• het kan zijn dat er hier al topics over zijn gemaakt ik heb geen idee.
    maar ik wil ff jullie mening weten.
    wat vinden julie van tom & bill NU?
    bijv. bij de ema's ik vond ze egt erniet uit zien.
    nik slulligs bedoeld ofsow. maar kijk hoe mager!
    en ze kijken fucking stoned xP
    en bill zijn kleding ziet er ook niet uit. nik slullig bedoeld ofsow maar sow ga je tog niet rond lopen?
    en als het gekozen word door iemand anders word gekozen dan denkik wel dat e zelf een mening er mag geven en als e het niet leuk vind iets ander kiezen?
    dus hij vind het zelf wel leuk blijkbaar.
    ik snap ze egt steeds minder.
    georg en gustav zijn hetselfde gebleven.
    maar tom en bill zijn veranderd. vind ik.
    wat vinden jullie ervan?


    xoxo


    My Foughts You Can't Decode

    (...)

    Geen maand, een half jaar minstens. En niet in Duitsland.. Daar zijn ze veelte bekend. Ze kunnen nauwelijks de straat over, dus dat zou niks helpen. Ik denk trouwens ook dat ze nooit kunnen vergeten dat ze beroemd zijn, ze leven al zolang in dat wereldje. Ze zouden ergens heen moeten waar nauwelijks fans zijn. Maar ze krijgen echt geen vakantie, het gaat net goed in Amerika. Dat het met hun niet goed gaat zal Universal niet zoveel boeien, denk ik. Het gaat hun om het geld, hoe lullig het ook is.


    je hebt gelijk.
    ik heb egt medelijde met ze.


    My Foughts You Can't Decode

    Ik ben benieuwd wat Simone, Andreas en de rest van hun omgeving dit eigenlijk vinden. En ik vraag me af of hun nog wel contact met ToHo hebben, ik denk eigenlijk nauwelijks.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik ben benieuwd wat Simone, Andreas en de rest van hun omgeving dit eigenlijk vinden. En ik vraag me af of hun nog wel contact met ToHo hebben, ik denk eigenlijk nauwelijks.


    ik dnek dat simone wel contact heeft x'D
    maar andreas ik weet niet..
    ik zweer het als ik hun moeder was zal ik ze vet meste als ze weer thuis zijn x'D


    My Foughts You Can't Decode

    (...)

    ik dnek dat simone wel contact heeft x'D
    maar andreas ik weet niet..
    ik zweer het als ik hun moeder was zal ik ze vet meste als ze weer thuis zijn x'D


    Vast wel, maar niet zoveel. Bellen is duur, en e-mailen doen ze denk ik ook niet echt elke dag enz. Maar ik denk dat ze Andreas een beetje vergeten zijn, eerlijk gezegd. En als dat zo zou zijn, zou ik dat echt zwaar lullig vinden.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    (...)

    Vast wel, maar niet zoveel. Bellen is duur, en e-mailen doen ze denk ik ook niet echt elke dag enz. Maar ik denk dat ze Andreas een beetje vergeten zijn, eerlijk gezegd. En als dat zo zou zijn, zou ik dat echt zwaar lullig vinden.


    lijkt me egt erg als ze andreas soort van in de steek hebben gelaten..
    het was wel hun beste vriend als ik goed begrepen heb...


    My Foughts You Can't Decode

    (...)

    lijkt me egt erg als ze andreas soort van in de steek hebben gelaten..
    het was wel hun beste vriend als ik goed begrepen heb...


    Jup, klopt. Hij was de enige die met ze omging toen ze nog op school zaten. Ik weet wel dat Andreas 14 juni bij het concert was, maar of hij ooit in Amerika geweest is, volgens mij niet. En je hoort ze ook nooit over hem praten in ToHo-TV of al die andere dingen. Het lijkt soms echt alsof ze hem vergeten zijn, in mijn ogen. Zwaar klote voor Andreas, áls het echt zo zou zijn.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    (...)

    Jup, klopt. Hij was de enige die met ze omging toen ze nog op school zaten. Ik weet wel dat Andreas 14 juni bij het concert was, maar of hij ooit in Amerika geweest is, volgens mij niet. En je hoort ze ook nooit over hem praten in ToHo-TV of al die andere dingen. Het lijkt soms echt alsof ze hem vergeten zijn, in mijn ogen. Zwaar klote voor Andreas, áls het echt zo zou zijn.


    jah en het blijkt dat hij voor me was met 14 juni en i had het niet eens door -.-'
    maar ja dan heeft andreas tom en bill ook in moeilijke tijden gesteund en nu laten tom en bill hem vallen dat lijkt me best flauw. als het zo is..


    My Foughts You Can't Decode

    (...)

    jah en het blijkt dat hij voor me was met 14 juni en i had het niet eens door -.-'
    maar ja dan heeft andreas tom en bill ook in moeilijke tijden gesteund en nu laten tom en bill hem vallen dat lijkt me best flauw. als het zo is..


    Dat is slim! :')
    Ik hoop echt dat het niet zo is, maja. Wij weten het niet, wij weten eigenlijk helemaal niks over wat TH achter de schermen doet. Ben ik eigenlijk best wel benieuwd naar enzo.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    (...)

    Dat is slim! :')
    Ik hoop echt dat het niet zo is, maja. Wij weten het niet, wij weten eigenlijk helemaal niks over wat TH achter de schermen doet. Ben ik eigenlijk best wel benieuwd naar enzo.


    weetje wat.
    wij gaan een boek sgrijven over TOHO leven en gaan we samen met hun 1 jaar op tour en dan sgrijven we alles wat ze achter de schermen doen.
    en de conclusie is;
    -wij weten wat ze achter de sgermen doen.
    -we worden rijk xd
    -en de fans zijn ook bly om te weten wat ze achter de sgermen doen ;D


    My Foughts You Can't Decode

    Ik vond het jasje nog wel ok. Als hij het mss open had gelaten. Kwam het mss beter over.
    En Tom vond ik zeker niet verkeerd ^^ Ik bedoel zonder pet en die stoere T-shirt van Tokio Hotel von dik hem niet mis.
    Als je goed de t-shirt bekijkt, staan de logootjes van zijn vorige t-shirts er allemaal op ^^.
    Ik vond Gustav natuurlijk weer héét ;3, en hij gebruikt maar een arm, de welke ben ik vergeten. De andere zal gekwetst zijn. En volgens mij heeft Georgie er een stukje laten afdoen ;3
    Ach ja, Ik vind Bills stijl niet meer zo leuk, vond hem het leukst, met zwart plat haar, blonde plukjes, jeansbroek een stoere T-shirt en kettingen.
    Hij probeert steeds weer wat nieuws uit hé ^^


    death to the one at the end of the serenade.

    (...)

    weetje wat.
    wij gaan een boek sgrijven over TOHO leven en gaan we samen met hun 1 jaar op tour en dan sgrijven we alles wat ze achter de schermen doen.
    en de conclusie is;
    -wij weten wat ze achter de sgermen doen.
    -we worden rijk xd
    -en de fans zijn ook bly om te weten wat ze achter de sgermen doen ;D

    Dat is wel een freaky goed idee!!


    death to the one at the end of the serenade.

    (...)

    weetje wat.
    wij gaan een boek sgrijven over TOHO leven en gaan we samen met hun 1 jaar op tour en dan sgrijven we alles wat ze achter de schermen doen.
    en de conclusie is;
    -wij weten wat ze achter de sgermen doen.
    -we worden rijk xd
    -en de fans zijn ook bly om te weten wat ze achter de sgermen doen ;D


    Ja, dat gaan we doen. ^^


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    ghehe
    ik voel me voor het eerst slim 8'D


    My Foughts You Can't Decode

    ze zijn mager en die kleren van bill zien er soms egt TE vrouwlijk uit...maarja wat kunnen wij doen??? idd niks


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    ze zijn mager en die kleren van bill zien er soms egt TE vrouwlijk uit...maarja wat kunnen wij doen??? idd niks


    Vast wel iets, alleen weten we nu nog niet wat. :') Tegen alles kun je iets doen, alleen de mensen weten meestal nog niet wat helpt tegen iets. In dit geval.. ik denk dat iemand Billa eens aan moet spreken, iemand die hem echt kent. Geen fan ofzo dus. Misschien dat zijn ogen dan open gaan.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'