Ik ben er een paar keer geweest, maar heb niet zo veel gezien xd Winkelen kun je daar iniedergeval al goed in Hoog Catharijne, t overdekte winkelcentrum bij het station. Maar in de stad zijn ook veel leuke winkels, je kunt er bij de grachten gaan zitten etc(:
    Maar als je naar Den Haag gaat, kun je wel weer naar het strand..

    En anders... Kom je toch gewoon naar Zuid-Limburg?:p Daar woon ik haha


    Ik ben wel eens in Limburg geweest. Is alleen al best lang geleden. Maar Limburg is wel heel ver voor ons met de trein :(


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Smileypup schreef:
    Amsterdam lijkt me het leukst, kan je veel dingen doen

    Amsterdam is het ook geworden (:


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Leiden is ook een hele mooie stad. Het doet me een beetje denken aan een kleinere, gezelligere versie van Amsterdam :)


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...