• het kan zijn dat er hier al topics over zijn gemaakt ik heb geen idee.
    maar ik wil ff jullie mening weten.
    wat vinden julie van tom & bill NU?
    bijv. bij de ema's ik vond ze egt erniet uit zien.
    nik slulligs bedoeld ofsow. maar kijk hoe mager!
    en ze kijken fucking stoned xP
    en bill zijn kleding ziet er ook niet uit. nik slullig bedoeld ofsow maar sow ga je tog niet rond lopen?
    en als het gekozen word door iemand anders word gekozen dan denkik wel dat e zelf een mening er mag geven en als e het niet leuk vind iets ander kiezen?
    dus hij vind het zelf wel leuk blijkbaar.
    ik snap ze egt steeds minder.
    georg en gustav zijn hetselfde gebleven.
    maar tom en bill zijn veranderd. vind ik.
    wat vinden jullie ervan?


    xoxo


    My Foughts You Can't Decode

    Het klinkt misschien dom hoor?!

    maar,

    Gaat het nou nog om de muziek of omdat bill en tom te dun zijn, stoned en moe kijken en lelijke kleren aanhebben?

    ik merk steeds vaker dat als bill iets verkeerds doet,

    zoals zijn tanden recht laten zetten?

    dat er dan fans afhaken,

    best wel logisch toch dat je je tanden recht laat zetten, wij niet beroemde mensen krijgen toch ook een beugel, xD

    en het is eigenlijk best wel logisch dat ze er moe en vermagerd uitzien, hoe zou jij er uit zien als je zo'n baan had xD:p

    en zijn jasje op de rode loper was indd niet zoo mooi,

    Sowhat?

    dat andere daarna wel,

    xD

    dit is mijn mening xD

    Esther heeft gesproken(A)

    (...)

    Na die CD zou pauze niet kunnen, dan moeten ze hier weer concerten gaan geven, om dat CD-tje te gaan promoten enzo. Over twee jaar stopt hun contract, misschien dat ze dan eindelijk een welverdiende pauze kunnen houden. Ik denk niet dat een lange pauze snel komt, ze hebben gewoon teveel succes nu.


    mmmm arme kiddos. krijg steeds meer medelijde xd.
    ben benieuwd hoe ze der over 2 jaar zien...


    My Foughts You Can't Decode

    (...)

    mmmm arme kiddos. krijg steeds meer medelijde xd.
    ben benieuwd hoe ze der over 2 jaar zien...


    Ik denk dat ze die 2 jaar nieteens gaan halen, eerlijk gezegd. Als het zo doorgaat niet. Waarschijnlijk redden ze al die concerten dan niet meer. Dat vreet echt energie, en ze zijn gewoon uitgeput. Ik verwacht zelf dat een van ze tijdens een van de vele concerten die waarschijnlijk nog komen instort.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Het klinkt misschien dom hoor?!

    maar,

    Gaat het nou nog om de muziek of omdat bill en tom te dun zijn, stoned en moe kijken en lelijke kleren aanhebben?

    ik merk steeds vaker dat als bill iets verkeerds doet,

    zoals zijn tanden recht laten zetten?

    dat er dan fans afhaken,

    best wel logisch toch dat je je tanden recht laat zetten, wij niet beroemde mensen krijgen toch ook een beugel, xD

    en het is eigenlijk best wel logisch dat ze er moe en vermagerd uitzien, hoe zou jij er uit zien als je zo'n baan had xD:p

    en zijn jasje op de rode loper was indd niet zoo mooi,

    Sowhat?

    dat andere daarna wel,

    xD

    dit is mijn mening xD

    Esther heeft gesproken(A)


    Natuurlijk gaat het om de muziek, maar de jongens spelen ook wel een rol bij de meesten.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Zo heel dun zijn ze niet tenminste als je naar bill kijkt is die gewoon hetzelfde gebleven,
    ze hebben wel smalleergezicht gekregen,
    maar dat komt door dat ze moe zijn,

    en tom is ook niet zo heel dunhoor,

    ze hebben gewoon weinig spieren dan lijk je al meteen wat dunner, kijk maar naar gustav en georg die zijn toch ook niet dun, waarschijnlijk zijn die ook dun maar lijken ze steviger xD

    jaah je hebt gelijk.
    eigenlijk vind ik het best heel erg.
    ze zijn soort van in een gevangenis.
    ze hebben haast geen uitrust tijd alleen maar werkernwerken werken.


    My Foughts You Can't Decode

    Ik heb dus echt niet de behoefte om over hen te gaan klagen. Oké, ze zijn veranderd. Maar jullie weten niet wat er achter die fake glimlachjes zit. Jullie zouden ervan versteld staan wat er het afgelopen jaar gebeurd is in hun leven waarvan jullie niets vanaf weten. En dan bedoel ik de negatieve dingen.
    Ik weet dat iedereen een sterk uitgesproken mening over hen hebben, ik wil jullie ook niet beledigen ofzo. Maar ik vind niet dat de helft van de fans het op Amerika moeten steken. Amerika heeft ze geen goed gedaan, dat weet ik ook. Maar het komt niet alleen door Amerika.


    Sing the song of the stars for me.

    jaah je hebt gelijk.
    eigenlijk vind ik het best heel erg.
    ze zijn soort van in een gevangenis.
    ze hebben haast geen uitrust tijd alleen maar werkernwerken werken.


    Je hebt gelijk. Ik vind het ook op een gevangenis lijken. Het is echt vreselijk sneu. Het allerergste is dat niemand er wat aan kan doen, iedereen zit vanaf een afstandje te kijken.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik heb dus echt niet de behoefte om over hen te gaan klagen. Oké, ze zijn veranderd. Maar jullie weten niet wat er achter die fake glimlachjes zit. Jullie zouden ervan versteld staan wat er het afgelopen jaar gebeurd is in hun leven waarvan jullie niets vanaf weten. En dan bedoel ik de negatieve dingen.
    Ik weet dat iedereen een sterk uitgesproken mening over hen hebben, ik wil jullie ook niet beledigen ofzo. Maar ik vind niet dat de helft van de fans het op Amerika moeten steken. Amerika heeft ze geen goed gedaan, dat weet ik ook. Maar het komt niet alleen door Amerika.


    ik vind dat jij ook wel gelijk heb alleen ze hebben te veel gedaan. in amerika zegmaar kijk hoe erg moe ze deruit zien...


    My Foughts You Can't Decode

    Ik heb dus echt niet de behoefte om over hen te gaan klagen. Oké, ze zijn veranderd. Maar jullie weten niet wat er achter die fake glimlachjes zit. Jullie zouden ervan versteld staan wat er het afgelopen jaar gebeurd is in hun leven waarvan jullie niets vanaf weten. En dan bedoel ik de negatieve dingen.
    Ik weet dat iedereen een sterk uitgesproken mening over hen hebben, ik wil jullie ook niet beledigen ofzo. Maar ik vind niet dat de helft van de fans het op Amerika moeten steken. Amerika heeft ze geen goed gedaan, dat weet ik ook. Maar het komt niet alleen door Amerika.



    Hoezo heeft amerika ze geen goed gedaan?

    ze hebben daar toch echt wel wat awardjes gewonnen hoor,

    maar okee moetwel heel vermoeiend zijn geweest,

    en ojaa ik weet wel zeker dat ze neit elke morgen patat eten hoor,

    ze hebben daar zo iemand die elke dag voor ze kookt die let er echt wel op wat ze voorschoteld hoor;)

    (...)


    Hoezo heeft amerika ze geen goed gedaan?

    ze hebben daar toch echt wel wat awardjes gewonnen hoor,

    maar okee moetwel heel vermoeiend zijn geweest,

    en ojaa ik weet wel zeker dat ze neit elke morgen patat eten hoor,

    ze hebben daar zo iemand die elke dag voor ze kookt die let er echt wel op wat ze voorschoteld hoor;)

    Daar doel ik niet op. Ik heb het over hetgene wat zich in hun hoofd afspeelt.


    Sing the song of the stars for me.

    (...)


    Hoezo heeft amerika ze geen goed gedaan?

    ze hebben daar toch echt wel wat awardjes gewonnen hoor,

    maar okee moetwel heel vermoeiend zijn geweest,

    en ojaa ik weet wel zeker dat ze neit elke morgen patat eten hoor,

    ze hebben daar zo iemand die elke dag voor ze kookt die let er echt wel op wat ze voorschoteld hoor;)


    Het gaat in dit geval niet over de prijzen. Die boeien niets. Ze bedoelt voor de jongens zelf.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    (...)

    Je hebt gelijk. Ik vind het ook op een gevangenis lijken. Het is echt vreselijk sneu. Het allerergste is dat niemand er wat aan kan doen, iedereen zit vanaf een afstandje te kijken.

    Niet iedereen. Het is gewoon zover gekomen dat ze geen hulp meer wíllen aannemen.


    Sing the song of the stars for me.

    Ahaa okee ik snap het;),
    daar kunne hele goed maar ook hele slechte dingen in afspelen,

    ligt eraan wat ze aan het doen zijn,

    bij een concert zijn ze in ieder geval gelukkiger dan bij een interview,

    bij eeen concert lachen ze echt, dat vind ik echt dan het mooiste om te zien,

    (...)
    Niet iedereen. Het is gewoon zover gekomen dat ze geen hulp meer wíllen aannemen.


    Nu ik er beter over na denk, zie ik dat zelf ook in. Je hebt helemaal gelijk.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'