• het kan zijn dat er hier al topics over zijn gemaakt ik heb geen idee.
    maar ik wil ff jullie mening weten.
    wat vinden julie van tom & bill NU?
    bijv. bij de ema's ik vond ze egt erniet uit zien.
    nik slulligs bedoeld ofsow. maar kijk hoe mager!
    en ze kijken fucking stoned xP
    en bill zijn kleding ziet er ook niet uit. nik slullig bedoeld ofsow maar sow ga je tog niet rond lopen?
    en als het gekozen word door iemand anders word gekozen dan denkik wel dat e zelf een mening er mag geven en als e het niet leuk vind iets ander kiezen?
    dus hij vind het zelf wel leuk blijkbaar.
    ik snap ze egt steeds minder.
    georg en gustav zijn hetselfde gebleven.
    maar tom en bill zijn veranderd. vind ik.
    wat vinden jullie ervan?


    xoxo


    My Foughts You Can't Decode

    (...)

    Vast wel iets, alleen weten we nu nog niet wat. :') Tegen alles kun je iets doen, alleen de mensen weten meestal nog niet wat helpt tegen iets. In dit geval.. ik denk dat iemand Billa eens aan moet spreken, iemand die hem echt kent. Geen fan ofzo dus. Misschien dat zijn ogen dan open gaan.


    jaa. bijv een volwassen wijze man.
    zoals zijn stiefpa ofsow.
    of met hun moeder kan ook...


    My Foughts You Can't Decode

    Heey *zat ff MTV gedoe te kijken*

    LAATSTE CONCERT VAN DIT JAAR? o_o

    Oh, oke.. Zouden ze dan pauze nemen ofzo? Of meteen die vreselijke studio induiken?


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    (...)

    jaa. bijv een volwassen wijze man.
    zoals zijn stiefpa ofsow.
    of met hun moeder kan ook...


    Ja, idd. Iemand uit hun omgeving, iniedergeval. Maar niet Tom/Gustav/Georg, daar komt denk ik meteen ruzie van. En dat kunnen ze niet gebruiken in ToHo, dat zou dan echt het einde betekenen.

    Naja.. Ik denk dat het einde van TH al best snel is. Als ze zo doorgaan storten ze bij een van de komende concerten in, wanneer deze ook plaats zullen vinden. Dan valt een van hun flauw of iets anders. En dan is het Dagdag Tokio Hotel.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    mogen zij toch ze moeten hunzelf zijn! heb ik liever dat ze veranderen en gewoon laten zien dat hun stijl wat verandert is aangezien ze dit nu mooier vinden!

    als jij bv steeds zwart draagt en ltr plots blauwe kelding mooier vint ga je toch nix blijvn drgn da je ni meer goe vind?
    *dom voorbeeld ma bon*

    ik snap ni wrm iedereen ineens zegt dat ze th (of alleen tom &bill) niet meer snappen vanaf ze begonne door te brkn in amerika soms is het echt ziek!

    My mening /
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    mogen zij toch ze moeten hunzelf zijn! heb ik liever dat ze veranderen en gewoon laten zien dat hun stijl wat verandert is aangezien ze dit nu mooier vinden!

    als jij bv steeds zwart draagt en ltr plots blauwe kelding mooier vint ga je toch nix blijvn drgn da je ni meer goe vind?
    *dom voorbeeld ma bon*

    ik snap ni wrm iedereen ineens zegt dat ze th (of alleen tom &bill) niet meer snappen vanaf ze begonne door te brkn in amerika soms is het echt ziek!

    My mening /
    Xx

    idd grotendeels ook mn mening;)

    XXX


    ~HaTe Me Or LoVe Me~

    (...)
    idd grotendeels ook mn mening;)

    XXX

    danke;)
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    mogen zij toch ze moeten hunzelf zijn! heb ik liever dat ze veranderen en gewoon laten zien dat hun stijl wat verandert is aangezien ze dit nu mooier vinden!

    als jij bv steeds zwart draagt en ltr plots blauwe kelding mooier vint ga je toch nix blijvn drgn da je ni meer goe vind?
    *dom voorbeeld ma bon*

    ik snap ni wrm iedereen ineens zegt dat ze th (of alleen tom &bill) niet meer snappen vanaf ze begonne door te brkn in amerika soms is het echt ziek!

    My mening /
    Xx


    ik vind ook wel dat jij gelijk heb als hun het leuk vinden amen.
    maar tog is het wel even wennen xd
    mar het gaat niet alleen om dat maar ook o hoe z der uit zien uber mager!
    en ongezond. maarja..


    My Foughts You Can't Decode

    mogen zij toch ze moeten hunzelf zijn! heb ik liever dat ze veranderen en gewoon laten zien dat hun stijl wat verandert is aangezien ze dit nu mooier vinden!

    als jij bv steeds zwart draagt en ltr plots blauwe kelding mooier vint ga je toch nix blijvn drgn da je ni meer goe vind?
    *dom voorbeeld ma bon*

    ik snap ni wrm iedereen ineens zegt dat ze th (of alleen tom &bill) niet meer snappen vanaf ze begonne door te brkn in amerika soms is het echt ziek!

    My mening /
    Xx


    Ik snap je punt, en ik ben het gedeeltelijk met je eens, maar toch blijf ik bij mijn mening. (A)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Heey *zat ff MTV gedoe te kijken*

    LAATSTE CONCERT VAN DIT JAAR? o_o

    Oh, oke.. Zouden ze dan pauze nemen ofzo? Of meteen die vreselijke studio induiken?


    vast wel gelijk het studio induiken weet ik gewoon cker!


    My Foughts You Can't Decode

    (...)

    ik vind ook wel dat jij gelijk heb als hun het leuk vinden amen.
    maar tog is het wel even wennen xd
    mar het gaat niet alleen om dat maar ook o hoe z der uit zien uber mager!
    en ongezond. maarja..


    Ze ontbijten met patat, maar komen niks aan. Sterker nog, ze vallen af. Dat is idd ongezond.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    (...)

    vast wel gelijk het studio induiken weet ik gewoon cker!


    Ik denk het ook, ja. Dat album moet komen, anders verliezen ze hier alle fans. Maar ik vind dat ze eerst een pauze moeten nemen.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Btw over da mager zijn hè!
    ze zijn tocgh ni op dieet??? ik bn ook mager hoor!!! voor sommige zelfs té mager en volges m'n bmi heb ik EXTREEM ONDERGEWICHT en bill&tom maar gwn ondergewicht
    maar wat kn ik er aan doen dat ik mger bn? n wat kunne bill en tom er aan doen? die etn veel fastfood ze --'
    djeezes waar ze toch allemaal iets over vinne --'


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    (...)

    Ik denk het ook, ja. Dat album moet komen, anders verliezen ze hier alle fans. Maar ik vind dat ze eerst een pauze moeten nemen.


    das wel sow veel fans zijn niet meer egt grote fans omdat ze hun muziek e vaak hebben geluisterd.. heb ik ook ik luister nu haast nooit th. maar jah ze kunnen misgien om geen fans te verliezen beter eerst die cd maken en dan een pauze nemen.


    My Foughts You Can't Decode

    Btw over da mager zijn hè!
    ze zijn tocgh ni op dieet??? ik bn ook mager hoor!!! voor sommige zelfs té mager en volges m'n bmi heb ik EXTREEM ONDERGEWICHT en bill&tom maar gwn ondergewicht
    maar wat kn ik er aan doen dat ik mger bn? n wat kunne bill en tom er aan doen? die etn veel fastfood ze --'
    djeezes waar ze toch allemaal iets over vinne --'


    Het klopt dat ze van zichzelf heel dun zijn, maar sommige fans vinden ze gewoon te dun. Dat moet je kunnen accepteren.
    Ze eten idd heel veel junkfood, maar daar went een lichaam aan en dan kom je er nauwelijks meer door aan.
    Je hoeft geen probleem te hebben om zo dun te zijn, maar ze zien er zo ongezond uit dat mensen zulke dingen kunnen gaan denken. Dat is gewoon een mening, en je moet meningen kunnen accepteren.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    (...)

    das wel sow veel fans zijn niet meer egt grote fans omdat ze hun muziek e vaak hebben geluisterd.. heb ik ook ik luister nu haast nooit th. maar jah ze kunnen misgien om geen fans te verliezen beter eerst die cd maken en dan een pauze nemen.


    Na die CD zou pauze niet kunnen, dan moeten ze hier weer concerten gaan geven, om dat CD-tje te gaan promoten enzo. Over twee jaar stopt hun contract, misschien dat ze dan eindelijk een welverdiende pauze kunnen houden. Ik denk niet dat een lange pauze snel komt, ze hebben gewoon teveel succes nu.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'