• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 30 mei 2015 - 10:52 ]


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Laat deze dag alsjeblieft snel voorbij zijn. Laat het gewoon stoppen.

    [ bericht aangepast op 30 mei 2015 - 12:37 ]


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Is 't zoveel moeite om de deur achter je dicht te doen als je mijn kamer verlaat, mam?


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Soms vind ik het eng worden hoe rustig het is op Q.
    Niet dat ik zelf nou zoveel praat, maar ik ben shy af.


    Caution first, always.

    Duizend regenbogen en bakken sterrenstof en schouderklopjes en bergen chocola voor mij, want ik geloof dat ik voor het eerst in mijn leven werkelijk op tijd voor een proefwerk aan het leren ben. :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Het is wel duidelijk dat ullie mij er niet bij willen hebben. Maar goed, geeft niet hoor, weet ik waar ik sta.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wauw. Het ene moment voel ik me nog goed en nu voel ik me zo waardeloos als wat. Wanneer houden die moodswings eens op? :'D


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik ben echt zo hard met het verkeerde been uit bed gestapt, damn. En ik ben nog steeds radeloos over die verdomde kutfoto die zo'n beetje mijn leven aan het verpesten is momenteel. ><


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Novoselic schreef:
    Ik ben echt zo hard met het verkeerde been uit bed gestapt, damn. En ik ben nog steeds radeloos over die verdomde kutfoto die zo'n beetje mijn leven aan het verpesten is momenteel. ><


    Wat voor foto? Die op FB?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik had feels om niks en rende door mijn kamer. Gillend. Oh.

    [ bericht aangepast op 30 mei 2015 - 14:57 ]


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Hoe krijg ik dit af


    i put the fun in funeral

    wieehhhh bitches, al mijn vakken hier gehaald, zelfs CELTIC. PROUD


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Omg, paniekaanval much.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Waarom moest mijn buurjongen een elektrische gitaar kopen, vlak voor mijn examens? Waarom moet die constant hetzelfde spelen? Waarom hoort hij niet dat het F*CKING vals staat? Waarom heb ik een buurjongen?


    Mhm?

    Bostick schreef:
    (...)

    Wat voor foto? Die op FB?

    Hahaha, nee hoor. :') Een naaktfoto van iemand van wie ik op dat moment even liever geen naaktfoto's had ontvangen. x'd

    [ bericht aangepast op 30 mei 2015 - 16:38 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Baudelaire schreef:
    wieehhhh bitches, al mijn vakken hier gehaald, zelfs CELTIC. PROUD

    I am so proud of u!!!