• het kan zijn dat er hier al topics over zijn gemaakt ik heb geen idee.
    maar ik wil ff jullie mening weten.
    wat vinden julie van tom & bill NU?
    bijv. bij de ema's ik vond ze egt erniet uit zien.
    nik slulligs bedoeld ofsow. maar kijk hoe mager!
    en ze kijken fucking stoned xP
    en bill zijn kleding ziet er ook niet uit. nik slullig bedoeld ofsow maar sow ga je tog niet rond lopen?
    en als het gekozen word door iemand anders word gekozen dan denkik wel dat e zelf een mening er mag geven en als e het niet leuk vind iets ander kiezen?
    dus hij vind het zelf wel leuk blijkbaar.
    ik snap ze egt steeds minder.
    georg en gustav zijn hetselfde gebleven.
    maar tom en bill zijn veranderd. vind ik.
    wat vinden jullie ervan?


    xoxo


    My Foughts You Can't Decode

    Wat vind ik ervan.. Ehm..
    Ik vind het niet normaal meer. Ze zijn helemaal verpest. In drie jaar tijd zijn ze van leuke, spontane jongens naar arrogante, onnadenkende 'mannen' veranderd. Maar daar heeft (denk ik) hun verleden ook wel een deel mee te maken, eerlijk gezegd. Ik vind het zonde. We krijgen de oude Tom&Bill ook niet meer terug, denk ik. Dat is nog het ergste.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    (...)

    Nja, dat heb ik me ook al afgevraagd.. Zijn ze gelukkig ? x


    toen ze die award haden wel x'D
    maar jah ze zien er heel erg moe uit en mager. of dat door ongelukkigheid komt gen idee xP


    My Foughts You Can't Decode

    Bill, een eendenmoordenaar, veel te mager, plus een coke face xd, ik vind de bill van de monsoon clip stukken mooier^^

    Tom: magerder,petjesloos

    Gustav&Georg: ni echt veranderd vind ik xd


    We'll never be as young as we are tonight

    (...)
    Jah ik rook de eendengeur nog!


    Owhja ? --' Ik zou tg wel es willen weten wat het nu écht is ..


    ' Yes, music is the new religion_

    Wat vind ik ervan.. Ehm..
    Ik vind het niet normaal meer. Ze zijn helemaal verpest. In drie jaar tijd zijn ze van leuke, spontane jongens naar arrogante, onnadenkende 'mannen' veranderd. Maar daar heeft (denk ik) hun verleden ook wel een deel mee te maken, eerlijk gezegd. Ik vind het zonde. We krijgen de oude Tom&Bill ook niet meer terug, denk ik. Dat is nog het ergste.


    kijk daar ben ik het ook mee eens!
    ik vind ze voor amerika veel leuwker!
    ik wil niet de schuld geven aan america ofsow ik gun het aan ze dat ze door zijn gebroken alleen door dat zijn ze heel erg veel veranderd...


    My Foughts You Can't Decode

    Ik vind ze allebei veel te mager & ze kijken op die foto's zo vaag!? Of ligt dat aan mij.. Ö


    Listen to what we're not saying..

    (...)

    kijk daar ben ik het ook mee eens!
    ik vind ze voor amerika veel leuwker!
    ik wil niet de schuild geven aan america ofsow ik gun het aan ze dat ze door zijn gebroken alleen door dat zijn ze heel erg veel veranderd...


    Ze waren al heel erg veranderd voor Amerika. Het viel toen gewoon nog minder op, maar ze zijn zeker toen al hartstikke anders geworden. Amerika heeft ze gewoon een flinke duw de verkeerde richting op gegeven. Kijk, ik gun ze het succes daar met mijn hele hart. Maar ze zijn te snel en te jong beroemd geworden, ze hebben nooit echt kunnen puberen. Daarom roken ze bijvoorbeeld nu ook, ze hebben het nooit echt uit kunnen proberen én in het wereldje waar hun inzitten hoort het erbij om te roken, weet je wel.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik vind ze allebei veel te mager & ze kijken op die foto's zo vaag!? Of ligt dat aan mij.. Ö


    Wja, da vind ik ook! Zo mager en wit! ö


    ' Yes, music is the new religion_

    Ik vind ze allebei veel te mager & ze kijken op die foto's zo vaag!? Of ligt dat aan mij.. Ö


    Ik vind het net lijken alsof ze iets gehad hebben, drugs of iets in die richting. Wat me overigens niet zou verbazen.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Tom zag er echt... lekker uit :')
    Bill zijn jasje vond ik ook totaal niet, mooi.
    Maar, G&G Waren zoals altijd gewoon hun eigen en even fantastisch (:

    Idd!

    (...)

    Ik vind het net lijken alsof ze iets gehad hebben, drugs of iets in die richting. Wat me overigens niet zou verbazen.


    mee eens.
    het lijk me beter als ze nu een maand vakantie hebben in duitstland met hun familie. en denken alsof ze niet beroemd zijn. wedde dat ze darna
    dan veel beter eruit zien?


    My Foughts You Can't Decode

    Amerika verkloot Tokio Hotel gelijk zwaar >.<'


    We'll never be as young as we are tonight

    Tom zag er echt... lekker uit :')
    Bill zijn jasje vond ik ook totaal niet, mooi.
    Maar, G&G Waren zoals altijd gewoon hun eigen en even fantastisch (:

    Ik geef je gelijk. Tom was gewoon weer woowieeee. :'D

    Nja, het verbaasd me niks meer dat ze er moe uitzien enzo. Ze zijn gewoon toe aan vakantie, wat zou je nu zelf?! Maarja... Het is nog steeds hun leven, zij kiezen maar wat ze ermee doen zeker.


    Tanya is de beste.

    Amerika verkloot Tokio Hotel gelijk zwaar >.<'

    Idd :O


    Your Butt is Mine!

    (...)

    mee eens.
    het lijk me beter als ze nu een maand vakantie hebben in duitstland met hun familie. en denken alsof ze niet beroemd zijn. wedde dat ze darna
    dan veel beter eruit zien?


    Geen maand, een half jaar minstens. En niet in Duitsland.. Daar zijn ze veelte bekend. Ze kunnen nauwelijks de straat over, dus dat zou niks helpen. Ik denk trouwens ook dat ze nooit kunnen vergeten dat ze beroemd zijn, ze leven al zolang in dat wereldje. Ze zouden ergens heen moeten waar nauwelijks fans zijn. Maar ze krijgen echt geen vakantie, het gaat net goed in Amerika. Dat het met hun niet goed gaat zal Universal niet zoveel boeien, denk ik. Het gaat hun om het geld, hoe lullig het ook is.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'