• Onze teergeliefde Nick Debbaut ging verder op boefjes jagen en in de plaats komt een rampenscenario! Yay!*O*

    Voor degene die de serie niet kennen hier een korte uitleg over een Cordon Sanitair:
    Bij een Cordon wordt iets volledig afgesloten zodat niets er meer in of uit kan.

    In de serie "Cordon" wordt een Cordon Sanitair toegepast op het centrum van Antwerpen om te vermijden dat een dodelijk virus dat is ontsnapt uit het tropisch instituut zich verder kan verspreiden over de rest van het land.

    Op mijn avatar zien jullie een andere flik, Jokke, absoluut mijn favoriete personage! Jup, ik hou nu eenmaal van agenten.:Y)


    Nu even serieus, wat denken jullie dat er gebeurt als er in onze landen een virus uitbreekt? Het idee van een Cordon vind ik redelijk realistisch. Wat denken jullie?

    Groetjes
    Jarne
    Debbaut Cordon


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Oh wow, dat is wennen! Gelukkig is je profielfoto niet al te veel veranderd, haha. Deze agent lijkt op die andere. :Y)

    (En ik dacht bij het zien van de titel even dat dit een spamtopic zou zijn waarin reclame werd gemaakt voor een bedrijf dat badkamers renoveert of iets dergelijks. Sorry.)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik denk niet dat k deze verandering aan kan... Dit wordt even wennen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Die serie was zo leuk! Nu ik weet dat er een vervolg komt, ben ik echt blij. :D Toffe naam! ^^

    [ bericht aangepast op 23 mei 2015 - 20:07 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Square schreef:
    Oh wow, dat is wennen! Gelukkig is je profielfoto niet al te veel veranderd, haha. Deze agent lijkt op die andere. :Y)

    (En ik dacht bij het zien van de titel even dat dit een spamtopic zou zijn waarin reclame werd gemaakt voor een bedrijf dat badkamers renoveert of iets dergelijks. Sorry.)


    Ik ben ook alleen voor de stoere krullebolmacho's!:Y)

    Duss, jij denkt dat ik reclame ga maken voor badkamerbedrijven?D':

    En aan de rest, sorry voor de verandering.:Y)


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Cordon schreef:
    (...)

    Ik ben ook alleen voor de stoere krullebolmacho's!:Y)

    Duss, jij denkt dat ik reclame ga maken voor badkamerbedrijven?D':

    En aan de rest, sorry voor de verandering.:Y)


    Ik wist toch niet dat jij het was? Je had opeens een andere username. (no_chears)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Ik wist toch niet dat jij het was? Je had opeens een andere username. (no_chears)


    Maar je had het moeten weten!O:


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!