• Hello guys,

    Afgelopen tijd heb ik heel veel moeite gehad met schrijven van fictie. Ik heb wel blogposts kunnen schrijven voor mijn blog, (little plug-in, oops) en zelfs daar heb ik af en toe wel moeite mee.
    Nu ga ik deze zomer niet op vakantie en om toch nog iets anders te doen dan serie's kijken of lezen, vond ik het wel leuk om mijn idee van eind 2014 een nieuw leven in te blazen (Klik hier voor oude topic!). Om eerlijk te zijn is het me toen niet eens gelukt om 1 story af te maken, maar ik was toen druk bezig met school en alles, dus het schoot er een beetje bij in. Dus deze zomer gaat het goedkomen!
    Dus mijn plan is om steeds short stories te schrijven, in plaats van verhalen van 'normale lengte'.
    Hieronder kan je een short story aanvragen

    - de jongens van 5SOS
    - de jongens van 1D
    - de jongens van The Vamps
    - YouTubers (Alfie Deyes, Joe Sugg, Marcus Butler, Jack/Finn Harries, Cameron Dallas, Caspar Lee, etc.)
    - Justin Bieber
    - Cody Simpson
    - Zac Efron
    - Dylan O'Brien
    - Thomas Sangster
    - een aantal fictional characters (Four van Divergent, Augustus van tfios, Harry Potter and Ron Weasley, Aspen en Maxon van de Selectie-serie, Levi van Fangirl, Thomas van The Maze Runner, etc.)

    Geef je hieronder op met de volgende gegevens, zodat ik kan beginnen met schrijven. De persoon over wie je wilt dat ik ga schrijven, hoeft niet per se hierboven in het lijstje te staan. Maar ik denk niet dat ik een story kan/ga schrijven over iemand die ik niet ken, dus hou daar rekening mee. Het kan zijn dat ik je hier een berichtje over stuur (;

    Naam:
    Over wie?:
    Idee voor verhaallijn:

    Voor een idee voor verhaallijn, graag minstens twee of drie zinnen, zodat ik weet welke richting ik op moet. Als het me te vaag is, haak ik al snel af en dat wil ik voorkomen (;

    xoxo

    [ bericht aangepast op 8 juli 2015 - 16:15 ]


    Geen reclame, please.

    of het mag ook over Eloi Youssef zanger Kensington) gaan hahah verzin maar iets leuks :)

    [ bericht aangepast op 31 mei 2015 - 14:46 ]


    you got one life to live so love what you do

    Hey, ik vroeg me af wanneer hij online kwam.


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    Heb ff geen idee voor een verhaallijn nu, maar als ik er één heb zal ik zeker hier terugkomen. Je hebt btw echt een gave lay-out (:

    [ bericht aangepast op 8 juli 2015 - 19:40 ]


    "Feet on ground, you’ll come round, And be human again."

    Lannistark schreef:
    Hey, ik vroeg me af wanneer hij online kwam.


    Hey, sorry, I've been pretty busy with school and stuff. Will be getting into writing in a few days! (;


    Geen reclame, please.

    Ik heb de story voor Lannistark alvast geactiveerd, het eerste hoofdstuk komt sowieso vandaag online!
    Hope you like it!

    All we have is now x Ashton Irwin


    Geen reclame, please.

    Naam: Janny Alexa Haynes
    Wie: Niall J. Horan
    Idee voor verhaallijn: Janny en Niall zitten bij elkaar in de klas. Niall is de populairste jongen in de school en Janny is ook best populair, maar om de een of andere reden haat Niall Janny. Hij pest haar onophoudelijk. Janny is stiekem altijd al verliefd geweest op Niall en begrijpt niet waarom Niall haar haat. Maar Niall is eigenlijk ook verliefd op Janny en pest haar omdat hij het niet wil toegeven. Maar ze maakt hem gek telkens wanneer ze hem verslaat bij gym. Uiteindelijk geeft hij toe aan zijn gevoelens en vertelt hij het aan Janny.

    Alvast dankjewel, xoxo


    We crave what we can't have.

    Naam: Nina
    Wie: Brendon Urie (zanger Panic! At The Disco)
    Idee: Ehm idk, misschien iets bij een videoclip? :') Het zou wel awesome zijn als 'ie in het Engels wordt geschreven.

    [ bericht aangepast op 8 juli 2015 - 15:11 ]

    Naam: Fleur
    Over wie?: Niall Horan
    Idee voor verhaallijn: Fleur en Niall zitten bij elkaar in de klas. Kennen elkaar wel, maar niet supergoed. School organiseert gemaskerd bal. Fleur en Niall gaan er allebei naar toe. Fleur heeft stiekem een crush op Niall en gaat dus als missie om Niall te versieren. Niall en Fleur gaan dansen. Niall weet niet dat er achter dat masker Fleur zit, maar andersom wel. Belanden in Niall's huis, doen allebei hun maskers af en gaan daarna zoenen enzo.. Daarna vraagt Niall Fleur verkering <3


    "We lose ourselves in books, we find ourselves there too."

    Naam: Jazz Irwin
    Over wie?: Michael Clifford
    Idee voor verhaallijn:Jazz Irwin is een apart meisje en is het zusje van Ashton Irwin, Ze heeft een goede band met haar broer en als ze de vrienden van Ashton ontmoet valt ze voor 1 iemand uit de band, Michael Gordon Clifford.
    Het blijkt later dat Calum ook verliefd op haar is en dat Jazz ruzie krijgt met Ashton! :)

    Ik hoop dat het duidelijk was :P

    xx


    P.S. zou je me een PB willen sturen als je het wilt doen en als je m online zet :X :$

    [ bericht aangepast op 15 juli 2015 - 18:45 ]

    Naam: May, 20 y/o
    Over wie?: Niall Horan
    Idee voor verhaallijn: May en Niall kennen elkaar al heel lang, ze hebben elkaar ooit leren kennen in Mullingar op school. Dit maakt hen nu echte best friends. May is voor haar studie tourmanagement & design naar Londen verhuist. Niall woont daar sinds hij bekend is ook. Als Niall thuis is spendeerd hij veel tijd bij May, aangezien hij haar heel erg mist op tour. Stiekem zijn ze both in love, en misschien ligt er ook wel een baan in het verschiet voor May bij de One direction tour?

    :D