• En het is: (1) Je history bekijken + (2) je eigen domme, bitcherige reacties van meer dan een jaar geleden teruglezen = (3) Time of your life.

    Ik zat dus net mijn history te bekijken en ik las dus klaagtopics over stuff die ik toen wel zo erg vond, dat het een topic waardig was. Wauw, waar ik allemaal boos om kon worden. Nu kan ik wel om lachen, maar toen kon ik serieus om janken.

    Omdat ik jullie zo goed ken kidding natuurlijk, weet ik dat jullie je eigen history als de pest vermijden. Daarom juist dare ik jullie om je eigen history eens te bekijken. Don't forget the popcorn :Y)

    En nu serieus: lachen jullie jezelf ook weleens uit?


    -

    Aye. Die wil ik niet bekijken. Lol. Het is gewoon erg :') maar weet je, Gail. Ik zal die van jou eens lezen :Y)


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Uptown schreef:
    Aye. Die wil ik niet bekijken. Lol. Het is gewoon erg :') maar weet je, Gail. Ik zal die van jou eens lezen :Y)

    Oh nee! *Gaat in een hoekje huilen*

    @SPECS: Oh, I dare :Y)


    -

    Aldea schreef:
    (...)
    Oh nee! *Gaat in een hoekje huilen*

    @SPECS: Oh, I dare :Y)


    NO.YOU.DON'T.


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik wil mezelf die enorme vernedering niet aandoen. :')


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    SPECS schreef:
    (...)

    NO.YOU.DON'T.

    Ik heb zo'n zin om kinderachtig te gaan doen van: 'Wat ga jij dan doen? :P'

    Wiarda schreef:
    Ik wil mezelf die enorme vernedering niet aandoen. :')

    Spijtig joh! Niet zo lief voor jezelf wezen (N)


    -

    Aldea schreef:
    (...)
    Spijtig joh! Niet zo lief voor jezelf wezen (N)


    Dan dan.......dan kom ik je opzoeken en heb je problemen, ik ben 1.85 lang dus be scared.='d


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Dan dan.......dan kom ik je opzoeken en heb je problemen, ik ben 1.85 lang dus be scared.='d


    -

    Aldea schreef:
    (...)



    Oooh, dat is George Takei!


    Your make-up is terrible

    Ik lees altijd mijn privéberichten uit 2007. Verschrikkelijk. :')


    Caution first, always.

    Aldea schreef:
    (...)



    Volgens mij word ik niet serieus genomen.(cat)


    You were born original, don't die as a copy.

    Op Q kom ik soms nog wel wat oude dingen tegen, waarvan ik denk: what....? :/
    Maar ik heb thuis ook nog een dagboekje van drie jaar geleden liggen en jeetje, wat een idioot was ik toen x'D


    Stenenlikker

    Is het gek dat ik als ik terug kijk eigenlijk nooit echt beschamende dingen heb geroepen op 't forum, hoewel ik toch al iets langer dan 4 jaar op Q zit? :') Want ik kan eigenlijk niet echt iets vinden waarvan ik nu denk: 'Nooo why?!'

    [ bericht aangepast op 22 mei 2015 - 23:14 ]


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Ik durf niet, misschien ga ik eens stiekem kijken in de history van vrienden :'D


    What would Emma do?

    SPECS schreef:
    (...)

    Volgens mij word ik niet serieus genomen.(cat)


    Volgens mij denkt Gail van, Ha! Succes met helemaal naar Curaçao te komen. :')


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Uptown schreef:
    (...)

    Volgens mij denkt Gail van, Ha! Succes met helemaal naar Curaçao te komen. :')


    Right, waarom vergeet ik zoiets ook al weer.:'d


    You were born original, don't die as a copy.