• phoeni & MaxiIena


    Hoe zou jij het vinden om in een soap te spelen? Geweldig of juist enorm vervelend? Het eerste, leek de meesten uit de cast van Bluegrass Plaza, maar na even op televisie geweest te zijn, kan hun mening enorm veranderd zijn. De spotlights, red carpets, pers en roddels; kunnen ze zich staande houden in het drukke en zware leven van de showbizz? Liegen zij voor hen imago of zijn ze helemaal eerlijk over hun (liefdes)leven?
    Deze rpg volgt het leven van een aantal acteurs en actrices die in de bekende televisieserie - spelen. Hierin kunnen ze spelen dat ze elkaar erg graag mogen, terwijl dat in het echte leven juist het tegenovergestelde is. Genieten ze van het leven of is de geweldigheid van de showbizz enkel schijn?
    Het speelt zich af op de set van Bluegrass Plaza waar beroemde met minder beroemde acteurs en actrices samenspelen om iedere maandag, woensdag en vrijdag avond een geweldige en razendpopulaire aflevering op de buis te brengen.


    regels van de serie
    - verklap geen spoilers aan de pers.
    - geen relaties met de crew.
    - zorg niet voor negatieve reclame voor de serie.
    - houd een positieve relatie met iedereen van de cast en crew.
    - doe wat je pers-assistent van je vraagt.
    Overtreding van deze regels kan leiden tot een waarschuwing tot een uitschrijving van de serie. De hevigheid van je straf ligt aan de hevigheid van je daad.


    regels van de rpg
    - Je moet het leuk vinden om mee te doen en dus blijven schrijven. Ik wil geen ongemotiveerde rpg'ers die al erg snel stoppen.
    - Post stukjes van minstens 200 woorden.
    - Schrijf in abn.
    - Bestuur geen personages van anderen(, behalve als zo is afgesproken.)
    - Geen Mary Sues of Gary Stu's, iedereen heeft zo zijn mankementjes.
    - Maximaal twee rollen per persoon
    - Reserveringen blijven 3 dagen.
    - Wees aardig tegen elkaar (A)


    invullijstje
    Naam:
    Leeftijd:
    Cast of crew:
    Rol in de serie/ functie (dit is pas in te vullen wanneer duidelijk is waarover de serie zal gaan):
    Uiterlijk [+ foto]:
    Innerlijk:
    Geschiedenis:
    Relaties:
    Extra (imago voor de pers, extra banen):


    Extra info
    Er zal een appartement worden geregeld voor ieder castlid, maar iedereen die beter betalen kan, doet dat natuurlijk. Het appartement dat de castleden van de serie als woonplaats krijgen aangeboden dat de serie wordt opgenomen, is aardig luxe. Het is voorzien van één slaapkamer, woonkamer en badkamer met de nodige luxigheden. Ze delen het huis met alle castleden die geen andere leefvoorziening gereld hebben en delen samen een dakterras met zwembad en drie sauna's.

    Doordat de serie nogal populair is, verdienen de personages zeker wat geld, dus een ander huis zoeken is ook mogelijk. Deze wordt dan echter niet door de serie vergoedt.
    Eigen huis
    • Jayden
    • Clary
    • Rebecca
    • Tesla
    • Anthony
    • Tyler
    • Melissa
    Appartementencomplex
    • Alasca
    • Nolan
    • George
    • Tesla
    • Rose
    • Charlie
    • Luna
    • Benjamin
    • Douglas
    • Liv


    De regisseur zal geen rol zijn, maar zal wel door mij bestuurd worden. Dit doe ik om nog een beetje orde en leiding in de rpg te houden.

    In deze rpg gaan we gebruik maken van social media tussen de rollen. Om te beginnen heeft iedere personage zijn eigen twitteraccount, waarop hij kan communiceren met zijn 'fans' en natuurlijk medecast of crew. Dit idee komt van de rpg modern marauders van animagi. Ik heb toestemming van haar gekregen om het ook in deze rpg te gebruiken.

    Twitteraccounts
    Luna Ainsley - @LunaAinsley
    America Devine - @AmericaCDevine
    Taylor Brown - @Teabag_Taylor
    Olivia Brown - @OliviaBrown367
    Isaac Harris - @IsaacGabe_H
    Jayden Johnson - @JaydenJ_
    Clary Romanov - @ClaryRomanov
    Rebecca Jordan - @RebecsKJ
    Tyler Boschetto - @TylerBoschetto
    Charlie West - @CharWest_
    Alasca Devine - @AlascaDevine
    Tesla Camper - @Tesla_Camper
    Nolan Parker - NolanKP_88

    Rollen in Bluegrass Plaza
    2 BROKE GIRLS
    America Devine als Max Black
    Tesla Camper als Caroline Channing
    Charlie West als Cece Manning

    NEW GIRL
    Melissa Cortese als Jessica Day
    Kyle Dickinson als Nicholas Miller
    ??? ??? als Schmidt
    Douglas Purcell als Winston Bischop
    Noah Frazier als Claire Day
    Raven Moret als Kayla Roberts

    YOUNG AND HUNGRY
    Clary Romanov als Gabi Diamond
    Tyler Boschetto als Josh Kaminski
    ??? ??? als Victoria Manning

    BABY DADDY
    Jayden Johnson als Ben Wheeler
    Nolan Parker als Tucker Dobbs
    Isaac Harris als Danny Wheeler
    Roselynn Dakota als Riley Perrin

    SWITCHED AT BIRTH
    Luna Ainsley als Bay Kennish
    Alasca Devine als Toby Kennish
    Olivia Brown als Daphne Vasquez


    topics
    praattopic


    HET BEGIN
    Het is een dag voordat de opnames beginnen en de castleden komen in het appartementcomplex aan. De andere maken zich klaar voor het openingsfeest voor de cast en crew van het nieuwe seizoen. De datum van vandaag is 31 mei (zondag).

    [ bericht aangepast op 2 juni 2015 - 17:32 ]


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    [face=times]




    Alasca Nicolas James Devine


    ''Skiën?! Wat gaaf, dat heb ik altijd al willen doen.'' Haar Enthousiasme deed me zacht grinniken. "Dan neem ik je de volgende keer toch mee? Samen eens lekker op vakantie." glimlachte ik en zodra ik over de fashionweek begon keek ze me ongelovig aan. ''Serieus?!'' vroeg ze ongelovig en ietswat bescheiden keek ik haar aan. "Nouja, ik mocht via via meedoen." zei ik schouder ophalend, ik had ook geluk dat ik in Europa zat toen ze me vroegen.
    "Het klinkt als een geweldige vakantie" glimlach te Liv en ik lachte zacht , ook Olivia kon een lachje niet onderdrukken. "Wat een eer! Maar natuurlijk, mijn hulp ga je hard nodig hebben met zo een kleine dondersteen." grinnikte ze en ik grijnsde even. "Ik kan niet wachten tot ik dat kleintje ook kan knuffelen. Toen ik die foto zag wou ik meteen zelf een puppy kopen." zei ze en ik moest ook even glimlachen "Nahw, strak word het nog een hele puppyfamilie." zei ik vrolijk en was dan nieuwsgierig naar haar vakantie. "Heb ik nog leuke jongens ontmoet? Nou nee, die zijn allemaal weg geweest," glimlachte Liv. "En de jongens die er leuk uitzagen waren weer helemaal niet aardig, je weet hoe het gaat." ze glimlachte ze en ik haalde mijn schouders op net zoals haar" Dat ken ik helaas, maar er zijn nog een pak vissen in de zee niet." grinnikte ik en keek haar dan weer aan. "Mijn vakantie.. Niet echt heel bijzonder eigenlijk. Fotoshoots, met mijn moeder leuke dingen gedaan." zei ze nadenkend. "Oh, ik heb mijn appartement opgeknapt en een make-over gegeven," vervolgde ze na een korte stilte "Zoals ik al zei niet erg bijzonder dus." zei ze alsof het niets was en ik glimlachte naar haar. "Nou ik vind het wel zeker wat bijzonder hoor, daarbij je hebt geen idee hoe groot de berg rommel in mijn appartement wel niet is, ik had best ook eens tijd genomen voor die boel op te ruimen." gniffelde ik keek even de zaal rond en daarna weer naar Liv. "Heb je zin om wat te drinken? Ik trakteer."


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Jayden Michael Johnson




    Ze schudt haar hoofd na mijn verontschuldigingen. ‘Hey, jij hoeft echt geen sorry te zeggen!’ zegt ze waarna ze even glimlacht en dankbaar bij jasje aantrekt. ‘Uhm, kunnen we misschien naar huis?’ vraag ze twijfelend en ze kijkt me verontschuldigend aan. ‘Als je wilt kan ik ook wel alleen naar huis, ik kan me voorstellen dat je liever door blijft feesten.’ zegt ze waarna ze haar schouders even ophaalt. Nog voordat ik antwoord kan geven pakt ze mijn hand vast en neemt ze me mee. Weg uit het grote lege gat dat is ontstaan op de dansvloer vanwege mijn zogenaamde vechtpartij. ‘Heel erg bedankt trouwens, Jay.’ zegt ze als we ergens aan de zijkant van de club staan. Ze buigt naar voren en drukt een kus op mijn wang. ‘Nou, dan ga ik maar.’ zegt ze en ze probeert mijn jasje uit te doen. Ik schudt mijn hoofd en leg mijn hand op haar schouder om haar tegen te houden. ‘Tay, ik laat je niet alleen naar huis gaan.’ zeg ik waarna ik even verlegen naar haar glimlach. ‘Ben je met de auto?’ vraag ik waarna ik haar hand vastpak en haar meeneem naar de uitgang van de club. ‘We kunnen wel naar mijn appartement als je wilt.’ zeg ik als we de club uitlopen. Onmiddellijk stort een leger van paparazzi zich op ons en ik richt automatisch mijn blik op de grond. De parkeerplaats ligt achter de club en daar kon geen paparazzi komen. Ik trek haar snel mee door de horde van paparazzi en we stopte op de parkeerplaats. ‘Dus, wat wil je?’ vraag ik terwijl ik haar hand losliet en haar afwachtend aankijk.

    [ bericht aangepast op 3 juni 2015 - 22:26 ]


    Don't judge my choices without understanding my reasons.

    TAYLOR 'TEABAG' SCARLETT BROWN
    Partying • Crew • Set-manager • Musician and designer • 27
    Outfit

          Voordat ik ook maar het jasje goed en wel heb kunnen uittrekken, houdt hij me tegen door zijn hand op mijn schouder te leggen en ik kijk hem vragend aan terwijl hij zijn hoofd schudt.
    'Tay, ik laat je niet alleen naar huis gaan,' waarna hij verlegen glimlacht en ik moet ook even glimlachen. 'Ben je met de auto?' vraagt hij dan terwijl hij mijn hand vastpakt richting de uitgang van de club.
    'We kunnen wel naar mijn appartement als je wilt,' stelt hij dan voor, maar voordat ik de mogelijkheid krijg om te antwoorden worden we overvallen door een leger van paparazzi zodra we uit de club lopen. Onmiddellijk bedek ik mijn gezicht met mijn arm, om te voorkomen dat ik herkenbaar op de foto sta, want als ik word herkend ben ik mijn baan waarschijnlijk kwijt en krijg ik ook nog een heleboel haat van de fans. Want natuurlijk heeft een jongen met het uiterlijk van Jayden een hoop aanbidsters. Jayden trekt me gauw door de groep paparazzi heen en ik laat me natuurlijk door hem meevoeren. Bij de parkeerplaats kan geen paparazzi komen en ik haal daar opgelucht adem.
    'Kut paparazzi,' mompel ik en kijk dan Jayden aan. 'Ja ik ben met de auto.' ik wijs naar mijn Mini Cooper S die tussen de andere auto's staat.
    'Jouw appartement klinkt trouwens goed,' ik glimlach naar hem en haal dan mijn autosleutels te voorschijn. 'Zou jij uhm...,' ik bloos even omdat ik het zo zeurderig vind om te vragen. 'Zou jij willen rijden?' terwijl ik hem mijn de autosleutels aanreik.


    I just caught the wave in your eyes


    ANTHONY GRANT

    Ik merk dat Rebecca even lacht om mijn woordkeuze.
    "Jij met je 'mevrouw' ook. Een echte gentleman!" Zegt ze, waarna ik zelf ook moet lachen. "En doe mij dan maar een Paloma. Maar alsjeblieft, niet teveel tequila," Vervolgd ze. "Ik sta niet in voor genante gevolgen." Ik grinnik even terwijl er scenario's aan gênante gevolgen aan me voorbijvliegen.
    "Uiteraard. Die moeten we niet hebben." Zeg ik. Zodra de barman - die het vanavond maar al te druk heeft - aan komt lopen, bestel ik twee Paloma. "Oh, en dan is het volgende rondje op mijn kosten, uiteraard." Zegt Rebecca weer. Ik lach weer even, zeker als ze me even een duwtje geeft met haar heupen.
    "Wat u maar zegt mevrouw." Antwoord ik plagerig met een lichte nadruk op het laatste woord. "En, al een beetje zin in het nieuwe seizoen?" Vraag ik haar op een serieuzere toon. Zelf zit ik er al helemaal klaar voor, al vraag ik mezelf soms wel eens af wat ik had gedaan als ik niet werkte voor de soap. Hoe mijn leven eruit zou hebben gezien als ik Aardrijkskunde docent was gebleven, dat soort dingen. Ik kan me niet voorstellen dat dat me net zo'n voldoening had gegeven als de dingen die ik nu doe, dus veel zorgen vaak ik me er niet om. [/columns]

    [ bericht aangepast door een moderator op 4 juni 2015 - 13:12 ]


    She was always looking for more..


    KYLE CHARLES STANFORD DICKINSON


    Eindelijk was ik geland op LAX airport. Na een flinke vertraging was ik weer op de stad van de engelen geland. Na een vakantie in Dubai was het weer tijd om te werken. Ik had een tweet de wereld ingestuurd waarin stond dat ik zojuist geland was. Tegelijkertijd had ik een tweet gelezen van Taylor, die alweer naar huis ging na een lullige actie. Fijn. Er gingen al mensen weg en ik moest nog. Ik kon het niet maken om niet te gaan, want dan stond ik de volgende dag gelijk in de bladen als mysterieuze afwezige. Er zou gelijk gespeculeerd worden waarom ik er niet was. Dus moest ik mijzelf nu zo snel mogelijk naar mijn appartement bewegen. Ik hield een taxi aan en stapte in. De chauffeur draaide zich om en ik zag hoe zijn gezicht een glans van herkenning vertoonde. Ik zuchtte bij het zien van zijn gezicht en hoopte niet dat hij geen creepen, omdat er een acteur in zijn taxi zat. Gelukkig viel het mee en kwam er alleen een veel te vrolijke "Hey" uit de mond van de chauffeur. Ik gaf hem mijn adres en liet mij onderuitzakken op de achterbank.

    Ik was nog net niet in slaap gevallen toen de chauffeur had geroepen dat we er waren en nu stond ik voor het appartementencomplex. Het was alsof ik nooit weg was geweest. Het idee dat ik 24 uur geleden nog in het Midden-Oosten stond, was lastig te bevatten. Ik liep het complex binnen en stapte in de lift. Ik ging niet met mijn bagage de trappen op, zo gek was ik niet. Ik drukte op het knopje van de derde etage en voor ik het wist had de lift mij naar boven gevoerd. De deuren gingen open en ik kwam in de hal terecht, waarop ik naar mijn appartement doorliep. Ik stak de sleutel in de deur en draaide hem van het slot. Eenmaal binnen gooide ik mijn bagage aan de kant en liep rechtdoor naar mijn kledingkast. Daar haalde ik wat nette kleren uit en trok ze aan. Mijn haar deed ik goed en ik poetste mijn tanden. Daarna spoot ik nog een luchtje van Hugo Boss. Helemaal tevreden was ik niet, maar het moest maar zo. Ik besloot mijn bagage later wel op te ruimen en pakte mijn sleutels en portemonnee, waarop ik mijn appartement weer uitliep. Op naar het feest.

    Iemand voor Kyle op het feest?


    The goal isn't to live forever, The goal is to create something that will.


    Olivia Lucy Brown


    "Dan neem ik je de volgende keer toch mee? Samen eens lekker op vakantie." de glimlach op het gezicht van Liv werd groter. "Dat is zeker een goed idee," glimlachte ze vrolijk naar Alasca. "Nou ik vind het wel zeker wat bijzonder hoor, daarbij je hebt geen idee hoe groot de berg rommel in mijn appartement wel niet is, ik had best ook eens tijd genomen voor die boel op te ruimen." Liv kon het niet laten te lachen, het was gewoon een typische opmerking voor Alasca en dat was gewoon grappig. "Als je hulp nodig hebt roep je maar, ik kan het wel aan," knipoogde ze naar hem. Ze haalde een hand door haar haren en keek even rond.

    "Heb je zin om wat te drinken? Ik trakteer." kort dacht ze na. "Ja, ik lus wel wat," glimlachte ze toen, "maar je hoeft niet te betalen hoor," zei ze toen snel, ze wou niet dat iemand anders voor haar kosten op zou draaien. Samen met Alasca liep ze richting de bar. Ze keek wat er allemaal was en dacht diep na. Ze moest goed nadenken of ze wel alcohol zou nemen, ze kon er namelijk niet goed tegen en kon na één glas wijn al aangeschoten zijn. Ze haalde diep adem en dacht na. "Doe maar een rode wijn," zei ze uiteindelijk tegen de barman, dit zou haar eerste en laatste alcoholische drankje van de avond zijn, zou ze nog meer nemen zou ze niet meer instaan voor de gevolgen en daar had ze nou niet heel veel zin in. Liv keek even opzij naar Alasca en glimlachte vrolijk, ze had zijn vrolijkheid gemist in de vakantie. Ze bedankte de barman toen die haar wijn klaarzette, ze pakte het glas op en wachtte rustig op Alasca. "Heb je weer zin in de opnames?" vroeg ze toen aan hem en keek hem vragend aan, dit seizoen deelden hun personages een appartement met nog iemand anders erbij, ze kon niet ontkennen dat het haar wel heel erg leuk leek.

    [ bericht aangepast op 4 juni 2015 - 10:31 ]


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    Ik heb de post van Samota aangepast en de columns-code verwijderd. Nu zou alles weer moeten werken.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Loras schreef:
    Ik heb de post van Samota aangepast en de columns-code verwijderd. Nu zou alles weer moeten werken.


    [Top! Super bedankt!]


    I just caught the wave in your eyes

    Jayden Michael Johnson




    ‘Kut paparazzi.’ hoor ik haar mompelen waarna ik even grinnik. Je raakte er aan gewend. Ik hield er niet zo van om op te vallen in de media, en juist daarom deden die mensen er alles aan om mij op de foto te krijgen. ‘Ja, ik ben met de auto.’ zegt ze en ze wijst naar haar Mini Cooper S. Het kleine autootje valt op tussen alle grote en dure auto’s die op het parkeerterrein staan. ‘Jouw appartement klinkt trouwens goed.’ glimlacht ze en ze haalt haar autosleutels tevoorschijn.
          ‘Zou jij uhm..,’ zegt ze en ik zie hoe haar wangen langzaam rood worden. ‘Zou jij willen rijden?’ vraagt ze vervolgens en ze houdt de autosleutels voor. Ik pak de sleutels aan terwijl ik even knik. ‘Maar natuurlijk mevrouw Brown.’ zeg ik en ik druk op het knopje op de sleutel. De deurvergrendeling schiet eraf en we stappen samen in de auto. Door het lengteverschil tussen mij en Taylor besloot ik eerst maar eens alles goed in te stellen. De stoel ging een stukje naar achteren, de achteruitkijkspiegel werd een stukje naar boven gebogen en de zijspiegels richtte ik wat meer op de zijkanten van de auto. Ik stak de sleutel in het contact en langzaam reed ik van het parkeerterrein af.
          De weg naar huis werd ingezet. Gelukkig woonde ik dichtbij het centrum en zorgde de muziek op de radio ervoor dat het geen compleet ongemakkelijke stilte tussen mij en Taylor werd. ‘We zijn er bijna!’ zei ik toen ik de straat waar mijn appartement zich bevond om zicht zag komen. Ik parkeerde de auto netjes op het parkeerterrein dat achter het complex lag en stapte uit.
          ‘Let’s go.’ zei ik terwijl ik haar de autosleutels terug gaf en mijn eigen sleutels uit mijn zak viste. Met de lift gingen we naar de tweede etage en met mijn sleutels opende ik de deur. ‘Welkom in mijn paleisje.’ zei ik grinnikend terwijl ik mijn sleutels op het kastje naar de voordeur gooide. ‘Lust je wat te drinken?’ vraag ik aan haar terwijl ik de keuken in loop en alvast een glas voor mezelf uit het keukenkastje pak.


    [Ik had toestemming van Yu om Taylor te besturen.]

    [ bericht aangepast op 4 juni 2015 - 13:51 ]


    Don't judge my choices without understanding my reasons.

    TAYLOR 'TEABAG' SCARLETT BROWN
    Embarrassed • Crew • Set-manager • Musician and designer • 27
    Outfit

          Hij lijkt mijn opmerking over de paparazzi wel grappig te vinden want ik hoor hem grinniken waardoor ik ook even moet lachen. Wanneer ik mijn autosleutels te voorschijn haal en blozend vraag of hij wilt rijden neemt hij mijn sleutels aan en knikt.
    'Maar natuurlijk mevrouw Brown,' zegt hij dan en knikt. Door zijn woorden moet ik even lachen en zie hoe hij mijn sleutels aanneemt en vervolgens de auto ontgrendelt. Jayden neemt plaats achter het stuur en ik op de bijrijdersstoel en zie hoe hij van alles moet aanpassen aan de auto gezien hij tien centimeter langer is. Ik kijk naar hem en zie hoe zijn handen alles snel weten te fixen en merk ergens vaag dat we in beweging komen terwijl ik naar hem blijf kijken. De muziek op de radio valt me ook maar vaag op terwijl we verder rijden.
    'We zijn er bijna!' hoor ik zijn stem dan opeens en ik ontwaak uit mijn trance en scheur onmiddellijk mijn blik van hem los en voel hoe ik weer begin te blozen – dat was... vreemd. Ik zie hoe hij behendig de auto – correctie: mijn auto – parkeert op de parkeerplaats achter het complex en vervolgens uitstapt. Ik volg zijn voorbeeld en stap ook uit.
    ''Let's go,' zegt hij dan terwijl hij mij mijn sleutels teruggeeft en dan met zijn eigen sleutel richting het complex loopt en ik volg hem. We pakken de lift naar de tweede etage en voor zijn deur blijven we even staan.
    'Welkom in mijn paleisje,' zegt hij dan grinnikend terwijl hij de deur opent en ik grinnik ook even en kijk hem aan.
    'Nou dank u wel, meneer Johnson,' giechel ik en volg hem richting de keuken waar hij een glas pakt.
    'Lust je wat te drinken?' ik bijt even op mijn lip terwijl ik nadenk en bedenk me dan dat ik eigenlijk eerst even wil douchen, gezien ik nog steeds onder de drank zit.
    'Is het goed als ik eerst even ga douchen?' vraag ik twijfelend en bloos weer even terwijl ik zijn jasje uitdoe. Hij knikt en ik glimlach dankbaar terwijl ik naar hem toeloop en zijn jasje teruggeef. Vervolgens loop ik richting de badkamer – ik ken de weg hier inmiddels redelijk, gezien ik hier wel vaker ben geweest. Daar kleed ik me uit, en zie hoe alles kleeft – lekker dan. Het jurkje en de rest leg ik netjes op een stapeltje in de badkamer voordat ik onder de douche stap en na wat geklooi aan de knoppen een redelijke temperatuur heb kunnen vinden.
    • • •

    Enkele minuten kom ik onder de douche vandaan, ik ben altijd goed geweest in efficient douchen. Mijn haar droog ik met een handdoek voordat ik deze vastbindt in een slordige kont en mijn lichaam droog ik af met een andere handdoek. Wanneer ik mijn onderbroek weer aan heb gedaan – ja het moet even – bedenk ik me dat ik helemaal geen schone kleren heb. Help, wat moet ik nu doen? Dat wordt kleren lenen van Jay, handig hoor Tay. Mijn handdoek die ik had gebruikt voor mijn lichaam bind ik om mijn lichaam heen terwijl ik de deur open doe en met knal rode wangen weer de kamer instap.
    'Uhm Jay,' zeg ik dan, nog steeds met rode wangen. 'Ik heb dus geen schone kleren, zou ik wat van jou mogen lenen?' vraag ik dan beschaamd, terwijl ik mijn handdoek blijf vasthouden, zou ook nog wat zijn als ik hem nu liet vallen.

    [ bericht aangepast op 6 juni 2015 - 21:32 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Rebecca Kelli Jordan
    ~Outfit~



    Lachend rol ik mijn ogen op zijn antwoord in verband met de genante momenten. Oh, ik kan enorm genante dingen meemaken, maar daar heb ik nu alles behalve zin in.
    "Wat u maar zegt, mevrouw." Ik houd me in om mijn tong plagerig uit te steken. In plaats daarvan kijk ik hem gewoon lachend aan en wacht geduldig op de barman, die druk bezig is met onze drankjes. Ik roep hem nog snel toe er niet teveel tequila in te doen, waarop hij zijn duim opsteekt.
    "En, al een beetje zin in het nieuwe seizoen?"
    Ik richt mijn aandacht weer op Anthony en haal glimlachend mijn schouders op.
    "Ach, ik doe mijn werk graag, maar soms denk ik dat het misschien wat te eentonig is. Ik krijg niet echt te maken met spannende kostuums of make up-uitdagingen, als je begrijpt wat ik bedoel."
    Ik kijk even op wanneer de barman ons de drankjes voor onze neus zet en mompel een kort bedankje. Ik neem een van de twee glazen vast, een met een roze parapluutje en giechel kort. Dan kijk ik weer naar Anthony.
    "Maar ik heb er wel zin in. En daarnaast, it pays the bills." Ik zucht kort en kijk naar het glas in mijn hand. Ik hou het wat omhoog, als uitnodiging om te klinken.
    "Op het nieuwe seizoen?" zeg ik met een glimlach. "En ik vermoed dat jij er al iets meer zin in hebt dan ik?"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [grey


    Alasca Nicolas James Devine


    "Dat is zeker een goed idee," glimlachte ze vrolijk naar Alasca. "Nou ik vind het wel zeker wat bijzonder hoor, daarbij je hebt geen idee hoe groot de berg rommel in mijn appartement wel niet is, ik had best ook eens tijd genomen voor die boel op te ruimen." Ze begon te lachen en quasi zielig trok ik een pruillipje. "Als je hulp nodig hebt roep je maar, ik kan het wel aan," knipoogde ze naar me waardoor ik spontaan weer glimlachte en haar een dikke knuffel haf. "Dan kun je me gauw verwachten." grijnsde ik plagend en keek toe hoe ze een hand door haar lange blonde lokken haalde. "Ja, ik lus wel wat," glimlachte ze op mijn voorstel, "maar je hoeft niet te betalen hoor," vervolgde ze snel waardoor ik mijn hoofd schudde. "Nee, nee het is mijn plicht het eerste drankje voor je te betalen." zei ik plechtig en daarna liepen we samen naar de bar. Olivia bestelde een rode wijn en ik hield het op een glas cava en betaalde daarna voor ons beiden, voordat Liv kon tegenpruttelen. "Heb je weer zin in de opnames?" vroeg ze me en enthousiast knikte ik. "Heel erg, ik heb het acteren toch echt gemist, ook het plezier die ik maak op de set met jou en de anderen." grijnsde ik en nipte dan even van mijn cava. "Ik vind het echt geweldig dat ik een soort van je broer ga zijn in de serie, ook ben ik wel benieuwd naar de meid die mijn 'nep' zusje word. Hopelijk klikt dat gauw." zei ik blij en keek dan nieuwsgierig naar Liv. "En jij?" [/grey]

    [ bericht aangepast op 5 juni 2015 - 6:58 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    LUNA AINSLEY




    Ik voel de ongemakkelijkheid tussen ons overduidelijk, maar ik probeer het maar gewoon te negeren. Dit was één van die dingen waar ik bang voor was bij het ontmoeten van mijn nieuwe collega's. 'Oh jij bent het nieuwe meisje waar de regisseur en Taylor het al een hele tijd over hadden!' Laat Isaac me weten. Fijn, heel fijn. Nou ja, ik weet niet echt of ik hier blij mee moet zijn. Praatten ze over me als iets negatiefs of positiefs? Ik besluit er niet teveel over na te denken om nog meer zenuwen te voorkomen.
    "Taylor is trouwens onze set-manager." Voegt hij vervolgens toe aan wat hij zei. Eerlijk gezegd had ik er nog niet echt heel erg over nagedacht wie Taylor zou moeten zijn, maar ik vond het eigenlijk best fijn dat ik dat nu wel wist. Stond ik straks toch een klein beetje minder met een mond vol tanden.
    Van mijn vraag of hij naar het openingsfeest gaat, wordt hij echter enthousiast. "Jazeker, en als ik zo kijk jij ook." Is zijn antwoord. Hiervan moet ik blozen en kijk ik naar beneden om vervolgens met mijn hand over mijn jurkje te strijken. Isaac heeft zeker mooie kleren aan, maar zo updressed als ik is hij ook weer niet. Voor nu besluit ik het maar te nemen met het feit dat meisjes vaak wat meer aan hun uiterlijk doen dan jongens. Ik hoop maar dat dat in dit geval ook zo is.
    "Ik ben nu net onderweg naar mijn auto, als je wilt kan ik je een lift geven? Scheelt je weer een taxi," biedt hij me dan aan. Van dit aanbod komen er echter nog meer roze bloosjes op mijn wangen. Serieus Luna? Moet je nou echt nu een tomaat worden? Normaal was ik nooit zo'n blozer, maar vandaag leek alles opeens anders te zijn.
    "Graag" antwoordde ik. "Tenminste, enkel als je een auto hebt waarin een meisje zoals ik me kan vertonen." Ik probeerde de situatie wat minder gespannen te maken door een wat luchtigere opmerking, maar ik wist het nog zo net niet of het ging helpen.
    We liepen door naar buiten richting zijn auto en ik genoot meteen alweer van het heerlijke weer hier. "Weet je trouwens of iedereen bij het feestje zal zijn? Ik zou het erg leuk vinden om iedereen te ontmoeten." informeerde ik alvast. "Als in 'mijn nieuwe collega's ontmoeten' dan. Niet als in 'omg, ik wil die geweldige cast van Bluegrass Plaza zó graag ontmoeten'. Nou ja, dat ook wel, maar ik ben natuurlijk jullie nieuwe collega, dus dan zou dat een beetje vreemd zijn." Ik merkte dat ik door bleef ratelen en bleef proberen de dingen die ik gezegd had beter te laten klinken, maar het enige waar ik voor zorgde was dat ze slechter klonken.
    "Weetje, laat maar." Eindigde ik mijn ratelstuk dus maar.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    ISAAC 'ZAC' GABRIEL HARRIS
    Surprised • Cast • Danny Wheeler • Youtuber • 24
    • Car •

          Luna bloost na mijn opmerking over haar outfit waardoor ik ook even bloos, was dat te grof? Ik hoop van niet, dat zou dan anders wel een goede eerste indruk zijn – niet dus. Wanneer ik haar een lift aanbiedt, bloost ze weer, wat ik wel schattig vind en ik grinnik even.
    'Graag,' antwoordt ze dan. 'Tenminste, enkel als je een auto hebt waarin een meisje zoals ik me kan vertonen.' voegt ze er luchtig aan toe waardoor ik even moet lachen. We lopen inmiddels de garage in en ik kijk even naar Luna.
    'Ik hoop dat je een Eend goed genoeg vindt?' grap ik en vis mijn autosleutels uit mijn kontzak en klik dan op de knop om mijn auto te ontgrendelen, de koplampen lichten op. 'Nee grapje, ik rijd die zwarte Aston Martin daar.' ik wijs ernaar en loop met Luna erheen. Daar houd ik voor haar als een ware gentleman de deur open en wacht tot ze goed zit voordat ik de deur weer dichtdoe en naar de andere kant loop richting de bestuurderskant. Ik check nog even of alles goed gesteld staat voordat ik de sleutel erin steek en met de radio aan handig de garage uit rijdt richting de club in downtown LA.
    'Weet je trouwens of iedereen bij het feestje zal zijn? Ik zou het erg leuk vinden om iedereen te ontmoeten,' informeert ze en ik kijk even haar kant op en haal mijn schouders op. 'Als in 'mijn nieuwe collega's ontmoeten' dan. Niet als in 'omg, ik wil die geweldige cast van Bluegrass Plaza zó graag ontmoeten'. Nou ja, dat ook wel, maar ik ben natuurlijk jullie nieuwe collega, dus dan zou dat een beetje vreemd zijn.' ratelt ze er vervolgens achteraan waardoor ik even moet grinniken. 'Weetje, laat maar.' voegt ze er dan maar aan toe en ik schud dan even mijn hoofd.
    'Nee maakt niet uit ik snap je,' lach ik. 'Maar ik weet het niet, ik verwacht van wel, hoewel er natuurlijk altijd dingen kunnen gebeuren waardoor mensen worden verhinderd' voeg ik er dan schouderophalend aan toe en focus me weer op de weg.
    • • •
    Niet veel later komen we in de buurt van de club en ik kijk even Luna's kant op.
    'Nou we zijn er, een kleine tip: let niet teveel op de paparazzi, gewoon doorlopen,' ik leg nog even de nadruk op "doorlopen" en kijk haar aan voordat ik de auto afzet en dan uitstap. Vervolgens zet ik mijn zonnebril op en loop Luna's kant op. Daar trek ik haar deur open en help haar uit de auto voordat ik de deur dichtdoe, de auto op slot zet en daarna de sleutel in mijn zak stop.
    'Nou let's go,' grijns ik en loop met haar richting de club.
    [ik heb toestemming van Floor – Luna te besturen.]

    [ bericht aangepast op 4 juni 2015 - 22:45 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Raven Moret. •

    De vele mensen die zich hadden verzameld voor de club waren enthousiast en oververhit begonnen met hun camera's die druk flitsten. Het waren niet alleen de pers of de paparazzi, ook men die fan waren van de show wisten ervan.
          Ze probeerde er niet teveel aandacht aan te geven en liep regelrecht door de club binnen. Om heel eerlijk te zijn wist ze niet of ze erg veel zin had in dit feestje, maar het was een goede promotie en het was asociaal om niet te komen, vond ze zelf. Daarbij had ze wel zin om de nieuwe seizoen op te nemen met haar collega's – ze hadden altijd veel lol samen gehad.
          Zolang ze het naar haar zin had, zou de avond voorbij schieten voor ze het doorhad.
    Alvorens ze om een whisky kon vragen aan de bar, zag ze vanuit haar ooghoeken iemand op haar afkomen. 'Hello lady,' sprak hij. Ze had zich nieuwsgierig omgedraaid om te zien wie het was, vanwege de drukte was het moeilijk de persoon te herkennen. Raven wist dat het een jongeman was, maar enkele mensen waren voor hem en om haar gaan hangen – waardoor zij automatisch, met een zoete beweging weliswaar, de man opzij had geschoven.
          Haar norse, nieuwsgierige uitdrukking op haar gezicht veranderde in een glimlach wanneer ze de jongeman zijn gezicht zag. Douglas. Ze gaf een lieflijke lach.
          “Hallo hmm,” ze haakte terug op haar woorden. “'Meneer' zou erg oud klinken, vind je niet, als ik je zo zou noemen?” Ze liet weer een zachte lach horen. Ergens probeerde ze zich niet haar aandacht te vestigen op wat voor commotie er werd veroorzaakt, niet ver van haar vandaan, maar ze kon het niet laten om er een kleine glimp op te nemen. Hoe graag ze ook niet wilde dat de vraagtekens van haar zouden winnen toen Jayden en Taylor voorbij liepen, haalde ze een hand door haar haren en zuchtte geërgerd.
          “.. tegenspeler? Ik ben erg benieuwd wat voor nieuws de serie zich weer met zich meebrengt.” Haar blik werd voor een seconde getrokken naar hetgeen wat felgeel was en buiten stond. Natuurlijk was het de auto van Douglas – waardoor ze het zachtjes weg glimlachte en zich omdraaide om dit keer wel voor een whiskey te vragen.
          “Laten we dan maar direct proosten voor de succes van de serie.”

    [ bericht aangepast op 4 juni 2015 - 23:20 ]


    † Love? I want to sleep.